Wat je even kwijt wilt #2

Ik voel me zo kut.
Onwijs misselijk, maag helemaal van slag en diarree.
Morgen maar even mijn werk afbellen

Ja er is nog wat ander geniepigs met de situatie met de begeleider maar ik weet niet of het handig is om te vermelden. Een van de anderen had vandaag een gesprek met een jurist en als ze daar iets mee gaat doen wil ik niet dat info op het forum haar zaak kan schaden. We gaan welsowieso een klacht indienen alleen al zodat het volgend jaar niet weer zo gaat. Maar iedereen is al met vakantie dus we moeten tot allemaal over want voordat het geregeld is is dan het volgende schooljaar al weer voorbij.

2 likes

Maar maar polarbröd??!!
Al zou ik echt brood wel missen ja.

@Ohappyday gefeliciteerd! :blush:

Misschien kwam hij heel verward over? Of is gevallen en strompelde hij nog rond. Als het écht super ernstig was hadden ze dat vast wel gezegd. Komt goed! :*

1 like

Omg sorry kom ik weer met m’n hoelahoepen haha
@Twijfelaar @Briseis is het bij jullie meer een workout of meer een dans? Ik zit nu allemaal filmpjes te kijken op de pagina van afrohoop en op youtube allemaal filmpjes van hoopdance op reggaeton/hiphop haha ZO LEUK

1 like

Of het is echt iets heel banaals, de auto wil niet starten of z’n pinpas werkte niet voor de campinghuur ofzo.

1 like

Noooo ik heb ook sushi besteld vanavond! :scream: Waar had je het vandaan?

Ja of dat idd!

Btw bedoelde met dat verwarde iets relatiefs onschuldigs eh! Beetje verstrooid.

1 like

Tokyoto.
Ik voel me echt kut gewoon.
Ben al minimaal 6x naar de wc geweest.

Vol de badmat onder lopen kotsen.
Het lucht wel wat op.
En fijn net de mat staan uitspoelen onder de douche.
Tot zo ver de avonturen van flopsyunicorn haar voedselvergiftiging/sushi gone baaaaaad

2 likes

Wat voor restaurant was je gegaan? Echt medelijden met jou en de rest van de gasten die nu op de plee zitten.

Gefeliciteerd! :heart_eyes_cat: Genieten nu!

Ik vind dit zo mysterieus! Vraag me af wat dit kan zijn. Lijkt me echt super vervelend :weary:

1 like

Sushi restaurant. Mijn beste vriend heeft nergens last van. Happy fucker dat t er is

Is er iemand online met wie ik even kan chatten of pb en?

Ja :slight_smile:

@Madrid misschien even goed slapen in je lekkere bedje en morgen een cake bakken? En misschien je afspraak gewoon even aankijken, ik weet natuurlijk niet precies wat het is maar het valt vast mee. Laat je het weten als je iets kwijt moet? Mag ook via PB natuurlijk.

Ja

Ik ben net pas terug van North Sea Jazz en het was echt ge-wel-dig. Lang geleden dat ik zo’n fantastische avond heb gehad! Met dank aan de lieve @doei, van wie ik het kaartje kon overnemen <3

12 likes

@Ohappyday gefeliciteerd!! Is het een jongetje of een meisje en is alles goed gegaan en voel je je een beetje oke?

2 likes