Wat je even kwijt wilt #19

Ja echt heel irritant!!! Haat mijn nieuwe gemeente nu al. Heb echt heel lang gebeld met de belastingdienst en de rijksvoorlichtingdienst en die zeiden beide dat de gemeente het in principe kan aanpassen en dat dit voor dezelfde reden ook vaker gebeurd.

Lijkt er gewoon op alsof ze het niet willen?

KUTRADE

1 like

Dit vraagt eigenlijk om een foto.

1 like

Hahaha, ja heel veel spannender dan dit wordt het niet:

36 likes

Hij had gelukkig niet meer geantwoord (had naast kortaf ook bewust precies voordat het voetbal begon geappt, in de hoop dat hij dat ook zou kijken en daar liever z’n aandacht bij hield :sweat_smile:). Zag straks z’n bus vlakbij m’n huis staan en hem vervolgens in de buurt daarvan ernaartoe lopen en toen ben ik gauw eerder rechts afgeslagen dan ik anders zou doen, in de hoop dat ie me dan net niet meer zou zien en dus niet de gedachte zou krijgen me alsnog weer te appen :see_no_evil: Haha echt lame van me ook dat ik me aan ging passen, maar zit er gewoon niet op te wachten. Kom hem ook vet vaak tegen ook al heb ik geen pakketje, maar zo vlak na dat appje scheelde het misschien dat ie me niet zag :sweat_smile:

Ik wilde een aflevering van Floortje naar het einde van de wereld terugkijken. En klikte die van South Georgia aan, die 2 delen had en ik dacht al wat kan er in de Georgia (USA) nou zo afgelegen zijn?! Begreep het al niet dus toen ik het had opgezet ging ik op de mobiel googlen en ineens zag ik allemaal pinquins in een of andere ongerept natuurgebied. Maar South Georgia blijkt dus een heel afgelegen eiland te zijn ergens in de Atlantische oceaan :’).

4 likes

Hahahaha precies dit heb ik ook meegemaakt. Dacht eerst dat het ‘een afgelegen gebied’ zou zijn, maar dat kon ik weer niet zo matchen met de beelden die ik zag, toen toch maar gegoogeld.

1 like

Wat zal ik doen? Ik ben in een hotel voor mijn werk en ga over een uur weg om te sporten. Er zit hier een Lidl om de hoek of ga ik in het restaurant van het hotel eten?
Of haal ik nu wat kleins en ga ik na het sporten in het hotel eten?

Op kosten van mijn bedrijf trouwens

Ik had een bikini besteld bij H&M maar helemaal gemist dat het super push-up was, m’n tieten zitten bijna onder m’n kin door die dikke kussens :joy: wie vindt dit nou fijn?!

15 likes

Nu iets kleins en daarna lekker in het hotel!

2 likes

Ja heb ik aangegeven, dus ze gaan nu kijken wat ze kunnen doen

Er was ook gewoon vervanging geregeld op het werk, is allemaal ook niet eenvoudig dus maakt t nog kutter.

@Jeccat dat zie ik niet echt zitten, omdat ik de psycholoog waar ik een afspraak mee heb al ken. En zij mij, dus om voor 1 of 2 keer dan bij iemand te gaan, vind ik ook niet fijn.
Bij gebrek aan beter misschien toch maar doen

Ik weet t gewoon ff niet, koste al veel moeite om ĂŒberhaupt een afspraak te maken en weer contact op te nemen. En dan nou ja dit. Ik snap dat zij hier verder ook niks expres aan hebben gedaan.
Het is even veel, ook nog bloed laten prikken vandaag, dus de angst dat daar iets ergs uitkomt speelt ook nog mee.

Had juist gehoopt na vandaag weer ff er tegen te kunnen ofzo, door er gewoon met haar over te praten. En dat dat lichamelijk ook zou helpen tegen mn moeheid en dat ik t zo benauwd heb

Nou ja het is even niet anders.

Heb poffertjes gekocht die ga ik zo eten. Zaterdag ga ik met mn beste vriendin iets leuks doen en nog een week werken en dan heb ik vakantie. Denken aan leuke dingen helpt ook toch?

3 likes

Hele dikke knuffel! Je hoeft je sws geen slechte dochter te voelen!

1 like

Knuffel. En je bent een hele lieve dochter die haar kindje straks veel gaat vertellen over opa!! :heart:

1 like

Ahw ik zou lekker doorsnikken en inderdaad heel lief voor jezelf zijn! <3

1 like

Vanmiddag mijn hele schijf geformatteerd. Kreeg net laatste besturingsysteem er niet meer op, dus is ie naar 10.8 gesprongen en die aan het downloaden, terwijl ik dus 10.14 had. Vraag me af of 'ie automatisch terug gaat naar de versie die je had toen je hem kocht :thinking: Heb een Mac overigens

Ohh dat filmpje over die walrussen ik moet erom huilen. Het is dus een filmpje waarin je ze van een klif (dood) ziet vallen. En ik wilde het eigenlijk niet zien maar zag het net op tv.

Ik heb blueberry cheesecake yoghurt op. 9/10 would recommend, jammer dat er zompige stukjes koek in zitten.

1 like

:raising_hand_woman:t2:‍♀

Kan Ik Mn inner Halle Berry chanelen op het strand, bouncende tieten fantasie.

Maar de realitiet is vervolgens achter Mn handoek nog een uur al het water dat die pushup sponzen heeft opgenomen eruit pushen. Een keer leunde ik ~sensueel~~ riching iemand waarbij ik met Mn arm duwde op die megavulling, waar toen een waterval uit kwam zetten, dat was wel jammer.

7 likes

Aaaah :heart::heart::heart:
En lekker doen! Ik zit ook aan de poffertjes :innocent::see_no_evil:

1 like

Slaap lekker alvast<3

1 like

Net nieuwe bril opgehaald. Alles is weer HD, yay!

8 likes