Wat je even kwijt wilt #2

Wtf ja die mensen zijn echt irritant

:heart: :heart: :heart:

1 like

Ja die moeten dat werk haast zelf toch ook vervloeken?

1 like

Jaa! Dit ga ik binnenkort doen, lijkt me zo leuk haha :star_struck: Kom er ook supervaak langsgereden als ik bij familie op bezoek ga…

Heel veel sterkte meid :disappointed_relieved:

1 like

Mijn vriend (man) en ik zijn gisteren getrouwd en we hebben onze eerste ruzie al te pakken. Hij is echt heel chagrijnig, omdat ik eerder ging poepen dan hij. We hebben allebei buikpijn met diarree, bij mij kwam het ineens opzetten en hij had al buikpijn. Sorry hoor, had ik anders in mn broek moeten schijten? (sorry voor de tmi)

Daarnet was ik klaar en zei hij “ik wacht wel even want het stinkt” GAST ZO NODIG HOEF JE DAN DUS NIET.

Haha zo’n stomme ruzie, komt gewoon omdat we allebei zo moe zijn maar toch.

48 likes

Hahahah ja het is ook heel grappig. Hij kwam net sorry zeggen, hij was boos op de situatie maar niet op mij. Hahahah wat een onzinnige ‘ruzie’, maar tis weer goed.

7 likes

@flwhrs heel veel sterkte!

Ik baal zo. Ik heb al heel lang ‘zwakke enkels’ maar sinds ik een paar jaar geleden met de fiets ben gevallen en Mn enkelbanden ingescheurd heb gehad is het steeds weer feest. Vanochtend weer m’n voet een soort verdraaid? Het voelde alsof er iets scheurde maar het wordt niet blauw, dus dan kan dat niet lijkt me. Het doet wel echt megaveel pijn. Deze pijn heb ik nog niet eerder gehad volgens mij. Maar goed. Ik baal dan zo van mijn lichaam. Gaat het in Mn hoofd weer okee (eindelijk) gaat Mn lichaam weer moeilijk doen (niet alleen dit). Zo frustrerend. Sorry, einde rant. :sweat_smile:

2 likes

Ah nee! Heel veel sterkte <33

1 like

Winkelen, iets leuks voor haar uitzoeken, terrasje doen, samen lunchen of high tea of gewoon taartjes eten, bioscoop, naar een parkje chillen, strandje, dierentuin.
Leuk dat je iets samen met haar gaat doen, ik denk dat ze de een op een tijd met jou al leuk vindt, dus dan is alles goed wat je gaat doen.

2 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like

Dankjewel! :blush:

1 like

Heel veel sterkte
:heart:

Omg sorry voor de 4 berichten onder elkaar,maar ik lees bij en kan anders niet onthouden op wie ik al heb gereageerd🙈
Ik lig hier lekker te chillen met een boekje en mn bff aan een strandje (zonder te zwemmen helaas, want kan niet in bikini :frowning:). Echt vakantiegevoel is dit :watermelon:

3 likes

Waarom kan je niet in bikini :frowning:

Ben in Parijs en we zijn door de parade van vanochtend heen geslapen.

3 likes

Oh ja maar dat maakt echt een rotherrie. Hier in de ‘buurt’ (± 1 km verderop) gebeurde dat vorig jaar en ik zat rechtop in bed omdat ik dacht dat hier voor de deur iets ontploft was.

Ah ik vind dit zo lief. Mijn ouders maakten zich echt nergens druk om als ik ging stappen. Vriendinnen moesten hun ouders altijd wakker maken om te zeggen dat ze thuis waren, maar die van mij werden alleen maar chagrijnig als ze wakker werden omdat ik teveel herrie maakte.

2 likes

Heb nu een speciale bh met prothese, maar daarmee kan ik niet zwemmen en ook geen bikini aan. En zonder prothese durft deze meid niet in der bikini :see_no_evil:
Maar komt goed, heb volgende week afspraak in t ziekenhuis en dan ga ik horen wanneer ik een andere kan die wel in bikini kan. (Warrig verhaal sorry)

4 likes

Ik kan alleen maar zeggen hehe… fack them bitches

1 like

Ik vind nicky minaj echt heel mooi in haar nieuwe videoclip.

Verder wil ik binnenkort eigenlijk een dagje naar Amsterdam. Eens kijken wie mee wilt.

1 like