@Haai Aah heel veel sterkte <3
Ja hij weet het wel en is wel lief, maar weet ook niet zo goed wat hij er mee moet haha. Thanks voor je reactie in elk geval vanavond gaan we iig weg uit de stad, misschien kom ik dan wat meer tot rust!
Wow lang niet zo klote geslapen alsin NIET geslapen mehhhh
Stemde per ongeluk op je stelt je aan, maar je stelt je niet aan! Ze hadden op z’n minst kunnen zorgen dat er wat lekkers in huis was
Zo ik heb al een rondje hardgelopen. Moet er nog wel echt aan werken. Ik kon met stukjes lopen 2 km volhouden.
Ik doe normaal een hele andere sport. Geen duursport maar af en toe intens bewegen en dan weer rusten. Dus hardlopen is totaal anders. Maar ik moet gewoon conditie opbouwen voor het nieuwe seizoen.
Wat leuk! Ik zit in Amsterdam.
hey werkt dit inmiddels voor jou? anders ben ik wel benieuwd naar de foutmelding!
Ik heb vroeger heel veel gezwommen maar de laatste jaren niet echt meer en ik mis het wel erg. Nu heb ik net een heel mooi sport badpak besteld en ik hoop zoooo dat ie mooi zit en ik heb zo’n zin weer om te gaan zwemmen! Het enige nadeel is wel dat ik alleen ga, aangezien ik niemand ken die mee wil haha maar goooed, ik heb echt zoveel zin om weer te gaan zwemmen dat ik dat maar voor lief neem
Als een boer met kiespijn. Maar ja nu even iets regelen. Want ja muizen in huis oke maar een rat is écht niet goed ️
M’n foto is gerepost op insta en heeft nu al 800 likes
O jeetje wat naar! Heel veel sterkte!
Ga vandaag lekker de hele dag meubels shoppen voor ons nieuwe huis. Zoo naar uit gekeken. Heb mega buikpijn maar dat mag de pret niet drukken.
Dat scheelt misschien inderdaad al. Heel veel plezier nog! <3
Er zijn meisjes bij mij in de straat elke dag aan het touwtjespringen en ik vind het zo leuk. Gewoon buitenspelen ipv op de iPad zitten binnen.
Ik weet ook al wat die vage knal was die ik hoorde. Ik gok een plofkraak in de wijk hiernaast. Ja klinkt wat overdreven dat ik dat heb gehoord maar het was rond de zelfde tijd en het klonk echt als een soort zware donderslag ofzo. Wel bijzonder dat ik dat hier nog kon horen.
Ok, ik voel me dus echt als de opgewarmde dood. Ik BLIJF maar niezen en ik krijg het er zo heet van, mijn neus blijft dicht en ik krijg daar dan weer hoofdpijn van. Heb bijna het idee dat ik ook verhoging of koorts heb ofzo :(. Kutkutkuttiming…
Ahww haha zo lief. Mijn vader waarschuwt me nog altijd dat ik op de fiets uit moet kijken voor vrachtwagens.