Nee hoor, daarna alles wissen of incognito venster pakken. Heb net zelf een nieuwe laptop en ook 2 maanden die van werk gebruikt. Of moet ik nu naar het biecht topic?
Hahaha ik bedoelde eigenlijk dit
Maar opzich zit het forum ook vol internetgekkies dus dat kan ook.
Ja ik dacht dat je het over het forum had
wie de schoen past
Wat hebben je ouders gezegd dan?
En is dit je eerste nacht in je nieuwe huis? 
Baker & Moore!
Iemand een gouden idee voor een verjaardagscadeau voor mijn zusje?
Ze heeft helaas geen wishlist. Zou het leuk vinden om iets te doen, een musical/dag of weekend weg/leuk pretpark, maar ben zo inspiratieloos en wil wel echt iets tofs doen.
Mag best wat kosten en ook wel over de grens zijn, als het maar wel een beetje fatsoenlijk te rijden is qua afstand.
Het komt echt wel goed. Uiteindelijk ben je zo moe dat je in slaap valt. Wil je anders even bellen? Of appen met vriendinnen, dat helpt mij ook altijd wel
Wat voor type vrouw is zij wat betreft interesses etc? 
Volgens Anna Nooshin meerdere weken 
Ik leeeeeef voor droogshampoo. Zolang het er ok uitziet blijf ik het gebruiken.
Lief! Kleuren helpt idd vaak wel, lezen ook. Dus dat ga ik doen. Met ontspanningsmuziek is wel een goede idd. Zie gewoon op tegen morgen… maar ja, komt wel goed weer.

Hoe oud is ze?
Nee! Is waarschijnlijk pas volgende week. Maar moest nu toch vanavond hier komen afsluiten omdat de firma van de vloer nog hier was. Dus dacht maak er even gebruik van dat ik zo laat nog hier ben.
Ik hoop het! Hoor wel best veel vreemde geluiden maar dat komt denk ik doordat ik veel water heb gebruikt en de nieuwe vloer kraakt. Denk dat als het zover is ik maar moet regelen dat mn vriend even 2 of 3 dagen mee komt wennen met me
Haha ik lees de liveblog van NOS over de EU-top nu die vergadert over Brexit, posten ze dit:
thanks voor deze nuttige informatie bro 
Denk wel dat dat helpt. Als je daar al een paar dagen met hem hebt geslapen dan zijn alle geluiden ook niet meer zo onwennig en dat maakt het ook altijd stukken minder eng. En als de nood echt hoog is dan helpt met het licht aan slapen ook. Dit kan ook echt zo in het onsuccesful adulting topic
Dit is echt waar ik zoo gelukkig van word, een schoon bed
Een aantal bedrijven meten het ook voor je op! Hoef je zelf niet te hanesen met moeilijk uit het raam hangen en eventuele fouten maken met opmeten!
Jezus scoort Ajax of zo? Het plein naast mn huis ontploft en ik woon niet eens in Amsterdam
Ja zeker