Wat je even kwijt wilt #2

Je vroeg het niet aan mij maar hier komt mijn ongevraagde antwoord:
-Ik vind vrijwel alle winkels eruit zien als een mix tussen Aldi en AH.
-Ze hebben geen lekkere chips
-Lekkere mayonaise ook niet (wel veel gehaktballetjessaus)
-En ook geen lekker brood

Verder kom ik niet.

5 likes

Thanks voor je antwoord ik ga nooit naar zweden hhaha.

3 likes

@Briseis en @Twijfelaar
Door jullie ben ik weer gaan zoeken naar lessen in 070, een tijdje terug zocht ik ook maar toen kreeg ik er zo’n oude mutsen gevoel bij, maar nu heb ik best een leuk uitziende site gevonden! Leuk ik ga het eens proberen!

1 like

Ben voorzien :grin:

Ik ben ZO moe… sorry alleen gezeik de afgelopen dagen. hopelijk na dinsdag weer leuker MITS ik mijn tentamen haal :’)

Ik zag vandaag die zeepdispenser in de vorm van een konijn die iemand hier op het forum gekocht had en toen werd ik een beetje verdrietig omdat ze er zo blij mee was en hij toen op de grond gevallen was. Had hem bijna gekocht en willen opsturen (hij is nu nog maar 3 euro in de h&m voor de geïnteresseerden)

7 likes

Ik bied me aan in augustus!

@flwhrs Heel heel veel sterkte :heart:

@flwhrs Wat afschuwelijk, heel veel sterkte!

1 like

Jaaa haha en altijd chaos en nooit wat op voorraad.

Ik kijk uit naar de video haha.

1 like

Misschien kun je een : ik ga op reis en ik neem mee topic aanmaken haha.

3 likes

We verwachten morgen of straks een update!
Have fun! En je weet op wie je moet letten he :wink:

knäckebröd

1 like

Beter leven! Een zaal voor ons met z’n tweeën en mijn vriend kijkt de film met oordopjes in dus kan ik gewoon eten zonder me bezwaard te voelen :+1:

9 likes
  1. Hoezo heeft ie oordopjes in?
  2. Waarom zou je je bezwaard voelen om te vreten? :smiley:
6 likes

@Haai Ahh heel veel sterkte :disappointed: Dikke knuffel Xx

1 like

Word hier heel gelukkig van en wil graag goedzo meid!!! roepen maar ben te moe

1 like

Knuffel voor jou! Probeer voor de korte termijn dat je er nog zit te focussen op kleine hoogtepuntjes: zo houd je het misschien dragelijk?

@flwhrs Wat verschrikkelijk… Veel sterkte

@SpeedOfSound Wat een eikel zeg… Goed dat je eerder weggaat, hoe sneller je daar van af bent hoe beter. Als hij zulke harde opmerkingen maakt, dan is het ook helemaal niet gek dat het je raakt. Wees niet te streng voor jezelf, het is oké om er even ondersteboven van te zijn, straks laat je het weer van je af glijden.

@Indolence Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar veel sterkte. Heel naar dat het allemaal tegen zit. Ik hoop dat je toch nog wat kan maken van je laatste week daar en dat je het daarna weer fijn hebt in Nederland.

1 like

Wat naar dat het zo moet gaan op je werk! Goed dat je gestopt bent! Je bent het waard dat mensen respect voor je hebben en ik weet zeker dat je eeb superlieve vriendin bent!
Hopelijk kun je het snel echt afsluiten en ga je weer in jezelf geloven. Dikke knuffel :heart:

1 like