Wat gek! Als het in Manchester is, is de kans denk ik groot dat het M15 6ED is, maar als je de optie hebt zou ik het even navragen bij de persoon waar het naartoe moet
Er zijn ook wel Britse adressen zonder huisnumer, maar als het er is staat het idd voor de straatnaam. Heb je het al geprobeerd in te voeren op Google Maps?
Een Tesla is wel flink duurder geworden, mocht je er privƩ mee willen rijden!
Ohhh heerlijk! dat is vaak lekkerder
Ik moet vandaag echt even goed knallen met leren voor een tentamen, de hele week gaat het al matig omdat ik heel verkouden ben (vandaag eigenlijk nog steeds, maar er moet toch een keer wat gebeuren ) heeft iemand tips om te zorgen dat je het ondanks dat je je niet zo goed voelt toch veel te kunnen doen op zoān dag?
Ik ga straks voor het eerst in 1,5 jaar naar de kapper⦠Ben heel nerveus
Haha ahh arme schoonmoeder.
Sterkte! Ik ga volgende week na ruim 2 jaar
Ga je veel veranderen aan je kapsel?
Is die grens er? Mijn enige inspiratie is woede hoor
Ik moet vandaag ong 10 kantjes scriptie schrijven om in te leveren morgen, wil iemand mij even motiveren want dit is ongeveer net zoiets als een diamant stelen uit een beveiligde bank
Check even Google op Tesla tax/taks! Geldt voor de waarde boven ⬠50.000. Je kan me ook een privéberichtje sturen als je er niet uitkomt.
Echt geen zin om te werken vandaag. Het begint met dat ik te vroeg ben en dat mn autistische collega veel te enthousiast en lomp gaat doen. En dan continu klaagt over wat andere fout doen. En dan later op de avond komt een andere collega die zich heel wat voelt en naar bepaalde mensen gewoon niet luisterd want ja daar voelt tie zich te goed voor. En nu zit hij niet lekker in zn vel dus kan je dr helemaal geen gesprek mee voeren. Gelukkig is er 1 van mn favo collegas anders had ik geruild haha.
Irritant veel pijn aan mijn hand vandaag.
En daarnaast is er nog steeds een heel deel verdoofd
Voor de Belgen hier, een telefoonnummer dat begint met +32476 etc. Dat is een mobiel nummer toch? Had het gisteren gegoogeld en heb gesisāt maar ik krijg geen reactie. En dat zou niet raar zijn als het toch een vaste lijn blijkt haha
Is er hier iemand die goed is in het bewerken van fotoās en een foto voor mij bewerken? Zelf kan ik het dus niet
Ik vind het zo erg dat ik geen Engels kan. Had gisteren een patiënt op het werk die alleen Engels sprak, maar het lukte me gewoon niet om fatsoenlijk naar zijn klachten te vragen of gewoon een normaal gesprek te voeren⦠Echt super onprofessioneel. Iemand een idee hoe ik Engels kan leren? Hebben die apps zoals Duolingo nut?
Is een gsm-nummer inderdaad.
Je kunt ook een bedrijf bellen dat bij je komt opmeten.
Sta ik in het ziekenhuis voor de afspraak bij de psycholoog, is zij er niet en is er iets mis gegaan (vanuit hun) met afmelden. Dus nu ben ik voor niks gekomen. En staat er pas een nieuwe afspraak in meiā¦
Ik vind dit echt heel kut. Ik had deze afspraak ook echt nodig nu. En zij doen dit ook niet expres, dat snap ik ook. Maar toch. Nu zit ik nog met meer spanning dan eerst. Moet nu nog bloedprikken en daarna weer werkenā¦
Vind dit echt heel kut
Heb sowieso medelijden met May. Terwijl zij in Brussel zat, waren ze in Londen druk bezig te speculeren over wie haar binnenkort zou gaan opvolgen.