Wat je even kwijt wilt #19

Ik ben echt blij dat ik de lage allstars zwarte heb besteld, ik denk dat dit wel m’n 7e paar is dat ik ze weer ga verslijten. Een andere kleur allstars hoort gewoon niet echt bij mij, maar 1 keer gedragen (en gekregen).

4 likes

Ik heb zo een afspraak met m’n scriptiebegeleider en ik loop nogal achter op schema. Voor m’n gevoel moet ik dat zo gaan verantwoorden, en dat wil ik ook wel, maar er zit een behoorlijk langlopend verhaal achter van ik die op meerdere vlakken niet zo lekker ging, en ik vind het ook zowat om dat allemaal over die nietsvermoedende man heen te storten? Maar aan de andere kant, ‘ja het ging even niet zo lekker met me’ kan ook niemand wat mee. Lastig

1 like

Ik denk dat die nietsvermoedende man wel wat gewend is. Maar kan je het niet globaal uitleggen zonder diep in detail te treden? Ik denk dat je je in die zin ook niet per se hoeft als verantwoorden moet zien, want je doet het uiteindelijk voor jezelf en niet voor hem. En als jij het fijn vindt om wel met hem te delen, dan gewoon doen!

Ik denk dat dat wel een goed idee is ja! Dankjewel voor je berichtje, dit helpt wel om het een beetje te rationaliseren, ik zat er een heel groot probleem van te maken in m’n hoofd namelijk

Geen oplossing helaas maar wel herkenning. Ik loop tegen precies hetzelfde aan. Het gaat super goed op stage, en precies dat wat je beschrijft is mijn enige kritiekpunt.
Ik ben nu begonnen met op andere afdelingen te vragen of ik daar ook eens mee mag lopen. Vanuit daar gingen weer andere dingen rollen en ik kreeg wel hele positieve feedback van m’n begeleider over hoe ik dit had opgepakt. Maar in bijv. vergaderingen of werkgroepen vind ik het nog heel lastig :frowning_face:

Ik ben echt zo hyped voor maandag want nieuwe GoT aflevering kijken. :heart: (Ja het begint zondag weer)

16 likes

Jaaa! Probeer nu mijn instagram/youtube zo GoT vrij mogelijk te krijgen!

Op Youtube krijg ik sowieso geen recommended GoT videos maar op insta komen af en toe wel dingen voorbij. Weet dat je beter social media helemaal kan ontwijken maar uit automatisme klik ik dan gewoon op de apps en dan zie je opeens mega spoilers :sob:

Awh das lief haha. Heb je nog iets gehoord van je leidinggevende wat betreft je vragen? Of ga je toch thuis werken vanmiddag?

1 like

Nooo altijd als ik dit heb dan denk ik laat ik gewoon even snel mijn nek draaien en dan knak ik het gewoon ff los. Altijd slecht plan, want het doet heel veel pijn, maar toch blijf ik het proberen.
Wat trouwens wel prettig is (vind ik) is van dat tijgerbalsem spul erop smeren (of vicks) en dan een sjaal erover.
Maar uiteindelijk duurt het toch wel even voordat het weg is en merk het dan nog wel na een week als ik even achterom wil kijken op de fiets ofzo, dan is het oja nope toch nog niet weg de pijn.

Ja je hebt helemaal gelijk! Ik ga het ook zeker doen, twijfel alleen nog over hoeveel minder. En eigenlijk maakt het mij niet uit wat anderen vinden, maar toch voelt het een beetje verkeerd.

1 like

Ik heb dit gedaan en krijg m’n geld terug gestort! Waar ik dus wel sowieso een nieuwe van ga kopen :+1: thanks voor alle tips/aanmoedigingen

4 likes

Ik heb besloten vanavond Koreaans af te halen hier in de stad en nu heb ik de menukaart al 1000x bekeken en al tien combinaties in mijn hoofd gemaakt met wat ik dan zal bestellen :biggrin:. Alle combinaties zijn wel veel te veel voor mij alleen maar ja treat yo self enzo.

18 likes

Kun je morgen dan toch lekker nog een keer van eten?!

@Evi-lena heb jij al besloten wat je morgen doet?

1 like

Ik heb vanavond een date en ik ben zoooo zenuwachtiggg

7 likes

Nog 3 uur vervelen en dan weer naar huis. Moet ook nog bedenken wat ik morgen wil eten.

Oehhh, laat weten wat je haalt!

1 like

Ik twijfel nog tussen alles :joy:. Wat denk jij als Korea-expert? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben 2 uur te vroeg in Utrecht en nu ben ik maar op een trap in de zon gaan zitten forummen. Best chill. Heb ‘t forum alleen bijna uitgelezen :disappointed:

2 likes

Eerste mens in het zwarte gat.

10 likes

Ik vind dat zwarte gat echt zo fucking eng. Wel heel gaaf dat het nu gewoon een foto is?! Ik merk dat ik dit soort dingen zo interessant vind maar ook heel veel moeite moet doen om het te begrijpen en het te blijven begrijpen. Net als met de ontdekking van de higgs boson en wat dat betekent.

11 likes