Wat je even kwijt wilt #19

Die gast over die Duivn

1 like

Ik gebruik bijna standaard mijn werklaptop
 Maar maakt het uit? Het is niet alsof ie sneller kapot gaat door Netflix gebruik oid toch, dus zie het probleem niet zo :sweat_smile:

Wij hebben de horren zelf gemaakt, is ook nog een idee als je een beetje handig bent (was erg eenvoudig). Op internet staan genoeg tips. Maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt :stuck_out_tongue:

1 like

Mn vriend appt me dat ie Ajax aan het kijken is in de Pijp?? Hij kijkt geen voetbal en heeft een hekel aan de Pijp, wie is deze man?

12 likes

Jaloers!

Ik heb van die sugar bear hair pillen gekocht voor veel te veel geld maarja mijn haar is vreselijk. Dus ik ben wanhopig
Iemand hier ervaring mee?

Ja nou als ik mijn eigen heb vind ik het wel fijner! We delen onze werklaptop, wie ‘m modig heeft neem ‘m mee.

Ik wil een auto kopen maar ik heb er weinig verstand van. Het moet een auto zijn met redelijk wat ruimte (3 kinderen op de achterbank in autostoeltjes) en de (tweeling)kinderwagen moet ook makkelijk mee kunnen. Budget is €4500. Iemand een idee?

Heb je zelf een garage in de buurt waar jezelf/ouders/buren/familie oid komen? Kun je daar niet vragen of ze een auto hebben die aan je eisen voldoet? Ikzelf merk dat ik het fijn vind om bij een bekende garage om zoiets te vragen. Zodoende heb je iets meer zekerheid dat je waar krijgt voor je geld. Zo weet ik dat mijn garage bepaalde auto’s niet aan mij verkoopt omdat ze dat niet vertrouwen (motor technisch). Ik weet daarnaast als mijn garage zegt dat een auto x bedrag kost het dat ook wel waard is zeg maar haha.

1 like

Omg ja, heb hem hierna uitgezet. Wilde gewoon een ontspannen tijd beleven met schattige dieren niet zien hoe

ze de moeder niet bijhouden en stervend en vallend over de zoutvlakte hobbelen met 100kg zout aan hun poten

3 likes

Sinds vanochtend ineens pijn in mijn knie,
Vanavond zat ik even op de bank met opgetrokken knieën en nu kan ik nauwelijks meer lopen omdat het zo gevoelig is

:confounded:

Een volkswagen station achtig iets?

1 like

Ik voel me weer hondsberoerd maar kan het me niet permitteren thuis te blijven. Dit wordt nog een leuke dag zo.

Ik kreeg zo’n schattig mailtje van mijn vader, heel random. De titel: “Harry* Tutorials” :joy_cat::heart:

In de mail heeft hij een recept stap voor stap voor me opgeschreven en bij elke stap een foto gemaakt. Een soort plog. Het begint ook echt met ‘stap 1 handen wassen’ hahahahaha. Dan een foto van een maatbeter met 100ml water erin en een snijplank met stukjes kip. Aan het einde staat er: ‘goed roeren en klaar’

Vind het vooral heel aandoenlijk dat hij dus tijdens het koken 20 foto’s heeft gemaakt en heel netjes in een mailtje heeft gestopt zodat ik het thuis kan namaken :two_hearts: Oh en niet te vergeten de titel, is toch om te smelten :smiling_face_with_three_hearts:

98 likes

Waarom lees ik spoilers :disappointed_relieved:

En waarom wacht mama flamingo niet gewoon even op dr kind met een doekje om die pootjes schoon te maken?

6 likes

Ik had vandaag mijn eerste werkdag. Ik stond bar en heb meer dan 5 km afgelegd??? Ik kan niet meer lopen. Send help.

2 likes

Ik had nooit gedacht dat flashbacks en herbelevingen zo erg en zo realistisch konden zijn. Tot ik er sinds maanden zelf last van heb. Net totaal in paniek onder de douche gestaan omdat uit het niets weer herbelevingen kwamen.
Gelukkig zakt het weer nu
 pff

babyvoeding is een uitzondering, baby’s kunnen anders namelijk gewoon niet eten/drinken.

1 like

Oh god ja kan ik me voorstellen, ik heb het niet eens gezien maar het lezen vind ik al zo zielig.

Er is trouwens wel ooit een beetje ‘ophef’ geweest over documentairemakers oid die iets hadden gefilmd over pinguïns die van een klif af liepen (of zoiets? Geen idee meer wat precies) en die dus ook alleen filmden maar niet hielpen. Die makers hebben toen overal uit moeten leggen dat ze dat supergraag zouden willen maar dat het niet kon omdat ze dan de natuur zouden verstoren en de boel alleen maar erger zouden maken. Wat ik hrel goed begrijp, maar zo’n beroep waarbij ik de halve dag zou zitten janken zou niks voor mij zijn :sweat_smile:

2 likes

Nou ik had dus best een beetje medelijden met May dat zi jdan dus een verhaal mag komen vertellen, en dat ze dan weg moet om in haar eentje te eten terwijl al die andere leiders samen eten. Zo buitengesloten :frown:

4 likes