Proud
Ik vind het zo onhandig dat ik in de app van mijn bank niet het totaalsaldo kan zien van al mijn spaarrekeningen (heb voor elk doel een apart ‘potje’/rekening) samen.
Nee ik niet? Ik doe het hoeslaken over het topdekmatras en het matras. Soms schiet hij er wel eens af en dan gaat die topper schuiven, enorm irritant.
Weet je welke bank je hebt maar bij de ABN Amro kan je bij de instellingen een optie vinden om je totaalsaldo te weergeven
Ik vind het echt lief hoe iedereen reageert op @anon98052296
En ben het er helemaal mee eens! Laat je niet gek maken en geniet lekker van je vakantie!
Ja ik vind het ook heel heel erg lief!!!
️ Zo fijn om hier nog een vriendinnenleger te hebben
Heb em zelf toch gevonden: Dckwurth - Michuul. Voor de liefhebber 
Wij zijn je back up bitches in nood 
Mijn vriend heeft verklapt wat ik voor mn verjaardag krijg en ben zo excited 
en @anon98052296 maakt me niet uit als ik spuit 11 ben maar ik vind jou geweldig en ik kom persoonlijk even langs om die jongens neer te meppen
Wat krijg je dan 
ING en die hebben dat niet helaas
Heb al een keer ‘gemopperd’ bij de klantenservice, haha.
@Kusjessoldaat ike.a shoplog komt nog. Staar namelijk thuis en ben bij een vriendin nu.
Kan ook een foto maken van mn lokaal als t af is en ik t hier durf te plaatsen
mn leeshoek wordt sowieso geweldig 
Het bovenste kootje van mijn middelvinger doet al ruim een week zeer.
Meldde dit eergister bij vrienden die bij mij in de auto zaten, zegt eentje heel droog: “ja met jou agressie achter het stuur steek je hem vast veel te vaak op waardoor die nu zeer doet”
Ik ging stuk 

Jersey van mn favoriete team 
Zou ik nooit voor mezelf kopen want duur maar wilde m zoooo graag. Nog 12 dagen!!! en een maand 
Edit: Ben nu NOG exciterder want mn team heeft net de andere nummer 1 verslagen en staat als enige undefeated en ik ben zo trots en ik moet het gewoon even delen sorry
Ik ben met m’n vriend op vakantie en het is echt heel leuk, maar ik heb voor het eerst ooit last van heimwee en ik voel me soms ineens zo naar daardoor
weet echt niet wat ik met mezelf aan moet
Ik moet zo lachen om 01:37 van deze nieuwe Ariana Grande video:
Hoe komen ze er op hahaha
Ja
Niet bang zijn. Je gaat uit met vrienden/mensen die toch al van jw houden. Dan hoef je niet perfect te zijn maar gewoon jezelf!