Wat je even kwijt wilt #2

De schoonmakers hebben overdag echt maar een paar minuten hè voor het schoonmaken in de trein. Snap heel goed dat de prioriteit dan niet echt ligt bij het zachtjes dichtdoen van de prullenbakken.

5 likes

Zit rustig aan de tafel, valt ineens m’n 1 meter grote cactus omver???
Ik baal echt, was m’n mooiste cactus

Ik zie nu ook allemaal wit spul op de muur. Alsof 'ie is klaargekomen. What to doooo :frowning:

4 likes

@Musa sterkte :hibiscus:

1 like

Ja. Het gaat om het feit dat er kinderen besproken worden. Vandaar.

Dat is zo kut, hopelijk heeft ie niet allemaal van die kleine stekeltjes die dan nog 3 jaar ergens aanvast blijven hangen.

Snert ís toch warme soep?

2 likes

De Gogo bus is een uur te laat en die chauffeur rijdt echt hard en roekeloos en ik hoop dat mn koffer uberhaupt mee is

Ga je wel je vliegtuig halen :scream:?

Jaa we zijn er over een half uur en we vliegen rond 17:15 dus komt goed

1 like

Oh gelukkig! Maar geen reden om zo roekeloos te rijden joh.

1 like

Nee, hij was ook echt chagrijnig. Maar hij zou ook om 15:00 klaar zijn met zn dienst dus ik snap het wel een beetje

1 like

Ja dat is natuurlijk vervelend maar hij heeft wel de verantwoordelijkheid over alle inzittende in de bus :see_no_evil:.

1 like

Hahaha maak me niet bang!!!

@doei ik mis de optie snert in je poll

1 like

Hahah sorry zo bedoelde ik het natuurlijk niet! Ik weet zeker dat je goed aan komt! Die mensen hebben waarschijnlijk al jaren lange ervaring om met zulke bussen te rijden in die landen. Goede vlucht gewenst alvast!

1 like

guys, dit topic escaleert weer helemaal uit de hand met meer dan 5000 posts. ik ga ff een nieuwe wjekw maken.

6 likes

Niet normaal hoe snel deze gaat inderdaad :see_no_evil:

1 like

Jaa haha dit doet een vriend van me ook altijd. Of ‘hee wat doe je vanavond?’ Ik heb liever dat diegene dan gewoon gelijk vraagt of ik kan afspreken

verder in de nieuwe