Heel veel sterkte
Omg sorry voor de 4 berichten onder elkaar,maar ik lees bij en kan anders niet onthouden op wie ik al heb gereageerd🙈
Ik lig hier lekker te chillen met een boekje en mn bff aan een strandje (zonder te zwemmen helaas, want kan niet in bikini ). Echt vakantiegevoel is dit
Waarom kan je niet in bikini
Ben in Parijs en we zijn door de parade van vanochtend heen geslapen.
Oh ja maar dat maakt echt een rotherrie. Hier in de ‘buurt’ (± 1 km verderop) gebeurde dat vorig jaar en ik zat rechtop in bed omdat ik dacht dat hier voor de deur iets ontploft was.
Ah ik vind dit zo lief. Mijn ouders maakten zich echt nergens druk om als ik ging stappen. Vriendinnen moesten hun ouders altijd wakker maken om te zeggen dat ze thuis waren, maar die van mij werden alleen maar chagrijnig als ze wakker werden omdat ik teveel herrie maakte.
Heb nu een speciale bh met prothese, maar daarmee kan ik niet zwemmen en ook geen bikini aan. En zonder prothese durft deze meid niet in der bikini
Maar komt goed, heb volgende week afspraak in t ziekenhuis en dan ga ik horen wanneer ik een andere kan die wel in bikini kan. (Warrig verhaal sorry)
Ik kan alleen maar zeggen hehe… fack them bitches
Ik vind nicky minaj echt heel mooi in haar nieuwe videoclip.
Verder wil ik binnenkort eigenlijk een dagje naar Amsterdam. Eens kijken wie mee wilt.
Ohh wat verwxhrikkelijk zeg heel erg veel sterkte!!
Mijn vader pakt nog steeds mijn hand als we ergens moeten oversteken. Ik vind dat zo onwijs lief.
Ik heb zo’n half lange strakke jurk aan met ongeschoren benen en oksels en zonder bh en ondergoed (dat ondergoed is vooral omdat alles in de was zit).
En ik voelde me best even ongemakkelijk maar toen dacht ik fuck it, ik en de rest van de mensheid moeten er maar wennen dat hier niets gek aan is. Want ik geloof daar zo in en ik moedig iedereen aan die de normen waar vrouwen aan moeten doen probeert te doorbreken. Maar ik ben dan wel zo’n aanmoediger vanaf de zijlijn. Behalve vandaag dus. Vind ik best goed van mezelf.
En het viel me mee. Ik werd niet aangestaard. Er kwam een keer een jongen op een scooter naar me toe om te vragen of ik een vriend had maar die was verder niet vervelend. Terwijl dat altijd is waar ik bang voor ben, dat ik reacties van mannen uitlok. Maar fuck dat. Hun probleem, niet het mijne.
Wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte de komende tijd
ik heb hongerrrrr en we gaan patat bestellen, maar mijn vriend moet eerst een vriend wegbrengen. Dus nu duurt het nog heel lang voordat we gaan eten:rage:
Jezus wat kut!!! Echt heel veel sterkte!
Ik ben echt benieuwd wat er in Zweden in de supermarkt ligt. En hoe de suoer markt er daar uit ziet. Ben nogal een buitenlandse supermarkt fan. Ik zie gewoon voor de dat het vriesvak vol met zalm en balletjes ligt. En ipv honig sausen zweedse balletjes saus.
Komt er ooit een grocery shoppimg with quantum video?
M’n sushi zou binnen 45 min bezorgd worden, en ik wacht nu al een uur. HONGER!
Ahhw ik kreeg net een super lief berichtje van Lizzy vd ligt (fashion blogger) ben weer helemaal happy en gemotiveerd ( owee als deze emoji veranderd in die sarcastische lul)
Ja mijn grootste wens is echt een AH XL naast mijn huis, maar in werkelijkheid hebben wij echt een uit de kluiten gewassen AH To Go in de wijk.
Haha Amsterdam heeft echt te veel mislukte Appies hè?