Wat je even kwijt wilt #2

Ik snap ook niet waarom je op straat tegen een wild vreemde iets zou roepen.
Ik durf niet eens tegen iemand die langsloopt "hey leuke outfit " te roepen. Laat staan dat ik iets gemeens zou roepen. Is toch raar als je daar iver na denkt.

23 likes

@anon98052296 trek dat jurkje uit en ga zwemmen!. Dit zegt zoveel over hun dan over jou. Zielige stumpertjes roepen je na maar laat hun niet je vakantie verpesten. Zijn ze niet waard!

2 likes

Same. Zo reed er van de week een meisje door mijn postwijk met een shirt van 1 van mijn favo bands en durfde niet eens te roepen: goed shirt!

Sowieso achterlijk dat mensen denken dat je dikke (en misschien ook wel dunne? maar daar heb ik geen ervaring mee) mensen wel mag beledigen. Ik ben ook dik, maar bij mij valt het wel mee eigenlijk. 1 keer een meisje bij de bus die vroeg of ik ‘elke dag bij de mac at’ (ja, joh, dagelijks) en 1 keer een puberjochie die vroeg of ik elke dag een reep chocolade at (nee, drie).
Merk wel dat ik steeds mondiger word op dat gebied.

@anon98052296 probeer je humeur er niet door te laten verpesten (ja, makkelijker gezegd dan gedaan). Gewoon denken dat zij zielig en onzeker zijn en dat ze dit als bevestiging moeten hebben. Ik heb zoveel zomers laten verpesten door dit soort dingen :frowning:
Tegenwoordig trek ik bv tijdens mijn werk een korte/half lange broek aan. Als je het niet wilt zien, doe je je ogen maar dicht. Is niet mijn probleem.

2 likes

Jaa ik krijg alleen opmerkingen van onzekere pubertjes. Dan denk ik ahhw jij gaat nog wel uitdijen.

6 likes

Haha, ik was als puber al stevig. Maar inderdaad: meestal zijn het pubers of van die net twintigers die denken leuk te zijn. Eh nee, niet echt.

2 likes

Ik word er zo boos van dat mensen dat soort dingen roepen. Gadverdamme zeg! Zou idd wel van vriendinnen verwachten dat ze het dan voor je opnemen.

2 likes

HOERENVERKOUDHEID heb al zeker 250x moeten niezen vandaag ik WORD ER GEK VAN

Ik word erg verdrietig als ik lees hoe onaardig volslagen vreemden blijkbaar kunnen doen tegen forsere dames. Hoe haal je het in je hoofd om een opmerking te maken?! Zo onnodig! @anon98052296 Hoop dat je toch nog een leuke vakantie hebt en lekker gaat zwemmen!

4 likes

Miss silly ofzo, zou een speciaalzaak zijn maar vond het qua service meevallen.

Lief van jullie!! Ik heb er net idd even over gepraat en toen zijn we lekker gaan zwemmen (wel super irritant, we hadden publiek vanaf de balkons) en zo gaan we lekker uit eten. Ik was zo verdrietig maar door jullie en mn vriendinnen hier heb ik mn zin weer terug :heartpulse:

48 likes

@anon98052296 Ik snap niet hoe mensen zo kunnen reageren. Net alsof ze zich ook maar een steek beter voelen na zo’n actie. Gelukkig heb je zo’n goede steun van dit forum en uiteindelijk ook van je vriendinnen!

Ik heb mijn laatste werkdag er op zitten. Na 5 jaar full-time werken daar. 4 collega’s moesten echt huilen? Ik ben normaal ook best emotioneel maar. vandaag echt totaal niet? Ik was een beetje klaar met dat bedrijf… En nu? 3 weken thuis en dan voor 6 maanden op reis :scream_cat: Ik kan echt niet geloven dat dit nu de werkelijkheid is.

32 likes

@Amphitrite ik snap dat je dat even kwijt moet, wat ontzettend heftig. Ook omdat het dus een bruut misdrijf is geweest. Heel veel sterkte en :heart::heart:

1 like

Nee. Caffeine is laxerend

1 like

@tuula
Ik heb zojuist naar aanleiding van jouw blogpost “gezonde” kapsalon gegeten en omg, zooooo lekker!!
Had wel iets te weinig kaas gebruikt maar het was alsnog erg lekker.

2 likes

Nou jongens ik ga voor het eerst in mijn leven nu oppassen.

2 likes

Nee joh ik vind het moeilijk om tegen hun te vertellen wat er gebeurd omdat ik het niet voor ze wil verpesten. Dus ze weten het ook gewoon niet, maar als ik het vertel zijn ze wel supportive hoor

Mamma Mia op TV en geen huisgenootjes thuis, hallo karaokeparty

4 likes

Ik ben gesloopt en zit nu op de bank koude patat te eten. Best lekker

1 like

Het is vrijdagavond en ik ga opruimen. Er staan 6 dozen in mijn kamer van pakketjes, mijn bureau is ontploft en overal ligt troep. Pff en ik stel dit al weken uit

Kan iemand mij aub helpen aan het liedje an de kfc reclame? Ik heb gegoogled maar kan het niet vinden :frowning: