Wat je even kwijt wilt #2

September gaat echt zo’n leuke maand worden! Zoveel zin in. Begin de maand met een weekje Berlijn en eind september ben ik jarig en heb ik ook een vrijgezellenfeestje.

:tada:

7 likes

haha nou tbh ik vind het dus niet suuuuper duidelijk misschien kun je ipv een huilend gezichtje er kruizen doorheen zetten :joy:

Je bent dus niet de enige :blush::kissing_smiling_eyes:
Waar woon je?

Dat vond ik stom
Maar misschien zet ik er nog yes en no bij

1 like

Dit is wel echt superslim zeg!

2 likes

Hahaha dit is echt fantastisch! Moeten ze wel begrijpen toch?

Ik doe het eigenlijk nooit. Heb meestal al betaald en ze lopen ook altijd weer snel weg dus ze verwachten het in ieder geval niet.

Ik zie een kind. Pas. Maar jij veel plezier ermee

5 likes

@anon98052296 Vind dit eigenlijk wel slim!
Maar vind je dode vissen niet zielig?

1 like

Nee toch? Doen wij nooit. Maar misschien is dat aso. Gelukkig wonen we ook in een aso wijk. Weinig verwachtingen.

2 likes

Ik geef normaal ook niet, helemaal niet als ze al bezorgkosten hebben gerekend.
Al had ik gister een rare gast, ik gaf hem 50, en de bestelling was 28. Vraagt ie hoeveel ik terug wil?! Eh geef eerst maar gewoon het wisselgeld en dan kan ik daarna zelf wel zeggen of dat goed is of dat ik fooi wil geven? Volgende keer maar weer gewoon met ideal

Edit: meestal geef ik fietsbezorgers wel omdat ik het zielig vind dat ze zoveel moeten fietsen en fietsen kut is. En als bezorgen gratis is ook altijd, maar als ik al 2,50 bezorgkosten heb betaald ga ik niet t hele huis doorzoeken naar kleingeld

3 likes

Nee joh! Doe ik nooit.

Omg dit zou ik ook niet aankunnen. Gebruik zelf even wat fantasie ofzo? Man. Iemand heeft dit ook wel wens bij mij gedaan, en toen gingen ze vervolgens al onze tips aan anderen doorgeven alsof ze het zelf hadden uitgevonden. Ik voel je pijn haha, wind me er over op haha.

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Zo, voor die route mag je bezorgers wel fooi geven ja. JE WOONT HIER NIET EENS.

15 likes

Afgekeken hoor! Voor 6,50 kun je een boekje kopen dit soort plaatjes in staan en dan staat er in heel veel talen geschreven dat je geen dierlijke dingen eet. Ik dacht, ik maak een variant

1 like

Jawel maar voor nu blijf ik dat nog eten. Ik weet dat het een beetje hypocriet is, heb er verder ook geen excuus voor

1 like

Zal ik een matras bij lidl kopen? Ik moet eigk een nieuwe en deze zien er goed uit voor niet al te veel cash. Het kan nog binnen 90 dagen retour.

@lula nog gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?

1 like

Poeh viel net een kat van 2 hoog naar beneden. Gelukkig is de kat oke. Maar mijn hart… :joy:

1 like