Dan gaan ze naar ome Bob
Dat zingt Arthur zodat Polly niet mee gaat zingen, omdat hij eigenlijk een solo had en hij er geen duet van wilde maken
Ik ben nu heel moeilijk aan het nadenken maar waarschijnlijk is het heel simpel?
Te flauw ja hahaah
Speelt het blikken harmonieorkest in een grote regenton.
(Nee, klopt niet
Ja, nu wel in mn hoofd)
Een appel is rond en een struisvogel niet?
Een appel valt en een struisvogel niet?
Een appel is een stuk fruit en een struisvogel is een dier.
Oké wat is dan het verschil tussen een appel en een peer?
Oh nee niet nog een raadsel waar ik in ga trappen hahahah. Ehm de vorm?
Een appel kun je eten en een peer ook.
Maar dat is toch geen verschil?
Klopt daarom is hij zo stom
Elke dag als ik naar werk rij zie ik lammetjes
Zo schattig
Honing meloen
Ja kon altijd een poging wagen toch, maar langs halen dus idd
Oke fack it ga dr nog een gooien.
Een boer heeft een erf dat precies een vierkant is. Alle stukken zijn precies even lang. Laten we alle hoeken een letter geven abc en d. Van a naar b doet de boer er 90 minuten over, van b naar c ook 90 minuten en van c naar d doet hij er ook 90 minuten over. Alleen van d terug naar a doet hij er ineens ander half uur over. Hoe kan dat?!?!?!
Ja kan wel. Heb namelijk gevraagd naar de opties en dan worden je producten geseald en kun je ze laten bezorgen of langs halen als je weer op t vliegveld komt. Duurt even voordat dat geregistreerd is maar die opties zijn er dus wel.
Ze zouden je ook gewoon tegen betaling kleinere potjes kunnen aanbieden om om te potten. Dan kon ik namelijk alsnog een deel mee. Ze hadden namelijk wel ziplock tasjes die je gewoon kon pakken. Zou een makkelijke oplossing zijn
Vraag me daarnaast trouwens af of er een milieu vriendelijke optie komt ooit op dit soort onzin. Want wat dat zorgt natuurlijk voor extreem veel vervuiling en totaal onnodig. Mijn producten waren nog nooit open geweest dus kon desnoods naar een goed doel
90 minuten = anderhalf uur
Wat is het verschil tussen een naaimachine en een nietmachine?
Ah ik gaf toch al aan dat ik me hier niet bewust van was? Sommige mensen gaan nou eenmaal niet vaak op vakantie. Daarnaast zeiden ze in Eindhoven niks. Ze namen geen spullen in. Mn moeder kreeg het zelfs gewoon terug terwijl hij het vast had.
Dan alsnog. Lijken me dat er betere opties zijn dan alles maar gewoon weggooien.
En is toch vrij logisch dat ik die dure producten niet heb gekocht op de gok van nou maar hopen dat ze ze niet weggooien?
Als ik hiervan wist had ik ze vanzelfsprekend nooit gekocht
Vraag ook niemand of de regels voor mij kunnen worden aangepast. Lijkt me alleen dat er best een oplossing voor gevonden kan worden vooral in deze tijd. En dan is 1 lijn trekken wel handig.