Wat je even kwijt wilt #2

Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Heel veel sterkte voor jou en je naasten :two_hearts:

1 like

Heel veel sterkte!:two_hearts:

@flwhrs heftig nieuws, sterkte de komende tijd!

1 like

Ik had een kaarsje aangestoken ivm een ziek familielid en ben nu in de stad omdat ik even snel wat wil kopen. Appt mijn vriend ineens: heb je die kaars wel uit geblazen?
Shit neeeee, die kaars is nog aan. Dikke paniek nu haha. Ga nu meteen naar huis

1 like

Long shot: iemand een kaartje te koop voor zwarte cross morgen? :grin:

https://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/evenementen-en-festivals/m1303170865-zwarte-cross-vrijdag-kaartje-hardcopy.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_source=ios_social&utm_content=app_ios

@flwhrs veel sterkte :cherry_blossom::four_leaf_clover:

1 like

Sterkte! :cry:

1 like

Ik heb net twee uur achterelkaar schoongemaakt en nu ben ik helemaal kapot. En mn huis is nog niet eens opgeruimd nu, maar wel echt schoon.

Ik denk dat ik de laatste tijd zo onwijs moe ben door hooikoorts.

Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Wat vreselijk…heel veel sterkte!

1 like

@flwhrs heel veel sterkte :heart::heart::heart:

1 like

@flwhrs veel sterkte. Mijn moeder heeft ook kanker. Als je ooit de behoefte voelt om te praten tegen een soortgenoot, dan kan je altijd bij me terecht

3 likes

Die promotielui wennen ook gewoon nooit he. Nu stonden ze onderaan een roltrap dusja ik kan ze dan niet ontwijken. Ging het al “zo schoonheid” ik zei alleen “nee” als antwoord haha. Even daarna moest ik weer die roltrap op en stonden ze er natuurlijk nog. Toen was ik geen schoonheid meer maar mompelde 1 van die 2 gasten “kutwijf”. Oke dan doei. Vreselijk werk zeg.

5 likes

Update: niks in de fik en de kaars brand nog rustig

11 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

@flwhrs sterkte en succes!

Ik ga binnenkort iets doen met mijn nichtje. We hebben nooit echt contact gehad(familie dingen) en sinds een paar maanden spreken we elkaar (via Whatsapp). Wat is leuk om te doen? Ze is 11/12 jaar woont regio Apeldoorn en ik in Utrecht.

1 like

Er zit sinds kort een vegan dessert winkeltje in mijn stad. Heb net voor het eerst iets gekocht daar en het was ZO LEKKER.

Stukje bij beetje probeer ik binnen mijn eetpatroon steeds vaker vegetarische/veganistische keuzes te maken. Trots op mezelf. :sunglasses:

17 likes