Wat je even kwijt wilt #2

Ook voor jou een dikke knuffel <3

Gatver wat een nare vent. Kan je hem niet gewoon blokkeren op WhatsApp enzo? Of ben je nog niet 100% van hem af. Dit is echt alles behalve professioneel wat hij doet en ik hoop echt dat je je niet langer schuldig voelt en minder twijfelt, want hij is echt enorm out of order.

Net toen ik op het punt stond om in te checken drukte iemand een NS dagkaart in m’n handen. Ik kan nu dus gratis naar huis reizen, moet 3 uur :heart:️:sob::heart:️:sob:

37 likes

Ik denk dat hij met zijn gedrag uit moet kijken bij volgende werknemers. Maar goed. Ik hoop dat je het een beetje kan laten rusten nu en ben blij dat je er nu gewoon helemaal weg kan. Geniet lekker van je magnums, je hebt ze verdiend. :heart:

1 like

https://twitter.com/lazblue/status/1017587700663107584?s=21

Whahaha hoe dom kun je zijn

6 likes

Ja, blijft toch een soort instinct?

Ik pis altijd in mijn broek van het lachen als mijn oma in Maleisië mijn moeders hand vastpakt en haar vooroplopend meesleept de pasar malam (markt) over. Mijn moeder is eind 50 en mijn oma in de 90. Hi-la-risch om t zien. Zal altijd de jongste dochter blijven.

15 likes

Ulg vind het zo irri dat niemand even kan zeggen hoe het wel moet. Nee laten we hem filmen en met zn alle uit lachen. Ja het is een domme fout maar hem niet even helpen vind ik nog dommer.

Sterker nog ik heb nog sneller die man met zn koffer geholpen dan dat ik er een video van kan maken.

10 likes

Omg ik heb m’n Insta verwijderd!
Ik vind dit echt spannender dan verwacht haha en ik denk dus nog stiekem wel ergens van o zonde van de volgers en ik ben bang om dingen te gaan missen, maar Facebook heb ik ook een aantal maanden geleden verwijderd en toen was ik ook bang dat ik dingen zou gaan missen en dat is gelukkig helemaal niet zo!

4 likes

Aw dit klinkt echt lief

1 like

Wat leuk! Gefeliciteerd! :hugs:

1 like

Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

B[quote=“Sabr, post:3503, topic:2707, full:true”]
dit zou mij echt zo kunnen overkomen eigenlijk. :redface: (en vind het heel kut dat alles tegenwoordig online moet worden gezet)
[/quote]

Ik zou zeker wel even helpen, i.p.v. filmen. Maar er dan smakelijk de hele vakantie om kunnen lachen. Sorry :relaxed:

2 likes

Oh what a happy day!!!
Gefeliciteerd!!!

1 like

Wat leuk, gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gegaan is. Nu lekker genieten.

1 like

Gefeliciteerd @Ohappyday! Veel geluk met jullie drietjes!

1 like

Holy shit, mijn sushi is verkeerd gevallen en nu ben ik onwijs misselijk en aan de diarree.
Was wel lekker voor die 3 uurtjes :cry::cry:

1 like

Ik heb net wat te veel gin in mijn tonic en nu is ie eigenlijk niet heel lekker…

Gefeliciteerd @Ohappyday!!
Alles goed gegaan? Hoe gaat het met je en met je kindje? :heart_eyes:

@Ohappyday Gefeliciteerd!