Jaaa haha en altijd chaos en nooit wat op voorraad.
Ik kijk uit naar de video haha.
Misschien kun je een : ik ga op reis en ik neem mee topic aanmaken haha.
We verwachten morgen of straks een update!
Have fun! En je weet op wie je moet letten he 
knäckebröd
Beter leven! Een zaal voor ons met z’n tweeën en mijn vriend kijkt de film met oordopjes in dus kan ik gewoon eten zonder me bezwaard te voelen 
- Hoezo heeft ie oordopjes in?
- Waarom zou je je bezwaard voelen om te vreten?
Word hier heel gelukkig van en wil graag goedzo meid!!! roepen maar ben te moe
Knuffel voor jou! Probeer voor de korte termijn dat je er nog zit te focussen op kleine hoogtepuntjes: zo houd je het misschien dragelijk?
@flwhrs Wat verschrikkelijk… Veel sterkte
@SpeedOfSound Wat een eikel zeg… Goed dat je eerder weggaat, hoe sneller je daar van af bent hoe beter. Als hij zulke harde opmerkingen maakt, dan is het ook helemaal niet gek dat het je raakt. Wees niet te streng voor jezelf, het is oké om er even ondersteboven van te zijn, straks laat je het weer van je af glijden.
@Indolence Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar veel sterkte. Heel naar dat het allemaal tegen zit. Ik hoop dat je toch nog wat kan maken van je laatste week daar en dat je het daarna weer fijn hebt in Nederland.
Wat naar dat het zo moet gaan op je werk! Goed dat je gestopt bent! Je bent het waard dat mensen respect voor je hebben en ik weet zeker dat je eeb superlieve vriendin bent!
Hopelijk kun je het snel echt afsluiten en ga je weer in jezelf geloven. Dikke knuffel 
Ook voor jou een dikke knuffel <3
Gatver wat een nare vent. Kan je hem niet gewoon blokkeren op WhatsApp enzo? Of ben je nog niet 100% van hem af. Dit is echt alles behalve professioneel wat hij doet en ik hoop echt dat je je niet langer schuldig voelt en minder twijfelt, want hij is echt enorm out of order.
Net toen ik op het punt stond om in te checken drukte iemand een NS dagkaart in m’n handen. Ik kan nu dus gratis naar huis reizen, moet 3 uur
️:sob:
️:sob:
Ik denk dat hij met zijn gedrag uit moet kijken bij volgende werknemers. Maar goed. Ik hoop dat je het een beetje kan laten rusten nu en ben blij dat je er nu gewoon helemaal weg kan. Geniet lekker van je magnums, je hebt ze verdiend. 
Ja, blijft toch een soort instinct?
Ik pis altijd in mijn broek van het lachen als mijn oma in Maleisië mijn moeders hand vastpakt en haar vooroplopend meesleept de pasar malam (markt) over. Mijn moeder is eind 50 en mijn oma in de 90. Hi-la-risch om t zien. Zal altijd de jongste dochter blijven.
Ulg vind het zo irri dat niemand even kan zeggen hoe het wel moet. Nee laten we hem filmen en met zn alle uit lachen. Ja het is een domme fout maar hem niet even helpen vind ik nog dommer.
Sterker nog ik heb nog sneller die man met zn koffer geholpen dan dat ik er een video van kan maken.
Omg ik heb m’n Insta verwijderd!
Ik vind dit echt spannender dan verwacht haha en ik denk dus nog stiekem wel ergens van o zonde van de volgers en ik ben bang om dingen te gaan missen, maar Facebook heb ik ook een aantal maanden geleden verwijderd en toen was ik ook bang dat ik dingen zou gaan missen en dat is gelukkig helemaal niet zo!

Dikke knuffel Xx