Wat je even kwijt wilt #19

@Matilda ik moet dit vanavond ook gaan doen hahaha. Net Tetris.

1 like

Oeh nee dat is niet oké!
Aangeven dat je het niet prettig vind als hij je appt!

Nostra!! Euromast is echt geen aanrader. Of de tuin bij Kralingse plas

Eigen foto van de high tea bij nostra :stuck_out_tongue:

10 likes

Serieus? Je vliegt naar Londen en dan ga je het hebben over vervuiling omdat er wat producten worden weggegooid…

23 likes

Zalmhuis schijnt ook echt super te zijn maar moet ik zelf nog een keer doen!

1 like

Ik ben met vliegen altijd extra boos op mn ogen want mn lenzenvloeistof is een net irritant groot flesje waardoor ik echt heel vakkundig moet gaan tetrissen :roll_eyes:

4 likes

Ik ook al! Ben maar in bed onder de dekens gaan liggen 🤷

Compleet mee eens dat vliegen ook behoorlijk slecht is voor het milieu.
Maar gaf hiervoor al aan dat ik maar 2x eerder heb gevlogen.
Heb ook niet gezegd dat het mijn keuze was om te vliegen of de reden waarom.
Dan alsnog is vliegen heel slecht, maar is dan gewoon een hersenspinsel of er op zulke dingen niet gewoon nog een oplossing is qua recyclen ofzo.

4 likes

Iedereen vliegt wel eens, dat is vrij normaal . Sommige mensen vliegen wekelijks, dus voor die ene keer dat je vliegt hoef je je echt niet te verantwoorden lijkt me.

14 likes

Ik heb weer eens zoals vanouds mijn ontbijt klaargemaakt, mijn kleding klaargelegd, douchespullen klaargelegd en mijn tas klaar gezet.
Best een relaxed gevoel.

Edit: ik was klaar om 6.18 terwijl ik pas om 6.30 weghoef… maar het werkt wel!

12 likes

Ik ga maar gewoon naar bed denk ik… weet t ook even niet meer eigenlijk

1 like

Misschien kan je kijken bij lesgo? Vind ik zelf een erg fijne organisatie en als een instructeur niet bevalt krijg je een andere

@Vloeistof @Evenveel Wow Thanks klinkt allemaal heel goed! Denk dat het nostra wordt (of toch lof der zoetheid haha oeps)!

Door mijn ouders ben ik bang gemaakt om in mijn nieuwe huis te slapen. En daar heb ik geen zin in dus ben nu als een soort shock therapie in het huis in bad gegaan terwijl het donker is buiten

1 like

Even een domme vraag: ik kan morgenavond toch gewoon op mijn werklaptop netflixen? Daar merkt het bedrijf toch niks van?

Ja dat inderdaad. Ik parkeer altijd in zijn versnelling

2 likes

Love in bad in het donker. Heb je een film erbij en drank? Dat is het allerbeste.

1 like

Nee alleen jullie zijn erbij

13 likes

Gezellig. Internetgekkies zijn ook altijd een goeie optie trouwens.

2 likes

Ja klopt; ik denk ga maar vol in discussie in elk topic dan hoor ik die rare geluiden niet meer

8 likes