Wat je even kwijt wilt #2

Een vent van in de 40 die zichzelf helemaal geweldig vond en een echt muziek connaisseur, beweerde gister tegen mij dat ik echt, maar dan ook echt de 6e symfonie van Brahms moest bestuderen. Meneer ging ook helemaal zeggen van: ja zulke rijke akkoorden en stuwende melodieën, subliem gebruik van klankkleur, blablabla. Lullen als brugman. Ik kreeg de hele tijd geen kans om iets te zeggen. Heb na zijn relaas maar 1 ding gezegd:

Mooi verhaal maar Brahms heeft maar 4 symfonieën geschreven.

Ben omgedraaid en weggegaan

47 likes

Yesss ben al een week een HM jurk aan het refreshen tot mijn maat er eindelijk weer was en het is zojuist gelukt! Nu hopen dat hij past…:dancer:t3:

3 likes

Even een uitbrakdag op vakantie en naar de spa met @fifo #kliekje

5 likes

Jaloers!!! Lekker man. Maar niet te snel van bad naar bad want Fifo weet nog dat je daar ziek van wordt haha

1 like

Ik ging net naar de kapper en dat föhnen icm het weer gaf me zo’n erge zweetaanval. Had ook precies een blouse aan waarop álles te zien is. Dus nu loop ik met zweetplekken weer richting huis :sob:

Kun je het niet héél goed inpakken in je kleding? Deden wij vroeger ook met breekbare souvenirs en is altijd wel goed gegaan eigenlijk.

Misschien dat ik dat doe. Heb nu een berichtje gestuurd naar de vliegtuigmaatschappij. Wacht dat even af en anders doe ik dat!

2 likes

Gecondoleerd :orange_heart:

1 like

Naar welk festival ga je?

Opeens vrij zijn en één dag voor de schoolvakantie begint nog naar het redelijk rustige zwembad kunnen met dit heerlijke weer #winning :sunglasses:

5 likes

Ahh gefeliciteerd! :tada::tada:

1 like

Ik heb ineens zin in kerst? :laughing: De kou mag wel wegblijven hoor maar heb ineens zin in de gezelligheid en cadeautjes en eten. :heart: Ik heb ook al heel lang geen cadeautjes meer gekocht met kerst dus ik heb daar ineens zin in, mijn vriend zijn familie doet namelijk lootjes trekken met kerst.

1 like

WEEEEEEEKEEEEENNNNDDDD

4 likes

Ik heb ook super veel zin in kerst! De gezelligste periode van het jaar. Ik ben wel flauw van steeds het gevoel hebben dat ik naar buiten ‘moet’, en wil gewoon lekker series bingen op de bank. En daarnaast beval ik als het goed is begin november dus dit wordt sowieso de allerbeste kerst ever :heart_eyes:

2 likes

Ja het zonder schuld gevoel binnen blijven zitten bevalt me ook wel haha. + Oud & Nieuw een week later. :tada:

haha, ik heb voor mijn collega leidinggevenden een kleinigheidje gehaald en een kaart geschreven, en voor de enige leuke collega waar ik al 3,5 jaar mee samenwerk wat cadeautjes (kreeg van haar ook een heel pakket). de rest kan de tering krijgeeeeee

3 likes

Leuk! Ga je vaker naar Drum&Bass feestjes, of is dit ook de eerste keer? Veel plezier!

1 like

Ik had een muismat nodig, dus heb er zelf 1 ontworpen in hartjesvorm. En nu is hij binnen. Dat ding is kinderachtig en leuk/mooi tegelijk :joy::joy:

1 like

Ja door jou bericht begint het bij mij ook weer te kriebelen. Toevallig dat het bij mij ook komt door mn vriend. Binnenkort maar weer eens een feestje uitzoeken.

Ik heb net zelf tompoucen gemaakt uit zo een pakje :smile: