Wat je even kwijt wilt #19

Oeh misschien een leuk cadeau-idee voor mijn verlanglijst haha, thanks voor de inspiratie :blush:

Vind het tof dat we in ieder geval een jpg’je hebben :sunglasses: Voel me alleen wel altijd zo klein als we het hebben over de ruimte.

1 like

Haha ik heb hetzelfde. Ik kan ook niet duidelijk een beeld krijgen in mijn hoofd van het heelal. Ik krijg gewoon een error. Mijn hoofd moet weten waar en hoe het heelal ongeveer stopt. Die oneindigheid past niet ofzo haha. Net als met zwarte gaten.

4 likes

Oh dat lijkt me ook echt zuur, ik had volgens mij echt geluk dat ik in een keer een hele leuke instructrice kreeg. In welke regio zoek je (als je dat wil zeggen)? Zijn er geen mensen in je omgeving aan wie je tips kan vragen over een rijschool?

Kun je niet in je omgeving rondvragen wat mensen aanraden? Heb het idee dat je via mensen die hun hele rijlestraject ergens gedaan hebbenv aak wel een goed beeld kan krijgen

Okeeeee ik was dus naar de kinderboerderij geweest met mn kleuters…

We werden gereden en begeleid bij de kinderboerderij door ouders. Ik had mezelf ingedeeld bij de vader met een tesla (duhh) en de heenweg was echt super chill. Er passen lekker veel kinderen in en de deuren gingen omhoog open. Nadat we geparkeerd hadden, pakte ik uit de achterbank een krat met het eten en drinken van de kinderen erin. Ik liep langs de auto naar de stoep maar ik had niet door dat die vader op een knopje had gedrukt en toen kreeg ik die autodeur op mn hoofd :see_no_evil: echt mega pijnlijk maar dat wilde ik niet laten merken. Die vader ook echt mega veel excuses aanbieden, wel lief maar ik zei dat er niks aan de hand was / dat het niet erg was. Tijdens het loopje naar de kinderboerderij voelde ik even op mijn hoofd waar het pijn deed en toen zat er bloed op mn vingers. Gelukkig moest het eerste kind snel plassen (terwijl ze dat 20 minuten geleden op school ook allemaal gedaan) zodat ik even met een papiertje in de weer kon. Nu heb ik een dikke korst op mn hoofd :sob:

Verder was het uitstapje zelf wel heel leuk. We zijn bij allerlei dieren wezen kijken en mochten ook aaien, eten geven etc. De kinderen hebben echt genoten. Ik kreeg ook complimenten van de medewerkers over hoe goed de ouders & kinderen het deden. Dat maakt een hoop goed haha

9 likes

Ik voel echt zoooooveel trots voor die wetenschappers die bezig zijn geweest met het zwart gat. Echt prachtig!!! :star_struck:

7 likes

Toch maar een helm verplichten voor meerijders in een Tesla. :wink:

2 likes

Serieus hee, dit is al de derde keer achter elkaar dat ik voor lul bij de apotheek sta omdat ze blijkbaar niks met mijn herhaalrecept kunnen. Ik kan morgen weer anderhalf uur reizen en dan is maar te hopen dat het NIET voor lul is. Zo fucking pissig nu.

Haha, maar nu ga ik natuurlijk vegan gerechten aanraden!
Ja bibimbap vind ik super lekker, tokbeokki is ook heel typisch, dus zou ik doen. Tofu mandu is ook lekker, een pajeon(pannenkoek)is lekker, ik zou 1 met kimchi nemen en ja gimbap is ook lekker. :stuck_out_tongue:

Helpt dit? Hahahah

1 like

Haha ik eet zelf vega dus ik ben wel blij met je tips. Ik ga denk ik voor de bibimbap, de kimchi pannenkoek en de mandu met groenten en tofu :thumbsup:.

2 likes

Waarom bel je niet even voordat je er heen gaat?

Ik zit bij de tandarts en het valt me wederom op dat ze zo niet hartelijk zijn hier. Misschien niet de meest belangrijke eigenschap van een tandarts, maar ik vind al die vrouwen (tandarts, mondhygiëniste, assistentes) gewoon best bitchy en kil. Niet chill aangezien ik al best wel kan op zien tegen naar de tandarts gaan.

5 likes

Hardleers. Morgen iig wel bellen, want het zal vast wel weer fout gaan daar. :upside_down_face:

Kimchi is alleen niet vega omdat er vaak vissaus in wordt gebruikt :see_no_evil:

1 like

Ik hoor dit dus ook altijd, maar altijd als ik ergens de verpakking van de kimchi check of het vraag, zeggen ze dat het wel vega is?! Vet verwarrend haha

1 like

Deze ervaring heb ik ook maar dan neem ik voor de zekerheid toch maar de andere :sweat_smile:.

haha hangt er een beetje vanaf waar, als ik het koop in de winkel en het staat niet op de ingredientenlijst (en ik vertrouw de rest van de ingredienten ook) koop ik het sws gewoon

Ja de keren dat ik het kocht bij winkels vond ik geen vissaus in de ingrediënten. En die ene keer eerder dat ik Koreaans at, schotelde ze mij dit voor als vega dus daarom ging ik er een beetje vanuit :joy:.

Ik ben eigenlijk helemaal geen voetbalfan, maar ga vanavond naar Ajax en ben stiekem best wel een beetje zenuwachtig??? Hoe dan

5 likes

Wat tof dat je naar de wedstrijd gaat! Het zou zo leuk zijn als ze winnen. Veel plezier!

1 like