Wat je even kwijt wilt #2

Aw dit klinkt echt lief

1 like

Wat leuk! Gefeliciteerd! :hugs:

1 like

Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

B[quote=“Sabr, post:3503, topic:2707, full:true”]
dit zou mij echt zo kunnen overkomen eigenlijk. :redface: (en vind het heel kut dat alles tegenwoordig online moet worden gezet)
[/quote]

Ik zou zeker wel even helpen, i.p.v. filmen. Maar er dan smakelijk de hele vakantie om kunnen lachen. Sorry :relaxed:

2 likes

Oh what a happy day!!!
Gefeliciteerd!!!

1 like

Wat leuk, gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gegaan is. Nu lekker genieten.

1 like

Gefeliciteerd @Ohappyday! Veel geluk met jullie drietjes!

1 like

Holy shit, mijn sushi is verkeerd gevallen en nu ben ik onwijs misselijk en aan de diarree.
Was wel lekker voor die 3 uurtjes :cry::cry:

1 like

Ik heb net wat te veel gin in mijn tonic en nu is ie eigenlijk niet heel lekker…

Gefeliciteerd @Ohappyday!!
Alles goed gegaan? Hoe gaat het met je en met je kindje? :heart_eyes:

@Ohappyday Gefeliciteerd!

Wtf man. Ik word gewoon al ziek als ik mijn vriend zijn huis in loop.

• @anon91490777
    Hij heeft oordopjes in vanwege het harde geluid. Hiermee kan hij alsnog alles gewoon horen hoor haha maar dan minder hard.
    En niet bezwaard bij m’n vriend gelukkig haha maar vind het altijd erg lastig als ik moet eten terwijl andere mensen me kunnen horen :’)
2 likes

@Ohappyday wat fijn!!

Ik heb net een cocktail gewonnen met een drankspel. Erg leuk, maar ik moet al elke minuut plassen!!!

8 likes

Dankje voor de tip nog!

1 like

Gefeliciteerd @Ohappyday! Lekker uitrusten en genieten nu :heart_eyes:

1 like

@Ohappyday Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd! Lijkt me ook een vreemde gewaarwording, zo’n buik die alsmaar groeit en dan opeens leeg is.

1 like

Haha maar zo gaat het ook echt bij mij. Hij pakt trouwens meestal mijn pols en sleept mij mee de weg over. Vroeger stribbelde ik altijd tegen, nu vind ik het vooral heel lief. Ben benieuwd of hij het ook nog steeds doet als ik 50 ben.

2 likes