Wat je even kwijt wilt #2

Gefeliciteerd m :grin: !!!

1 like

Lol, lief toch?

Als ik mijn vader terloops vertel dat ik met vriendinnen uit ben krijg ik ook Appjes midden in de nacht met ‘is het nog gezellig?’, ‘niet teveel drinken’, ‘niet je drankje ergens neer zetten’, ‘komt meneer Slippers je naar huis brengen’?

Arme vent heeft vroeger slapeloze nachten gehad. :joy:

23 likes

Wat lief! Wat mss helpt: snachts zware boeken erin stoppen en aan een stoel hangen (moet je op de zitting wel iets zwaars leggen ook anders kiept ie om)

1 like

Graag gedaan :raising_hand_woman:

1 like

Net Rollercoaster Tycoon gekocht, ik vermoed dat dit één van de beste aankopen van m’n vakantie gaat zijn

17 likes

Ik heb dit filmpje al wel 30x gezien en ik blijf me doodlachen haha. Grappigste wat ik sinds tijden heb gezien.

Net nadat ik m’n vorige post plaatste kwamen m’n ouders thuis, m’n lieve vriendje heeft een maag- en darm virus, hij heeft aan een infuus gelegen want het ging niet zo goed en is nu gelukkig weer thuis met een heleboel medicatie. Nu ga ik 'm even flink knuffelen.

22 likes

Pfff mag ik weer even zeuren over mijn scriptie. Iedereen die mijn begeleider had (6 mensen van de 10 die dit jaar scriptie schrijven) heeft het niet gehaald en had opeens een andere eerste lezer en bij de feedback op de herkansing ineens commentaar dat er bij de eerste versie niet was. Ook allemaal dingen die eerst goed werden gevonden die oneens als onvoldoende of net aan voldoende zijn beoordeeld.
Daarnaast probeert de uni nog steeds te verbergen dat onze begeleider weg is. Ze reageren gewoon niet op die mails alleen om feedback formulieren etc te sturen.
We zijn zo *&!@%# hard genaaid, niet normaal.

1 like

Ik heb net te horen gekregen dat mijn vader kanker heeft. Ik ga kapot

4 likes

Wat enorm heftig! Heel veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkte! :four_leaf_clover::heart:

1 like

Heel heftig, sterkte :four_leaf_clover:

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Veel sterkte :purple_heart: