Ik snap je reactie. Maar als hun het al geen probleem vinden en het zelf ook doen dan vind ik het zelf wel een beetje anders. Zou het normaal ook niet zo snel doen hoor. Maar eigenlijk is dat nog wel het punt wat ik het minst erge vind hoor, ik vind het vooral kut dat er geen eten was en dat ze een uur later een keer terug waren.
Linkje?
Ik heb niet aangeklikt wat ik zelf zou doen haha. Ik zit echt helemaal onder muggenbulten omdat ik te lui ben om ze dood te maken.
Qua werktijden en voorzieningen stel je je niet aan. Qua dat ze je niet voorzien in drugsbehoefte wel
Hierin ga ik er wel vanuit dat je betaald krijgt per uur
Zou het ook sowieso niet waarderen als de oppas van mn kinderen zou blowen
100 keer geedit
Ik snap mensen hun reactie over het blowen helemaal hoor. Misschien ook beetje stom om te zeggen want eigenlijk vond ik dat ook niet zo erg.
Heh ik hoor hier ineens een hele rare knal, lijkt op onweer maar dat is het niet. Vreeeemd.
-knuffel-
Het gaat toch niet zo goed met m’n vogel. Durf nu niet te gaan slapen want ik ben bang voor wat ik morgen ochtend aan ga treffen. Ze staat nu naast me dus ik kan haar wel goed in de gaten houden maar ik ben zo bang
Zit in mn nachtdienst modus. Al vanaf 2 uur wakker liggen bweh
Oh ja, wist ik eigenlijk wel ja
Ze is net naast me overleden
Ohnoooo vreselijk, wat enorm kut. Knuffel en veel sterkte
Ah wat kut, sterkte!️
Ahh nee! Heel veel sterkte
@Rozecoupeschaar @anon91490777 @Harrrie @ClaireCharlotte lief dankjulliewel ️ Ik kan echt niet stoppen met huilen
Sterkte <3
Valkparkietje
Ik zat net op de wc en er vloog een fruitvliegje voorbij en ik wilde echt serieus mijn telefoon naar dat fruitvliegje gooien? Gelukkig bedacht ik me net op tijd dat dat geen slim idee is.
He wat rot! Kan je ook zo weinig mee, met heimwee. Wel fijn dat het leuk is met je vriend, probeer je vooral daarop te richten. En flink balen van je heimwee mag hoor, wel tegen je vriend gezegd?