Oh en @anon51866600 ik moest nog aan je denken toen ik in de winkel was
Het bovenste kootje van mijn middelvinger doet al ruim een week zeer.
Meldde dit eergister bij vrienden die bij mij in de auto zaten, zegt eentje heel droog: “ja met jou agressie achter het stuur steek je hem vast veel te vaak op waardoor die nu zeer doet”
Ik ging stuk
Jersey van mn favoriete team Zou ik nooit voor mezelf kopen want duur maar wilde m zoooo graag. Nog 12 dagen!!! en een maand
Edit: Ben nu NOG exciterder want mn team heeft net de andere nummer 1 verslagen en staat als enige undefeated en ik ben zo trots en ik moet het gewoon even delen sorry
Ik ben met m’n vriend op vakantie en het is echt heel leuk, maar ik heb voor het eerst ooit last van heimwee en ik voel me soms ineens zo naar daardoor weet echt niet wat ik met mezelf aan moet
Ik moet zo lachen om 01:37 van deze nieuwe Ariana Grande video:
Hoe komen ze er op hahaha
Ja
Niet bang zijn. Je gaat uit met vrienden/mensen die toch al van jw houden. Dan hoef je niet perfect te zijn maar gewoon jezelf!
Ik lees dit pas net maar wtf!!! Waar haalt diegene het lef vandaan zeg. Het was zeker echt zo’n loser.
JAZEKER ben je leuk genoeg! Je bent leuk zoals je bent en als mensen je niet moeten hebben zij pech.
Mocht je hulp nodig hebben met het opstellen van een originele pitch, dan wil ik je wel helpen! Ik ben daar goed in
Je hoeft niet te werken aan je uiterlijk want je bent een babe.
En aangezien je een pleaser bent wil ik dat je belooft dat je een fijne avond gaat hebben
( oh en ik heb ooit in italie zon lekkere peach wodka op ik weet niet of ze die ook in Rome hebben. Maar als je van zoete/frisse drankjes houd neem die haha)
Ik dacht dat ik een tijdje geleden een muis tegenkwam in m’n studentenhuis maar ik ben er vandaag pas achtergekomen dat het eigenlijk een rat was. Stom dat ik dacht dat het een hele grote muis was
Weinig eten, dus gewoon je standaard maaltijd een stuk kleiner maken
Ik wil weten of ik mij aanstel.
Ik heb vanavond op 2 jongens gepast… naja stelde weinig voor want ze lagen in bed en moest alleen af en toe even naar boven lopen om te kijken of ze nog sliepen. Ze zeiden dat ze rond 00:00 wel weer thuis zouden zijn… dat is uiteindelijk 01:00 geworden zonder dat ik er iets van af wist. Verder was er echt niks te eten voor mij in huis en moest ik het doen met een fles lauwe cola. En ik vond het ook een beetje flauw dat mij niet eens is aangeboden om van hun wiet een joint te draaien (ik mag daar gewoon blowen in de tuin en die kerel blowt ook). Uiteindelijk heb ik het dus gedaan voor een beetje lauwe cola. Ik ging er al wel vanuit dat het vrijwillig zou zijn maar ik voel me toch een beetje als stront behandeld nu, heb daar toch 4 uur gezeten. Ze zeiden alleen ‘fijne avond’ toen ik wegging net.
- Je stelt je aan
- Je stelt je niet aan
0 stemmers
(En ik heb vlak voor huis ook nog eens mijn band kapot gereden. Kan echt wel janken)
Waren het vrienden / familie? Dan vind ik het niet zo gek dat je het gratis hebt gedaan, al zijn ze idd niet zo gastvrij geweest. Ik zou overigens mijn oppas zelf ook geen wiet aanbieden, lijkt me toch spannend als dat de enige volwassene in huis is op dat moment.
Ja het zijn vrienden. En ik vind het in principe niet erg dat ik het gratis deed… Maar de manier hoe. Had even een appje gestuurd om 00:00 dat het later wordt… had even een zak chips ofzo achtergelaten. Maar op deze manier heb ik geen zin om het weer te doen eigenlijk.
Ik zou er nu geen ellende van maken maar niet zonder afspraken te maken nog een keer oppassen
Oh ik ga er ook geen ellende van maken hoor, ik ga gewoon even huilen haha. Voel me gewoon even kut. Maar komt ook omdat ik mijn band dus ook nog eens kapot heb gereden en ik ben ook heel erg moe nu.
Mijn vriend is zo lief om een nieuwe fietsband voor mij te halen.