Ah wat naar zeg! Snap dat dit even flink klote is!
Virtuele knuffel!
Jaa inderdaad! Wat een stress moet zij ook hebben. Ik heb weleens stress op het werk maar dat is echt niks vergeleken met dit.
This made my day.
He wat rot!
Heb je aangegeven dat mei echt nog veel te lang duurt?
Oh wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, mei duurt inderdaad nog even. Is het misschien mogelijk om in de tussentijd een afspraak te maken met een medewerker van ggz bij de huisarts? Om die weken te overbruggen.
Ah godver wat kut.
Zij* en ja
Hahahaha ik had tegen een jongen gezegd dat mijn kamer opnieuw geverfd werd en toen vroeg hij: oh krijgt je kamer een nieuwe, gekke kleur? Lekker felroze ofzo
Ik: uhm mijn kamer is al felroze
Ik heb eigenlijk echt nog een meisjeskamer. Mijn beste vriendin heeft me ook al vaak genoeg gevraagd of het geen tijd is voor een meer volwassen slaapkamer. Maar nee mijn kamer blijft lekker roze hoor!!!
Zo irritant. Donderdag is altijd mijn vrije dag, maar vandaag zijn mijn ouders dus ook ineens thuis en ik vind het zo verschrikkelijk. De donderdag is MIJN dag ja, ik wil gewoon alleen zijn Ik ben er ook echt chagrijnig door haha
Thanks! Zit nu in de verf. Ga weer voor een balayage en er gaat zo’n 15-20cm af. Ben heel benieuwd, maar heb wel vertrouwen in deze kapster. Ze heeft ook een before-foto gemaakt. Dus als ze hem op Instagram gaat zetten deel ik hem wel even in het kapperstopic
die +32 is het landnummer van België, het vervangt de 0
Meeh ik zit te wachten op een pakketje maar kan niet vinden hoe laat 'ie komt dus nu zit ik verplicht te wachten thuis, durf niet eens even naar beneden te gaan om vuilnis weg te gooien Niet dat ik normaalgesproken zo veel naar buiten ga, maar oke. Dat wordt Jenna Marbles kijken en schoonmaken tot de bel gaat.
Ik kan echt niet meer normaal doen tegen mensen van vage bedrijven die energie contracten willen afsluiten en dan doen alsof ze weten wat ik nu betaal ‘want we hebben u de vorige keer ook zo goed geholpen’.
Op aanraden van de gemeente heb ik me ingeschreven op 05-04 terwijl op mijn huurcontract 01-04 staat.
Nu krijg ik door deze fout dus geen huursubsidie over deze maand maar pas volgende maand. De gemeente zegt dat de belastingdienst de datum moet aanpassen maar de belastingdienst zegt dat de gemeente de datum van inschrijving moet wijzigen. En die zegt dan weer dat zij dat niet kunnen aanpassen. Echt heel irritant.
en de ambtenaar van de gemeente die ik nodig heb is al naar huis.
Zo met de kat naar de dierenarts … moet er om 15.15 zijn, maar moet toch zeker om 14.45 starten met proberen haar in d’r mandje te krijgen
Ja hij zei omdat je altijd eerst moet klussen in je huis enz. en nooit op de dag van je huurcontract al in trekt. Maar kan de gemeente wel nog wijzigingen aanbrengen in het brp? Want ze doen dus alsof dat absoluut niet kan
Heb binnenkort een feest/21 diner met als dresscode Afrikaans. Is vanuit de organisatoren gezien een passend en ok thema. Maar hoe ga ik iets vinden waarmee ik me niet schuldig maak aan cultural appropriation‽
Dat is echt heel erg duur. @Wegwijzer Toevallig heeft mijn man daar dit weekend naar zitten kijken omdat hij ook zijn Engels drastisch wil verbeteren.
Hij is nu aan de slag gegaan met Duolingo en youtube. Zijn favoriete kanaal tot nu toe heet mmmenglish.
Verder zou ik proberen veel Engelse tv te kijken en te lezen en misschien ook hoorspelen te luisteren.
Ja, een dag is geloof ik zo’n kleine 1000e, maar misschien is dat wel inclusief overnachten en eten. Maar dan nog…
regina coeli is idd heel duur! maar wordt vaak gedaan door mensen die (veel geld hebben en) snel een taal willen leren, het kost een hoop maar dan heb je ook wat (een lege portemonnee) zullen we maar zeggen haha. Maxima is daar geloof ik ook geweest om Nederlands te leren.
Ik weet dat er ook een app is dat jij anderen een taal leert en zij jou. Dus dat jij iemand helpt die NL wil leren en jij zo EN kan leren. Weet alleen niet meer hoe die heet haha