Wat je even kwijt wilt #2

Ik heb ineens zin in kerst? :laughing: De kou mag wel wegblijven hoor maar heb ineens zin in de gezelligheid en cadeautjes en eten. :heart: Ik heb ook al heel lang geen cadeautjes meer gekocht met kerst dus ik heb daar ineens zin in, mijn vriend zijn familie doet namelijk lootjes trekken met kerst.

1 like

WEEEEEEEKEEEEENNNNDDDD

4 likes

Ik heb ook super veel zin in kerst! De gezelligste periode van het jaar. Ik ben wel flauw van steeds het gevoel hebben dat ik naar buiten ‘moet’, en wil gewoon lekker series bingen op de bank. En daarnaast beval ik als het goed is begin november dus dit wordt sowieso de allerbeste kerst ever :heart_eyes:

2 likes

Ja het zonder schuld gevoel binnen blijven zitten bevalt me ook wel haha. + Oud & Nieuw een week later. :tada:

haha, ik heb voor mijn collega leidinggevenden een kleinigheidje gehaald en een kaart geschreven, en voor de enige leuke collega waar ik al 3,5 jaar mee samenwerk wat cadeautjes (kreeg van haar ook een heel pakket). de rest kan de tering krijgeeeeee

3 likes

Leuk! Ga je vaker naar Drum&Bass feestjes, of is dit ook de eerste keer? Veel plezier!

1 like

Ik had een muismat nodig, dus heb er zelf 1 ontworpen in hartjesvorm. En nu is hij binnen. Dat ding is kinderachtig en leuk/mooi tegelijk :joy::joy:

1 like

Ja door jou bericht begint het bij mij ook weer te kriebelen. Toevallig dat het bij mij ook komt door mn vriend. Binnenkort maar weer eens een feestje uitzoeken.

Ik heb net zelf tompoucen gemaakt uit zo een pakje :smile:

Nu heb ik zoveel zin in tompoucen :frowning_face:

Haha, ik had gister in alle hitte ook ineens kerstliedjes in mijn hoofd?! Wishful thinking voor wat verkoeling, waarschijnlijk :sweat_smile:

Volgens mij kun je altijd de admins een berichtje sturen met waarom je toegang wil tot het members only gedeelte (ofwel 50 berichten ofwel een andere reden, bijvoorbeeld dat je al actief meepostte in het topic voor de 50-berichtenregel in ging). Is dus niet zozeer een uitzondering maar je moet dan wel een korte motivatie sturen :slight_smile:

Ik moest het even opzoeken, ken het niet! Ziet er wel leuk uit! Als je al een paar mensen kent gaat dat vast goedkomen! Veel plezier alvast :slight_smile:

Hmm ik weet niet echt of ik het als tokkie beschouw, of ja nee eigenlijk niet denk ik! In een pretpark kan je zoiets echt wel aan. Dus gewoon doen! :smiley:

1 like

Ik ben bezig met een motivatiebrief schrijven voor een baan die ik heel graag wil, en ik durf het mailtje nu niet te versturen omdat ik bang ben dat het niet goed genoeg is :joy:

Herkenbaar… Ik heb laatst serieus twintig minuten met hartkloppingen gezeten, toen op het verzendknopje gedrukt en mijn laptop direct dichtgeklapt :joy:

1 like

Kun je het niet na laten lezen door iemand die eerlijk en kritisch is? Vind ik zelf altijd fijn als check

Ik ben altijd zo onzeker over dit soort dingen dat ik het minstens door twee personen laat checken haha. Maar voel me er nog niet zeker over nu :sweat_smile:

Op een gegeven moment moet je het maar gewoon versturen denk ik, anders komt het er nooit van. Gewoon in een seconde denken ‘oke NU’, snel versturen en klaar! Anders twijfel je eeuwig

Ik heb het net gedaan. Hartkloppingen alles nu haha.

4 likes