Wat je even kwijt wilt #2

Vorige week mijn iPhone 7plus laten vallen waardoor de camera en flits kapot zijn… opgestuurd via de mediamarkt en krijg net de prijsopgave

€454,95 :scream::flushed::dizzy_face:
Heb al aangegeven dat ze 'm ongerepareerd terug sturen, ben al aan het rond kijken wat het hier in de buurt kost. Dat kan toch echt wel goedkoper😂

Omg echt leuk! Ik ga soms wel een uurtje hoelahoepen in de zon. Wat doe je tijdens zo’n les?

Edit: oke nvm ik had nog niet bijgelezen, zag dat iemand anders het ook vroeg

Zo blij dat dit op maar een paar minuten fietsen van thuis is :heart:

25 likes

Ligt het aan mij of is insta down :joy:

Ik heb kiespijn maar ben toch eigenwijs snoep aan het eten.

Dit spul ruikt echt goddelijk! Mijn haar ruikt echt super zacht en fris en ik heb wat volume erin!

4 likes

Wat moet ik doen??? Ik ben best wel moe, maar heb ook wel zin om uit te gaan en er is een leuk feestje. Die vriendin twijfelt ook omdat ze moe is

Hoe moet ik een poll maken? Haha

Yess ik doe met je mee

Proud

1 like

Ik vind het zo onhandig dat ik in de app van mijn bank niet het totaalsaldo kan zien van al mijn spaarrekeningen (heb voor elk doel een apart ‘potje’/rekening) samen.

Nee ik niet? Ik doe het hoeslaken over het topdekmatras en het matras. Soms schiet hij er wel eens af en dan gaat die topper schuiven, enorm irritant.

1 like

Weet je welke bank je hebt maar bij de ABN Amro kan je bij de instellingen een optie vinden om je totaalsaldo te weergeven

Ik vind het echt lief hoe iedereen reageert op @anon98052296 :heart: En ben het er helemaal mee eens! Laat je niet gek maken en geniet lekker van je vakantie!

4 likes

Ja ik vind het ook heel heel erg lief!!! :heart:️ Zo fijn om hier nog een vriendinnenleger te hebben

6 likes

Heb em zelf toch gevonden: Dckwurth - Michuul. Voor de liefhebber :wink:

Wij zijn je back up bitches in nood :wink:

1 like

Mijn vriend heeft verklapt wat ik voor mn verjaardag krijg en ben zo excited :heart_eyes_cat:

en @anon98052296 maakt me niet uit als ik spuit 11 ben maar ik vind jou geweldig en ik kom persoonlijk even langs om die jongens neer te meppen

2 likes

Wat krijg je dan :smirk:

ING en die hebben dat niet helaas :frowning: Heb al een keer ‘gemopperd’ bij de klantenservice, haha.

@Kusjessoldaat ike.a shoplog komt nog. Staar namelijk thuis en ben bij een vriendin nu.
Kan ook een foto maken van mn lokaal als t af is en ik t hier durf te plaatsen :hugs: mn leeshoek wordt sowieso geweldig :laughing:

1 like