Hahahahaha dit filmpje is echt prachtig. Ik ga hem weer even kijken.
HAHAHAHAH
Hahahahaha dit filmpje is echt prachtig. Ik ga hem weer even kijken.
HAHAHAHAH
Mijn vriend en ik maken ruzie om de roze. #biecht
Artikel lijkt geschreven door Cynthiá
Dat vind ik juist het lekkerste, de rest kan me gestolen worden.
Ik heb net gesport en mijn kuiten staan voor m’n gevoel op ontploffen. Hopelijk kan ik het er straks een beetje uit lopen want omg wat een ellende.
Die roze en gele suikerdingen? Omg dat zijn de beste.
Ik vind het zo stom dat ik niet bij de Jamin ofzo die dingen kan scheppen.
Heeft iemand hier toevallig tips voor leuke niet-hipster terrasjes in Utrecht?
Ik ben daar wel blij mee want anders zou ik dat echt te vaak halen. Ik haal nu nooooit tumtum want dan moet ik de andere 90% weggooien en dat vind ik zonde (maar wel goed voor mijn lijf haha).
Haha ja daar heb je ook wel een punt. Die chocoladedingetjes in de tumtum is ook wel goed te doen. Maar zijn er ook maar 5 ofzo in een hele zak.
haha maar is dit ‘echt’??? haha of snap ik het helemaal niet
Ja is een interview op straat.
Ik vind alles rond Ledig Erf altijd wel gezellig. Zitten ook vaak oude mensen, dus niet hipster
hoe vaker ik het kijk hoe grappiger het wordt
dat gilletje ook na die dickpick vraag
Jaaa opsparen en dan allemaal in 1 x opkauwen🙏🏾
Ik ben jarig vandaag ik heb alvast het cadeau dat ik van mijn ouders krijg (een rugzak) afgehaald bij het postpunt, baklava gehaald bij de Turkse bakker en zo meteen vertrek ik naar mijn ouders om te chillen en voetbal te kijken
Edit: ik ben ook al gaan ontbijten met een vriendinnetje, hoe kon ik dat nu vergeten
Ah mijn moeder heeft een nieuwe eastpack en portemonnee voor me gekocht. Gewoon zomaar. Alleen het nadeel vind ik dat het zolang duurt voordat die banden van de eastpack wat soepeler zijn.
Gefeliciteerd!!
Ik word steeds teruggegooid naar berichten van een paar dagen geleden terwijl ik al een paar keer helemaal naar het einde gescrolld ben? Heel gekkig…
Pff, mijn ouders zijn twee uur geleden met spoed naar de dierenarts gegaan omdat onze hond bloed overgeeft en ze zijn nog steeds niet terug? Als er niks aan de hand was geweest waren ze al terug geweest, en ik ben nu aan het babysitten op de andere hond. Blehhh.