Wtf man. Ik word gewoon al ziek als ik mijn vriend zijn huis in loop.
-
@anon91490777
Hij heeft oordopjes in vanwege het harde geluid. Hiermee kan hij alsnog alles gewoon horen hoor haha maar dan minder hard.
En niet bezwaard bij m’n vriend gelukkig haha maar vind het altijd erg lastig als ik moet eten terwijl andere mensen me kunnen horen :’)
@Ohappyday wat fijn!!
Ik heb net een cocktail gewonnen met een drankspel. Erg leuk, maar ik moet al elke minuut plassen!!!
Dankje voor de tip nog!
Gefeliciteerd! Lijkt me ook een vreemde gewaarwording, zo’n buik die alsmaar groeit en dan opeens leeg is.
Haha maar zo gaat het ook echt bij mij. Hij pakt trouwens meestal mijn pols en sleept mij mee de weg over. Vroeger stribbelde ik altijd tegen, nu vind ik het vooral heel lief. Ben benieuwd of hij het ook nog steeds doet als ik 50 ben.
Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!
Ik postte vanmorgen dat mijn kuiten kapot waren na het sporten en dat ik het er hopelijk uit zou lopen. Nu vonden m’n vriend en ik het mede hierom een goed idee om vandaag alles lopend te doen, maar we hebben zoveel gelopen dat de pijn van mijn kuiten nu verspreid is over mijn gehele benen. Ik lig echt helemaal voor pampus nu, zoveel respect voor de mensen die de Vierdaagse lopen :’)
O en ik keek zo uit naar The Incredibles 2 maar ik vond hem echt stom, terwijl ik dat soort films juist altijd zo leuk vind </3 Vond de Disney short die ze van tevoren afspeelden nog het leukst.
Oh dat was wel eng zeker? Gelukkig is het goed gegaan verder!
En een meisje dus? Wat leuk
Ja ja ik ben weer aan het kotsen. Ik ga nu slapen. Hopelijk morgen beter.
Ik ben nu nog nacho’s aan het maken
Gefeliciteerd!!!
Thanks! Heb voor gesteld om een beetje te winkelen en te lunchen ergens
Lijkt mij een perfecte bezigheid voor een zaterdagavond!
Hahaha jaa maar wel een beetje op een gek tijdstip
Ik ga dadelijk nog pannenkoeken bakken dus je bent niet alleen haha
Oeeeh
Niet oke! Mijn begeleider ging toen ook ineens weg en haar vervanger deed geen scripties en niemand anders wilde of kon het nakijken. Het was juni. Heb toen tot aan de examencommissie protest gemaakt maar moest het jaar erna een nieuwe schrijven. Onder andere omdat ik natuurlijk een andere situatie had dan jij, op zich niet super hard genaaid door feedback die ontbrak maar alsnog kut, maar ook omdat ik passief wachtte op de studiebegeleider die stiekem op vakantie was gegaan. Misschien dat er nog wat geregeld kan worden als je nu naar de examencommissie gaat met zn allen?