Wat je even kwijt wilt #19

Hele dikke knuffel! Je hoeft je sws geen slechte dochter te voelen!

1 like

Knuffel. En je bent een hele lieve dochter die haar kindje straks veel gaat vertellen over opa!! :heart:

1 like

Ahw ik zou lekker doorsnikken en inderdaad heel lief voor jezelf zijn! <3

1 like

Vanmiddag mijn hele schijf geformatteerd. Kreeg net laatste besturingsysteem er niet meer op, dus is ie naar 10.8 gesprongen en die aan het downloaden, terwijl ik dus 10.14 had. Vraag me af of 'ie automatisch terug gaat naar de versie die je had toen je hem kocht :thinking: Heb een Mac overigens

Ohh dat filmpje over die walrussen ik moet erom huilen. Het is dus een filmpje waarin je ze van een klif (dood) ziet vallen. En ik wilde het eigenlijk niet zien maar zag het net op tv.

Ik heb blueberry cheesecake yoghurt op. 9/10 would recommend, jammer dat er zompige stukjes koek in zitten.

1 like

:raising_hand_woman:t2:‍♀

Kan Ik Mn inner Halle Berry chanelen op het strand, bouncende tieten fantasie.

Maar de realitiet is vervolgens achter Mn handoek nog een uur al het water dat die pushup sponzen heeft opgenomen eruit pushen. Een keer leunde ik ~sensueel~~ riching iemand waarbij ik met Mn arm duwde op die megavulling, waar toen een waterval uit kwam zetten, dat was wel jammer.

7 likes

Aaaah :heart::heart::heart:
En lekker doen! Ik zit ook aan de poffertjes :innocent::see_no_evil:

1 like

Slaap lekker alvast<3

1 like

Net nieuwe bril opgehaald. Alles is weer HD, yay!

8 likes

Ja denk dat ik een half zwembad aan water kwijt kan in die vulling, altijd handig om in de zomer wat extra waterreserves te hebben :+1:t3:

1 like

Ik ben benieuwd, haha :stuck_out_tongue: 2 jaar geleden heb ik het laten doen (maar toen startte 'ie ook niet meer op en dacht jij dat het de schijf misschien was). Eerst nog 2.5 uur wachten :sweat_smile:

En moe zijn is kut, ja. Hopelijk kun je slapen!

Ik heb zo’n kut week op werk dat ik zojuist voor de 3e keer op rij eten besteld heb🤷

2 likes

Haha, nee, snap ik :stuck_out_tongue: Ik heb het blijkbaar wel onthouden, maar andere dingen ook vaak genoeg. En ik hoop ook echt dat dit de oplossing is, anders koop ik wel een nieuwe :’)

De jongen van wie ik stiekem een foto probeerde te maken laatst komt straks langs, zal alvast m’n geluid uitzetten :thinking:

14 likes

Een mobiel nummer heeft 10 cijfers in België, een vast nummer 9.

1 like

Heb inmiddels reactie :sunglasses: dus idd mobiel nummer haha

1 like

Haha je moet je idd eigenlijk niet aan hem aan gaan passen, maar ik zou zelf precies hetzelfde gedaan hebben :joy:
Hopen dat hij vanaf nu gewoon professioneel doet haha

1 like

Omg! Kreeg net een appje dat de weerman van RTL heel zenuwachtig was en ik moest kijken maar kon helaas niet. Ze zei een jonge vent, weet je ook wie? Lijkt me zo rot, die zou zich vast kut voelen.

T ging mis en toen begon zijn stem te bibberen. Maar wel een knappe jongen! Die mag van mij al stamelend het weer presenteren hoor

5 likes