Wat je even kwijt wilt #19

Ik hoop het! Hoor wel best veel vreemde geluiden maar dat komt denk ik doordat ik veel water heb gebruikt en de nieuwe vloer kraakt. Denk dat als het zover is ik maar moet regelen dat mn vriend even 2 of 3 dagen mee komt wennen met me

2 likes

Haha ik lees de liveblog van NOS over de EU-top nu die vergadert over Brexit, posten ze dit:

thanks voor deze nuttige informatie bro :thumbsup:

23 likes

Denk wel dat dat helpt. Als je daar al een paar dagen met hem hebt geslapen dan zijn alle geluiden ook niet meer zo onwennig en dat maakt het ook altijd stukken minder eng. En als de nood echt hoog is dan helpt met het licht aan slapen ook. Dit kan ook echt zo in het onsuccesful adulting topic

Shit. Nou, als je graag vollere lippen wilt, kun je er ook een mug op loslaten.

Situatie:

image

10 likes

Dit is echt waar ik zoo gelukkig van word, een schoon bed

Lig ik in nu. Love me leve.

2 likes

Een aantal bedrijven meten het ook voor je op! Hoef je zelf niet te hanesen met moeilijk uit het raam hangen en eventuele fouten maken met opmeten!

1 like

Jezus scoort Ajax of zo? Het plein naast mn huis ontploft en ik woon niet eens in Amsterdam

2 likes

Ja zeker :grin:

3 likes

Die gast over die Duivn

1 like

Ik gebruik bijna standaard mijn werklaptop… Maar maakt het uit? Het is niet alsof ie sneller kapot gaat door Netflix gebruik oid toch, dus zie het probleem niet zo :sweat_smile:

Wij hebben de horren zelf gemaakt, is ook nog een idee als je een beetje handig bent (was erg eenvoudig). Op internet staan genoeg tips. Maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt :stuck_out_tongue:

1 like

Mn vriend appt me dat ie Ajax aan het kijken is in de Pijp?? Hij kijkt geen voetbal en heeft een hekel aan de Pijp, wie is deze man?

12 likes

Jaloers!

Ik heb van die sugar bear hair pillen gekocht voor veel te veel geld maarja mijn haar is vreselijk. Dus ik ben wanhopig
Iemand hier ervaring mee?

Ja nou als ik mijn eigen heb vind ik het wel fijner! We delen onze werklaptop, wie ‘m modig heeft neem ‘m mee.

Ik wil een auto kopen maar ik heb er weinig verstand van. Het moet een auto zijn met redelijk wat ruimte (3 kinderen op de achterbank in autostoeltjes) en de (tweeling)kinderwagen moet ook makkelijk mee kunnen. Budget is €4500. Iemand een idee?

Heb je zelf een garage in de buurt waar jezelf/ouders/buren/familie oid komen? Kun je daar niet vragen of ze een auto hebben die aan je eisen voldoet? Ikzelf merk dat ik het fijn vind om bij een bekende garage om zoiets te vragen. Zodoende heb je iets meer zekerheid dat je waar krijgt voor je geld. Zo weet ik dat mijn garage bepaalde auto’s niet aan mij verkoopt omdat ze dat niet vertrouwen (motor technisch). Ik weet daarnaast als mijn garage zegt dat een auto x bedrag kost het dat ook wel waard is zeg maar haha.

1 like

Omg ja, heb hem hierna uitgezet. Wilde gewoon een ontspannen tijd beleven met schattige dieren niet zien hoe

ze de moeder niet bijhouden en stervend en vallend over de zoutvlakte hobbelen met 100kg zout aan hun poten

3 likes

Sinds vanochtend ineens pijn in mijn knie,
Vanavond zat ik even op de bank met opgetrokken knieën en nu kan ik nauwelijks meer lopen omdat het zo gevoelig is…

:confounded: