En misschien was het algemene kennis.
Heb helaas de laatste tijd 2 familie leden plotseling verloren dus dan heb je gewoon heel andere dingen aan je hoofd.
Misschien was het me anders bij de heenvlucht al wel opgevallen of had ik me erin verdiept maar ben daar gewoon niet echt mee bezig geweest.
Dan alsnog zijn regels natuurlijk gewoon regels en nu vergeet ik het niet meer maarja
Je hebt ook alleen van dat horgaas wat je met klittenband op kan plakken. Misschien is dat een optie?
Vorige maand was ik in adam mijn flesje water aan leeggooien op Schiphol, blijkbaar mag dat tegenwoordig ook mee, wist ik niet. Ze hadden sinds korte nieuwe apparatuur zeiden ze.
Vorige week verwachtte ik een pakketje ergens begin middag en dan zou ik thuis zijn, maar om 8.00 toen ik de melding kreeg dat de bezorger onderweg was werd het tijdvak veranderd naar 7.50-10.00. Toen had ik het pakketje dus gemist, maar toen ik thuis kwam zat er zoân Post NL-briefje tussen mân deur met een telefoonnummer en âBel meâ. Heb een chille pakketjesbezorger, dus vond het wel fijn dat ik waarschijnlijk alsnog mân pakketje zo zou krijgen gezien ik er al een week op wachtte. En indd, toen ik belde bleek ie in de buurt te zijn dus had ik alsnog mân pakketje. Hij zei ook dat ie altijd standaard in één van deze straten is dus het wellicht wel makkelijk was dat ik nu zân nummer had.
Dag erna was ik net 5min de deur uit toen ie blijkbaar aan de deur stond, toen kreeg ik een appje met dat erin. Toen had ik wel ergens zoiets van; hmm, appen hoeft nou ook weer niet⊠Maar zocht er verder niks achter behalve vriendelijkheid. Is ook een wat oudere man (ofja, denk ik) en getrouwd, want heeft toevallig eens âmijn vrouwâ laten vallen. Ik zei nog van; morgen of bij een afhaalpunt is ook prima hoor. Maar hij zei; bel straks maar, ben toch in de buurt. Gedaan, was in de buurt, pakketje op mân weg naar huis opgepikt en klaar.
Vandaag zou ik mân pakket tussen 14.30 en 16.30 krijgen. Ging rond 9.30 de deur uit en toen kwam ik hem hier in de straat tegen en signaalde me van âkom evenâ. Hij zei dus van; oh tijdstip is veranderd ben je straks thuis. Wacht ik kijk of ik nu je pakketje aan kan (wederom, gewoon vriendelijk, dacht oke is goed dan leg ik het nog even thuis weg en ga ik door). Hij kon er niet bij, zou rond 15.00 bij mij zijn zei ie. Prima. Rond 14.30 een appje of ik al thuis was. Ja was thuis, oke hij kwam eraan. Nou niks aan de hand, tot ik dus net een appje van hem krijg: paste het? (was een Asos pakketje) Heb het appje nog niet geopend, maar dit vind ik gewoon best vreemd? Hoef in zân prive tijd of behalve over pakketjes afgeven geen appjes van 'm te krijgen hoor, hoe een fijne bezorger ik hem ook vind.
Had na die eerste keer bellen ook al wat âspijtâ dat ik niet anoniem gebeld had, maar even niet aan gedacht. Dacht daarna van; wat een stomme gedachte van me, is toch juist superaardig van 'm. Maar weet nu even niet wat ik ervan vind en wat ik ermee moet. Voel me er ongemakkelijk door iig
Oh net nu ik klaar ben met dit bericht krijg ik nog een appje van 'm binnen met een knipoog⊠(vorige was half uur terug was). Pfft.
Ohja er mag in totaal ook maar 1 liter aan kleine vloeistof dingentjes mee. Dus lekker proppen in die veel te kleine kut ziplock zakjes
Kan gebeuren, shit happend. Leer ervan en het zal je niet meer gebeuren
Oeh nee dat is niet oké!
Aangeven dat je het niet prettig vind als hij je appt!
Nostra!! Euromast is echt geen aanrader. Of de tuin bij Kralingse plas
Eigen foto van de high tea bij nostra
Serieus? Je vliegt naar Londen en dan ga je het hebben over vervuiling omdat er wat producten worden weggegooidâŠ
Zalmhuis schijnt ook echt super te zijn maar moet ik zelf nog een keer doen!
Ik ben met vliegen altijd extra boos op mn ogen want mn lenzenvloeistof is een net irritant groot flesje waardoor ik echt heel vakkundig moet gaan tetrissen
Ik ook al! Ben maar in bed onder de dekens gaan liggen đ€·
Compleet mee eens dat vliegen ook behoorlijk slecht is voor het milieu.
Maar gaf hiervoor al aan dat ik maar 2x eerder heb gevlogen.
Heb ook niet gezegd dat het mijn keuze was om te vliegen of de reden waarom.
Dan alsnog is vliegen heel slecht, maar is dan gewoon een hersenspinsel of er op zulke dingen niet gewoon nog een oplossing is qua recyclen ofzo.
Iedereen vliegt wel eens, dat is vrij normaal . Sommige mensen vliegen wekelijks, dus voor die ene keer dat je vliegt hoef je je echt niet te verantwoorden lijkt me.
Ik heb weer eens zoals vanouds mijn ontbijt klaargemaakt, mijn kleding klaargelegd, douchespullen klaargelegd en mijn tas klaar gezet.
Best een relaxed gevoel.
Edit: ik was klaar om 6.18 terwijl ik pas om 6.30 weghoef⊠maar het werkt wel!
Ik ga maar gewoon naar bed denk ik⊠weet t ook even niet meer eigenlijk
Misschien kan je kijken bij lesgo? Vind ik zelf een erg fijne organisatie en als een instructeur niet bevalt krijg je een andere
@Vloeistof @Evenveel Wow Thanks klinkt allemaal heel goed! Denk dat het nostra wordt (of toch lof der zoetheid haha oeps)!
Door mijn ouders ben ik bang gemaakt om in mijn nieuwe huis te slapen. En daar heb ik geen zin in dus ben nu als een soort shock therapie in het huis in bad gegaan terwijl het donker is buiten