Even een domme vraag: ik kan morgenavond toch gewoon op mijn werklaptop netflixen? Daar merkt het bedrijf toch niks van?
Ja dat inderdaad. Ik parkeer altijd in zijn versnelling
Love in bad in het donker. Heb je een film erbij en drank? Dat is het allerbeste.
Nee alleen jullie zijn erbij
Gezellig. Internetgekkies zijn ook altijd een goeie optie trouwens.
Ja klopt; ik denk ga maar vol in discussie in elk topic dan hoor ik die rare geluiden niet meer
Nee hoor, daarna alles wissen of incognito venster pakken. Heb net zelf een nieuwe laptop en ook 2 maanden die van werk gebruikt. Of moet ik nu naar het biecht topic?
Hahaha ik bedoelde eigenlijk dit
Maar opzich zit het forum ook vol internetgekkies dus dat kan ook.
Ja ik dacht dat je het over het forum had wie de schoen past
Wat hebben je ouders gezegd dan?
En is dit je eerste nacht in je nieuwe huis?
Baker & Moore!
Ja had kortaf geantwoord en hopelijk laat ie het hierbij, anders moet ik het alsnog maar aangeven ja al ben ik daar slecht in. Meh, ongemakkelijk gedoe. Voorlopig denk ik maar even niks bestellen haha
Iemand een gouden idee voor een verjaardagscadeau voor mijn zusje? Ze heeft helaas geen wishlist. Zou het leuk vinden om iets te doen, een musical/dag of weekend weg/leuk pretpark, maar ben zo inspiratieloos en wil wel echt iets tofs doen.
Mag best wat kosten en ook wel over de grens zijn, als het maar wel een beetje fatsoenlijk te rijden is qua afstand.
Het komt echt wel goed. Uiteindelijk ben je zo moe dat je in slaap valt. Wil je anders even bellen? Of appen met vriendinnen, dat helpt mij ook altijd wel
Wat voor type vrouw is zij wat betreft interesses etc?
Volgens Anna Nooshin meerdere weken
Ik leeeeeef voor droogshampoo. Zolang het er ok uitziet blijf ik het gebruiken.
Lief! Kleuren helpt idd vaak wel, lezen ook. Dus dat ga ik doen. Met ontspanningsmuziek is wel een goede idd. Zie gewoon op tegen morgen… maar ja, komt wel goed weer.
Hoe oud is ze?
Nee! Is waarschijnlijk pas volgende week. Maar moest nu toch vanavond hier komen afsluiten omdat de firma van de vloer nog hier was. Dus dacht maak er even gebruik van dat ik zo laat nog hier ben.