Ai had ook over de nonnen gehoord. Leek me wel leuk om spaans te leren… maar nee nu ik die prijzen heb gezien vind ik het ineens een stuk minder leuk.
Of daar een spaans sprekende man aan de haak slaan hahah.
Ja sterker nog… ik woon er nu nog altijd niet Echt een kut situatie dit; krijg die subsidie natuurlijk niet voor niks. Lekker janken terwijl je met de belastingdienst belt
Update: ik heb morgen een gesprek met iemand van het verpleeghuis om te kijken of er iets is wat ik kan doen
Hahaha ja dat wist ik! Maar hier begint elk mobiel nummer met 06, dus net zoiets maar dan in België
Ik denk vaste lijn +326 is een 06. Weet je misschien of 04 of 047 een kengetal ofziiets is. Dan is het een vaste lijn.
Hahahahaha ik ben Nederlands dat weet ik wel. En weet ook dan 0032 landnummer van de zuiderburen is, maar of het begin met 476 betekent dat het een mobiel nummer is, te ja of te nee.
Ik ben in het ‘Groomsmen surprise brides with surprise dance act’ hoekje terecht gekomen op youtube en nu wil ik dit. Heel graag. Ik kan sowieso al geen fatsoenlijke kerel vinden maar nu moet het er dus ook nog 1 worden die kan dansen, en zijn vrienden ook 🖒
Aah vandaar dat ik samson niet te pakken kreeg.
Ze hebben het weer niet ik denk dat ik het maar opgeef.
Omg ik bedenk me ineens dat hij nu ergens op zolder van studio 100 ligt te verstoffen
Samson gaat door zonder Gert hoor! Geen zorgen.
Oh jezus wat heftig.
2 weken terug zei een collega dat ik er “voller” uitzag en vandaag zei mijn moeder dat mijn buik en benen er dikker uitzien.( ik voel me stiekem al een maand opgeblazen en dikker)
Heb net in paniek nieuwe batterijen gekocht voor mijn weegschaal. De schade is 0,5 kilo maar dat lijkt me sterk dat ik er daardoor “voller” uitzien want ik schommel altijd al.
Nu toch maar even een tijdje gezonder eten.
Ik lig op de bank en mijn rat ligt onder mij - haar favoriete plek in huis is niet de bank, maar het uitschuifgedeelte van de bank. Ze maakt zichzelf helemaal plat zodat ze er tussen kan en dan steekt er zo’n snuffelend neusje uit
Pff 2 uur gedaan over een ritje van 40 minuten maar zo blij eindelijk thuis te zijn
Nah wat een stomme opmerkingen zeg. 0,5 kilo kun je onmogelijk zien. Kan me echt boos maken om mensen die opmerkingen gaan maken over iemands figuur. Hou gewoon je mond. Grrr. (hier zit een persoonlijke frustratie merk ik haha)
Ik snap dat je zo boos erom kan worden. Maar elke keer als ik in de spiegel keek leek ik “voller” en nu is het twee keer" bevestigd". Maar de weegschaal doet wel lief wie weet hou ik gewoon veel vocht vast de laatste tijd.
Tja ook al is het wel zo dat je bent aangekomen of afgevallen dan vind ik nog dat mensen er geen opmerkingen over hoeven te maken. Hoe moet je daar nou op reageren? Oh dankje Annie dat was me zelf nog niet opgevallen!