Aah vandaar dat ik samson niet te pakken kreeg.
Ze hebben het weer niet
ik denk dat ik het maar opgeef.
Omg ik bedenk me ineens dat hij nu ergens op zolder van studio 100 ligt te verstoffen 

Samson gaat door zonder Gert hoor! Geen zorgen.
Oh jezus wat heftig. 
2 weken terug zei een collega dat ik er âvollerâ uitzag en vandaag zei mijn moeder dat mijn buik en benen er dikker uitzien.( ik voel me stiekem al een maand opgeblazen en dikker)
Heb net in paniek nieuwe batterijen gekocht voor mijn weegschaal. De schade is 0,5 kilo maar dat lijkt me sterk dat ik er daardoor âvollerâ uitzien want ik schommel altijd al.
Nu toch maar even een tijdje gezonder eten.
Ik lig op de bank en mijn rat ligt onder mij - haar favoriete plek in huis is niet de bank, maar het uitschuifgedeelte van de bank. Ze maakt zichzelf helemaal plat zodat ze er tussen kan en dan steekt er zoân snuffelend neusje uit 
Pff 2 uur gedaan over een ritje van 40 minuten maar zo blij eindelijk thuis te zijn
Nah wat een stomme opmerkingen zeg. 0,5 kilo kun je onmogelijk zien. Kan me echt boos maken om mensen die opmerkingen gaan maken over iemands figuur. Hou gewoon je mond. Grrr. (hier zit een persoonlijke frustratie merk ik haha)
Ik snap dat je zo boos erom kan worden. Maar elke keer als ik in de spiegel keek leek ik âvollerâ en nu is het twee keer" bevestigd". Maar de weegschaal doet wel lief
wie weet hou ik gewoon veel vocht vast de laatste tijd.
Tja ook al is het wel zo dat je bent aangekomen of afgevallen dan vind ik nog dat mensen er geen opmerkingen over hoeven te maken. Hoe moet je daar nou op reageren? Oh dankje Annie dat was me zelf nog niet opgevallen!
Ja echt heel irritant!!! Haat mijn nieuwe gemeente nu al. Heb echt heel lang gebeld met de belastingdienst en de rijksvoorlichtingdienst en die zeiden beide dat de gemeente het in principe kan aanpassen en dat dit voor dezelfde reden ook vaker gebeurd.
Lijkt er gewoon op alsof ze het niet willen?
KUTRADE
Dit vraagt eigenlijk om een foto.
Ik wilde een aflevering van Floortje naar het einde van de wereld terugkijken. En klikte die van South Georgia aan, die 2 delen had en ik dacht al wat kan er in de Georgia (USA) nou zo afgelegen zijn?! Begreep het al niet dus toen ik het had opgezet ging ik op de mobiel googlen en ineens zag ik allemaal pinquins in een of andere ongerept natuurgebied. Maar South Georgia blijkt dus een heel afgelegen eiland te zijn ergens in de Atlantische oceaan :â).
Hahahaha precies dit heb ik ook meegemaakt. Dacht eerst dat het âeen afgelegen gebiedâ zou zijn, maar dat kon ik weer niet zo matchen met de beelden die ik zag, toen toch maar gegoogeld.
Wat zal ik doen? Ik ben in een hotel voor mijn werk en ga over een uur weg om te sporten. Er zit hier een Lidl om de hoek of ga ik in het restaurant van het hotel eten?
Of haal ik nu wat kleins en ga ik na het sporten in het hotel eten?
Op kosten van mijn bedrijf trouwens
Ik had een bikini besteld bij H&M maar helemaal gemist dat het super push-up was, mân tieten zitten bijna onder mân kin door die dikke kussens
wie vindt dit nou fijn?!
Nu iets kleins en daarna lekker in het hotel!
Ja heb ik aangegeven, dus ze gaan nu kijken wat ze kunnen doenâŠ
Er was ook gewoon vervanging geregeld op het werk, is allemaal ook niet eenvoudig dus maakt t nog kutter.
@Jeccat dat zie ik niet echt zitten, omdat ik de psycholoog waar ik een afspraak mee heb al ken. En zij mij, dus om voor 1 of 2 keer dan bij iemand te gaan, vind ik ook niet fijn.
Bij gebrek aan beter misschien toch maar doenâŠ
Ik weet t gewoon ff niet, koste al veel moeite om ĂŒberhaupt een afspraak te maken en weer contact op te nemen. En dan nou ja dit. Ik snap dat zij hier verder ook niks expres aan hebben gedaan.
Het is even veel, ook nog bloed laten prikken vandaag, dus de angst dat daar iets ergs uitkomt speelt ook nog mee.
Had juist gehoopt na vandaag weer ff er tegen te kunnen ofzo, door er gewoon met haar over te praten. En dat dat lichamelijk ook zou helpen tegen mn moeheid en dat ik t zo benauwd hebâŠ
Nou ja het is even niet anders.
Heb poffertjes gekocht die ga ik zo eten. Zaterdag ga ik met mn beste vriendin iets leuks doen en nog een week werken en dan heb ik vakantie. Denken aan leuke dingen helpt ook toch?