Ik zit in Fadim’s beautyspace op Facebook en man man man meiden/vrouwen oordelen daar altijd zo erg over elkaar
Ik vind het helemaal niet erg dat het komende dagen wat minder weer wordt. Ik heb vakantie en dan kan ik lekker de hele dag Netflixen, zonder het gevoel te hebben naar buiten te moeten
Ik ben nog niet in staat om mijn te kort geknipte haar leuk te vinden.
Echt ik weet niet wat ze dacht, maar dit is niet schouderhoogte en niet luchtig.
Wacht ff. Welke ijs toko is dat dan?
Hahaha
Wat vervelend! Waarom heb je geen zin om die dingen met vriendinnen te doen? Deze vakantie is misschien de uitgelezen kans om een nieuwe hobby te vinden. Wat voor mij helpt: probeer even terug te halen wat voor jou een ultieme vakantiedag zou zijn en implementeer dingen daaruit in je dagelijkse ritme. In het begin zal het zeker lastig zijn maar het helpt als je het leuk kunt hebben met jezelf en daar geen anderen voor nodig hebt. Dat kost tijd, maar is heel veel waard. Sterkte en toch een fijne vakantie!
Dit doet me eraan denken dat sinds ik hier woon (bijna 3 jaar) we maar 1 x thuisbezorgd hebben besteld en 1x Deliveroo.
hahahahah ik heb alleen vandaag al 2x besteld judge me niet aub
Haha, ik zal nooit judgen want eet vaak genoeg fastfood, alleen doe niet aan thuisbezorgd.
WEEEEEEKEEEEENDDDDDDD
Hahahha mijn vader kende dit van VI. Daar hadden ze de voornaam van meneer Genee erin gefotoshopt en mijn vader heet ook zo. Plezier alom
Oke ik heb jou nu toegevoegd.
@Prikkelbaar kan ik jou ook toevoegen?
Dit is echt mn eerste gameconsole dus geen idee hoe dit allemaal werkt.
Justin Bieber schijnt verloofd te zijn .
Nou ja zeg ik ben mn Regular weer kwijt
Ik ga morgen naar Amsterdam. Smiddags heb ik nog niks, zal ik naar de Albert cuyp markt (ben ik nog nooit geweest) of sale shoppen?
- Albert cuyp
- Shoppen
0 stemmers
Ik heb vandaag 5 uur zowat achter elkaar gepuzzeld Maar ik heb 'm af!! Laatst stond er in het Je moet kiezen topic een dilemma waarvan eentje was dat je pas mocht eten na een puzzel van 1000 stukjes gemaakt te hebben. Nou daar kom ik op terug, jezus wat een werk al voor 500 stukjes
Hallo vanaf mijn nieuwe telefoon
Hello from the other side
En, bevalt je pen ook?
Ik weet niet waar je woont, maar de komende 3 dagen ben ik vrij! Mocht je wat willen doen en durven af te spreken, kan je me altijd berichten