Je klinkt echt heel wereldvreemd nu
Blegh net bij mijn vader gegeten en nu voel ik mij niet lekker. :S Heb het gevoel dat het aan alle kanten eruit gaat komen.
Ook niet iedereen weet toch dat er wel opties zijn qua je spullen op laten sturen of Langs halen.
Dan ben je toch ook niet meteen wereldvreemd?
Ik ben lid geworden van een fb-pagina over koken, omdat daar oude man kookt en foto’s post. Zijn hobby is fruit/groente carven en hij maakt van elke maaltijd een “feestje”. Ik zie hem al helemaal zitten aan tafel en dan moet z’n partner eerst een foto maken voordat ze kunnen beginnen met eten en aaah…echt zooooo aandoenlijk
Nee omdat die mensen op de hoogte zijn van de regels omtrent vloeistoffen. Vind het belachelijk dat die producten dus blijkbaar opgestuurd worden, mag hopen op kosten van die mensen die onder een steen geleefd hebben
Ja dat mocht niet meer van die man. Laten inchecken. Anders had ik dat idd gedaan natuurlijk.
Het is nog niet geregistreerd, kan 96 uur duren.
Wilde het ook alleen maar vragen. You never know.
Is ook mijn probleem daar ben ik me ook van bewust en nu doe ik het nooit meer maar bekeek gewoon even de opties. Thats it
Ik ben me ervan bewust dat het totaal Mn eigen schuld is.
Maar alsnog wilde ik wel Mn opties bekijken. Was gewoon een vraag.
Snap de onnodige felle reactie denk ik niet zo goed, dat je op 1 punt bepaalde kennis niet hebt vergaard betekent niet meteen dat je wereldvreemd bent. Want dan was iedereen die dus niet wist dat je producten kan laten verzenden of afhalen bij terugkomst ook wereldvreemd.
En dat is niet het geval denk ik
Kan er niet met mijn hoofd bij eigenlijk dat iemand dit niet weet dus geen idee misschien dat dat daarom deze reactie oproept. Maar vind dat echt heel raar?
Daarnaast was een mevrouw met baby naast mij bepakt en bezakt met allemaal grote en gevulde baby flesjes van een behoorlijk grotere hoeveelheid dan 100 ml per product of 1L in totaal. Niks van haar werd gecheckt of ingenomen, kinderwagen werd ook niet gecheckt.
En dan snap ik dat een baby leuk en lief is maar via baby’s word er natuurlijk altijd heel veel gesmokkeld dus ik was niet meteen in de veronderstelling dat mijn producten dan ook weggingen.
Maar helaas. Les geleerd.
Ik heb alleen 2x eerder met een grote koffer gevlogen en verder nog nooit.
Dus vandaar denk ik
Ja echt oneerlijk dat die baby melk mocht meenemen en jij geen parfum
Ja natuurlijk.
Hoop alleen wel dat ze dan 1 lijn trekken op alle vliegvelden want dat scheelt natuurlijk ook veel.
Anders was ik geen spullen kwijt en had ik ook niet onnodig aan vervuiling gedaan.
Maar nu ben ik me ervan bewust dus top
Heb het zo koud. Lig rillend op de bank in een dikke joggingbroek en dikke trui. Wat is dit
Dit heeft mijn moeder er inmiddels van gemaakt, supercool vies beige met eh wat is het, mintgroen? Ik trek ze alsnog gewoon aan.
De regels zijn overal hetzelfde. Alleen heb je in bepaalde landen strengere regels op voedsel enzo.
Ookal letten ze in sommige landen niet zo goed op ( Ben in milaan een x dronken met een flesje water door de check gelopen) je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Of je nou 100x of nooit op vakantie gaat altijd goed om even de regels te lezen.
Ja alleen dat was dus in Eindhoven niet zo helaas. Mn moeder mocht een product van 600 ml houden. Medewerker heeft t product zelfs in zn hand gehad. Was vloeibaar. Mocht mee.
Dus vandaar.
Maarja nu alsnog les geleerd dusja
Alleen maar beter ook.
Dan weet je het ook meteen natuurlijk.
Als je op het vliegveld (na de duane) iets koopt mag het idd gewoon mee in je handbagage ( want je koffer heb je al ingeleverd haha)
Weet iemand nog leuke high tea tentjes in Rotterdam zoals lof der zoetheid? The tea lab lijkt me niet zo leuk, en Euromast vind ik een beetje mwah.
Alle terroristen gaan vanaf nu dus via Eindhoven