Een volkswagen station achtig iets?
Ik voel me weer hondsberoerd maar kan het me niet permitteren thuis te blijven. Dit wordt nog een leuke dag zo.
Ik kreeg zoân schattig mailtje van mijn vader, heel random. De titel: âHarry* Tutorialsâ
In de mail heeft hij een recept stap voor stap voor me opgeschreven en bij elke stap een foto gemaakt. Een soort plog. Het begint ook echt met âstap 1 handen wassenâ hahahahaha. Dan een foto van een maatbeter met 100ml water erin en een snijplank met stukjes kip. Aan het einde staat er: âgoed roeren en klaarâ
Vind het vooral heel aandoenlijk dat hij dus tijdens het koken 20 fotoâs heeft gemaakt en heel netjes in een mailtje heeft gestopt zodat ik het thuis kan namaken Oh en niet te vergeten de titel, is toch om te smelten
Waarom lees ik spoilers
En waarom wacht mama flamingo niet gewoon even op dr kind met een doekje om die pootjes schoon te maken?
Ik had vandaag mijn eerste werkdag. Ik stond bar en heb meer dan 5 km afgelegd??? Ik kan niet meer lopen. Send help.
Ik had nooit gedacht dat flashbacks en herbelevingen zo erg en zo realistisch konden zijn. Tot ik er sinds maanden zelf last van heb. Net totaal in paniek onder de douche gestaan omdat uit het niets weer herbelevingen kwamen.
Gelukkig zakt het weer nu⊠pffâŠ
babyvoeding is een uitzondering, babyâs kunnen anders namelijk gewoon niet eten/drinken.
Oh god ja kan ik me voorstellen, ik heb het niet eens gezien maar het lezen vind ik al zo zielig.
Er is trouwens wel ooit een beetje âophefâ geweest over documentairemakers oid die iets hadden gefilmd over pinguĂŻns die van een klif af liepen (of zoiets? Geen idee meer wat precies) en die dus ook alleen filmden maar niet hielpen. Die makers hebben toen overal uit moeten leggen dat ze dat supergraag zouden willen maar dat het niet kon omdat ze dan de natuur zouden verstoren en de boel alleen maar erger zouden maken. Wat ik hrel goed begrijp, maar zoân beroep waarbij ik de halve dag zou zitten janken zou niks voor mij zijn
Nou ik had dus best een beetje medelijden met May dat zi jdan dus een verhaal mag komen vertellen, en dat ze dan weg moet om in haar eentje te eten terwijl al die andere leiders samen eten. Zo buitengesloten
Pfoeh, had net zĂłooân drukke avonddienst dat ik nu nog steeds helemaal in de stressmodus zit Wil nu alles snel doen en kan bijna niet rustig worden. Heel irritant. Blij dat ik morgen vrij ben, want denk dat het nog wel even duurt voordat ik slaapâŠ
Hoop trouwens dat cliĂ«nten het niet zo hebben gemerkt dat ik eigenlijk maar weinig tijd voor ze had. Zo vervelend altijd, doen alsof je alle tijd hebt terwijl je eigenlijk denkt: schiet oooop . Ben ook de hele tijd aan het denken of ik alles wel gerapporteerd heb. Normaal doe ik dat tijdens mijn dienst, maar had ik nu dus totaal geen tijd voorâŠ
OKE RUSTIG TOUBAB, JE BENT KLAAR.
Ben wakker geworden (lees: gemaakt), maar over 45 min moet ik pas echt opstaan. Zal ik nu eventjes weer gaan slapen met het risico dat ik vertyfd wakker word? Of toch wakker blijven?
Ik was om 6.18 klaar terwijl ik pas om 6.30 weg hoef. Missie geslaagd
Ik weet dat velen dromen saai vinden om te lezen, maar ik droomde weer dat ik tegen mijn zin in seks moest hebben, mensen gingen nog met elkaar in discussie of ik het moest onddrgaan. (Om precies te zijn mijn ex en een nieuwe date). Daarna heb ik de dader koelbloedig vermoord. Echt sick.
Ik ben benieuwd wat je gekozen hebt!
Strak in je zwempak heet het!
Ik heb al een paar dagen keelpijn en moet hoesten enzo. Ben verder niet echt ziek, maar kan mân nachtrust dus wel even goed gebruiken.
Helaas is daar mijn vriend die verkouden is en daardoor zo ontzettend hard snurkt. Echt wat een kutnacht. Vanavond ga ik denk ik op de bank slapen, dit trek ik niet hoor
Wakker gebleven, wetend dat ik zometeen toch weer een dutje kan doen
Een collega van me heeft een stukje over haar onderzoek op de intranetpagina gezet en daar is echt een behoorlijk zure en bagatelliserende reactie van een andere collega op gekomen.
Waar natuurlijk door andere collegaâs op is gereageerd en ik heb zin om heel petty al hun reacties te gaan liken ahaha.
Normaliter drink ik doordeweeks geen koffie. Maar zoveel zin in, dat ik nu zelfs de super sterkte koffie op mân werk drink terwijl ik weet dat ik daar onrustig van word.
#zurekantoortrut
Voor zover ik bekend ben met Britse adressen mist het huisnummer hier. MI15 6ED is de postcode, normaal gezien zou er staan 23 Hoofdstraat, Lutjebroek, etc.