Wat vreselijk…heel veel sterkte!
@flwhrs veel sterkte. Mijn moeder heeft ook kanker. Als je ooit de behoefte voelt om te praten tegen een soortgenoot, dan kan je altijd bij me terecht
Die promotielui wennen ook gewoon nooit he. Nu stonden ze onderaan een roltrap dusja ik kan ze dan niet ontwijken. Ging het al “zo schoonheid” ik zei alleen “nee” als antwoord haha. Even daarna moest ik weer die roltrap op en stonden ze er natuurlijk nog. Toen was ik geen schoonheid meer maar mompelde 1 van die 2 gasten “kutwijf”. Oke dan doei. Vreselijk werk zeg.
Update: niks in de fik en de kaars brand nog rustig
@flwhrs sterkte en succes!
Ik ga binnenkort iets doen met mijn nichtje. We hebben nooit echt contact gehad(familie dingen) en sinds een paar maanden spreken we elkaar (via Whatsapp). Wat is leuk om te doen? Ze is 11/12 jaar woont regio Apeldoorn en ik in Utrecht.
Er zit sinds kort een vegan dessert winkeltje in mijn stad. Heb net voor het eerst iets gekocht daar en het was ZO LEKKER.
Stukje bij beetje probeer ik binnen mijn eetpatroon steeds vaker vegetarische/veganistische keuzes te maken. Trots op mezelf.
Wtf ja die mensen zijn echt irritant
Ja die moeten dat werk haast zelf toch ook vervloeken?
Jaa! Dit ga ik binnenkort doen, lijkt me zo leuk haha Kom er ook supervaak langsgereden als ik bij familie op bezoek ga…
Heel veel sterkte meid
Mijn vriend (man) en ik zijn gisteren getrouwd en we hebben onze eerste ruzie al te pakken. Hij is echt heel chagrijnig, omdat ik eerder ging poepen dan hij. We hebben allebei buikpijn met diarree, bij mij kwam het ineens opzetten en hij had al buikpijn. Sorry hoor, had ik anders in mn broek moeten schijten? (sorry voor de tmi)
Daarnet was ik klaar en zei hij “ik wacht wel even want het stinkt” GAST ZO NODIG HOEF JE DAN DUS NIET.
Haha zo’n stomme ruzie, komt gewoon omdat we allebei zo moe zijn maar toch.
Hahahah ja het is ook heel grappig. Hij kwam net sorry zeggen, hij was boos op de situatie maar niet op mij. Hahahah wat een onzinnige ‘ruzie’, maar tis weer goed.
@flwhrs heel veel sterkte!
Ik baal zo. Ik heb al heel lang ‘zwakke enkels’ maar sinds ik een paar jaar geleden met de fiets ben gevallen en Mn enkelbanden ingescheurd heb gehad is het steeds weer feest. Vanochtend weer m’n voet een soort verdraaid? Het voelde alsof er iets scheurde maar het wordt niet blauw, dus dan kan dat niet lijkt me. Het doet wel echt megaveel pijn. Deze pijn heb ik nog niet eerder gehad volgens mij. Maar goed. Ik baal dan zo van mijn lichaam. Gaat het in Mn hoofd weer okee (eindelijk) gaat Mn lichaam weer moeilijk doen (niet alleen dit). Zo frustrerend. Sorry, einde rant.
Ah nee! Heel veel sterkte <33
Winkelen, iets leuks voor haar uitzoeken, terrasje doen, samen lunchen of high tea of gewoon taartjes eten, bioscoop, naar een parkje chillen, strandje, dierentuin.
Leuk dat je iets samen met haar gaat doen, ik denk dat ze de een op een tijd met jou al leuk vindt, dus dan is alles goed wat je gaat doen.
Gefeliciteerd!!!
Dankjewel!