Wat je even kwijt wilt #2

Vandaag voor het eerst alleen naar een watertje gegaan om lekker te zonnen/zwemmen. Niet zo lang geleden zou ik dat niet zo snel alleen doen maar ben blij dat ik het gedaan heb, zo een fijne dag gehad.

29 likes

Fijn hè! Ik doe het ook steeds vaker en het bevalt me goed. :grin:

4 likes

Maar echt! Besef steeds meer dat ik niet andere mensen nodig heb om het leuk te hebben en dat ik ook gewoon in mijn eentje op pad kan. Zo ben ik pas ook al een paar keer alleen koffie gaan drinken, vond dat altijd een beetje gek ofzo maar waarom zou het niet kunnen!? :sweat_smile:

10 likes

Ik loop al een tijdje met het idee om een blog te beginnen waarin ik mensen interview over hun (bijzondere) hobby’s/interesses. Daarom 2 vragen voor jullie in de vorm van polls (anoniem):

1. Zou je het leuk vinden om zo’n blog te lezen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1. Zou je zelf willen vertellen over je hobby/passie/interesse?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Het idee er achter is dat het soms best lastig is om te ontdekken wat je graag doet. De artikelen zouden misschien als inspiratie kunnen dienen voor iemand die ook nog zoekende is.

@anon68622085 @Lula @Nescio Laat het maar weten als deze post ongepast/onwenselijk is. Dan haal ik hem weer weg!

1 like

Gewoon doen! Durfde het ook lang niet maar nu ik het gedaan heb merk ik dat ik hier veel blijer van wordt dan bijvoorbeeld in Mn eentje thuis zitten

3 likes

Haha ah joh als iemand het nu tegen me zegt kan het me echt niks schelen. Jammer dan ik blijf lekker toch bestaan en ik hoef ook helemaal niet mooi te zijn :woman_shrugging:

@Hazel valt je hoofd ook niet onder body positivity? Wat ontzettend lullig van je tandartsen trouwens. Wie zijn zij nou in godsnaam om iets over je gezicht te zeggen??? Ik bedoel iedereen heeft het recht niet maar echt

2 likes

Kut ik ga donderdag al en ik moet di en woe gewoon werken dus dan kan het niet :frowning: hoezo moet je het uitproberen?

Transavia

Jij werkt bij Transavia toch? Ik had vorige week echt onprofessioneel cabinepersoneel zeg!

Hoe en waar
Lief van je :heart:

Ik zie zo op tegen de zomervakantie. Ik werk in het onderwijs dus heb 6 weken echt vrij. Het is nu een paar maanden uit met mijn vriend en ik weet gewoon niet wat ik met al die vrije tijd moet. Ik vind een zondagmiddag alleen al vreselijk. En iedereen die dan vraagt naar vakantieplannen… Ik kan natuurlijk op vakantie gaan en leuke dingen doen met vriendinnen, maar daar heb ik eerlijk gezegd gewoon geen zin in. Pfff

Dat is waar. Misschien neem ik er woensdagavond wel een. Vind het wel eng haha, maar alles is beter dan met doodsangst in dat vliegtuig zitten

Snap echt niet hoe ik ooit naar amerika heb kunnen vliegen

1 like

In principe zou je er gewoon mee moeten kunnen werken ook toch? Tenminste, ik heb vriendinnen die dit soort dingen vaker slikken ook tijdens werk/studie (alleen als je machines moet besturen of moet autorijden zou ik het misschien niet doen).

We zaten achterin dus we hoorde ze de hele tijd praten. Ze hadden het gewoon over seks ?? En dan echt op een platte manier. Er was nog veel meer, maar vond dit wel echtde druppel. Wilde eigenlijk een klacht indienen, maar dat doe ik eigenlijk nooit en wil ook geen zeikerd zijn.

H&M loopt echt te falen de laatste weken. Mijn vriend heeft een maand geleden twee broeken terug gestuurd. Die retour is nog steeds niet verwerkt.

Ja in principe heb je wel een punt, vriendinnen van mij hebben het geslikt tijdens hun eindexamen. Ik ga het eens aankijken!

1 like

De hele week zingt het in mijn hoofd al rond: “ :musical_score: Rijden rijden rijden in een wagentje. Als je niet meer rijden kunt dan draag ik je. :musical_score:” Ik dacht misschien helpt om kwijt te raken het als ik het doorgeef aan jullie door op te schrijven :joy:. :thumbsup:

3 likes

Ik heb de hele dag amper iets gedaan en daarom heb ik nu zo’n onrustig gevoel van binnen. Alsof ik een soort opgekropte energie heb waar ik iets mee moet doen maar tegelijkertijd heb ik nergens zin in/ben ik te lui. Echt een vervelend gevoel.

1 like

Waar ben je het meeste bang voor tijdens je vlucht?

Doodgaan en neerstorten
En ik WEET dat de kans echt 1 op de heel veel is, maar ik kan die gedachte niet ombuigen. Claustrofobisch ben ik niet. Ik vind het dichtgaan van de oren ook heel kut, want bij mijn vorige vlucht deed dat echt veel pijn