Wat je even kwijt wilt #19

Zoveel goede tips! Heel herkenbaar ook, doe bijna alles wat jij hier vertelt! :grin: love de gewohl smeersel!

1 like

Ik had dit ooit gekocht (met panterprint) en no way dat onze katten hier op gingen, het concept snapte of iets. Ze doen een pootje erop en dat ding zwiept dan natuurlijk opzij en toen hadden ze zoiets van ja oké bye.

3 likes

Ik heb eten t/m vrijdag in huis maar nu eet m’n vriend onverwachts niet thuis, dus ik ga lekker naar de snackbar zo :sparkles:

7 likes

Vanmiddag bij de huisarts geweest. Morgen bloed laten prikken (leuk!) om alle waarden te checken of dat allemaal oké is…
Direct daarna naar de psycholoog voor intake.

Bleh.
Heb maar ff chocola gehaald, kan ik wel gebruiken​:see_no_evil::sweat_smile:

9 likes

Random vraag: is er iemand die toevallig met een koffer ruimbagage vliegt naar of via London Stansted binnenkort. Ze hebben gister vrij dure nog dichte producten van me afgepakt. Misschien dom maar ik had geen idee dat dat niet mocht want op de heenweg via Eindhoven had Mn moeder zelfs een vloeibaar product van 600 ml in dr koffer zelfs zonder plastic zak en die kreeg ze gewoon terug.
Onder het motto je weet maar nooit, maybe gaat iemand toevallig

Ik heb een bod gedaan op een huis en het is geaccepteerd😀

79 likes

Nu alleen even kijken waar ik t kan downloaden ( heb geen ziggo)

Piratebay met VPN. Althans zo doe ik het altijd.

1 like

Ah thanks :smile:

1 like

Mijn ouders komen morgen weer terug van vakantie, ben oprecht blij! Zie ze normaal een paar keer per week en spreek Mn moeder elke dag

8 likes

Hee wat rot zeg! :slightly_frowning_face:Ik snap alleen niet wat je wilt dat diegene doet, de producten opnieuw kopen? Of ophalen bij de douane
:grimacing:

1 like

Over de bergen

• en door het woud
  • en door het moeras

0 stemmers

2 likes

Gaan wij naar oma toe…

13 likes

Ah, jullie zijn bijna allemaal Polly

7 likes

Ik heb het nu dus in mijn hoofd. En krijg er een beeld bij van die tekenfilm class 201 ofzo,
Met Polly :joy:

3 likes

ze gooien dat rechtstreeks in een container kun je niet later ophalen oid

Ja die dus!
Wat is die met het moeras dan?

Oke nu in het goede topic. Ik heb nog een dom raadsel waar ik heel dom ben ingetrapt. Wat is het verschil tussen een appel en een struisvogel.

@Indolence Als je dit kent, is het volgens mij bijna onmogelijk het niet meteen mee te zingen / in je hoofd te hebben.

Graag gedaan :slightly_smiling_face:

Oh deze ken ik en ik vond hem HEEL FLAUW.

1 like