Wollah pardon net terug van de club en bless myself ik heb nog een kaassoufflé in m’n vriezer liggen !!!
Waarom voel ik me toch steeds zo.
Ik heb honger
Gefeliciteerd ️
Ik voel me nog steeds alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Althans m’n hoofd
Wat een nacht. Heb me maar ziek gemeld voor deze dagdienst.
Nu hopen dat ik wat kan slapen
Help, ga vandaag de vrienden plus ouders ontmoeten van mijn date (toekomstige vriend?) Maar ben hier zo slecht in, kan het niet aan.
Ouders oké, maar vrienden, geef je die een hand? Waarschijnlijke doe ik uit angst een spastische vis na.
Ja hoor heb ik gister mn ov route uitgestippeld, blijkt die hele trein vandaag niet te rijden
Ik vind het kut dat mn vriend al wakker is. Had graag nog uren stil gezeten op de bank.
Ah gatver wat verschrikkelijk!
Ik hoor vaker slechte dingen over tokyoto, daarom bestel Ik altijd bij ilovesushi.
Hoop dat je snel opknapt
Ik doe ook hoopdance!
Ik lees hier al een tijd mee en ik maak me best wel zorgen om je. Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat maar soms lijkt het alsof je een beetje psychotisch aan het worden bent… Ik wil je echt niet beledigen ofzo ik bedoel het echt alleen maar goed, maar ik hoop dat je misschien naar de huisarts zal gaan binnenkort, want je klinkt ook heel erg overwerkt en oververmoeid wat ook het een en ander in de hand kan helpen. Ik ken je verder natuurlijk niet maar ik vind het heel naar om te lezen dat je je zo rot voelt. Ik zou echt aanraden een stapje terug te doen en misschien kan de huisarts jou daarbij helpen. Sterkte in ieder geval
Oh, dit zou ik ook heel naar vinden, dat je dat zo tussen neus en lippen door even te horen krijgt en je vader nooit iets heeft gezegd. En ik zou het in jouw geval nog kutter vinden, omdat je zelf ook nog eens in de medische wereld zit, dan voelt het nog ‘onlogischer’ ofzo dat ze niks gezegd hebben? Ga je het er nog wel met je vader over hebben? En kun jij wel voor die echo kiezen voor jezelf ook al wil hij het niet weten?
Als je bent bevallen dan ken je zooooo geen schaamte meer haha. Al die mensen die in je kruis hebben gekeken (and more…), op het laatst is het bijna normaal
Oo. Nou dan ga ik daar niet meer heen!
Yoshi Yoshi was dicht gister
Voel me inmiddels wel een stuk beter maar absoluut niet 100%.
Zo even thee maken en het rustig aandoen
Zondag voelt de laatste tijd echt als een deprimerende dag. Kan er niet echt meer van genieten omdat ik weet dat ik morgen weer moet werken, terwijl als ik op m’n werk ben het gewoon oké is los van dat ik nog ingewerkt word en dat het wennen is en ik echt nog m’n plek moet vinden en nog weinig om handen heb.
Hoop dat ik gewoon toe ben aan vakantie en dat het daarna beter gaat want de laatste weken ben ik echt bang dat ik een burn out aan het ontwikkelen ben.
Lange vingers!
Ik ga leven op thee en crackers vandaag!
Thanks voor de tip
Nja het klopt wel een beetje ze zijn best wel droog haha.