Mijn linkeroog is weer aan het prikkelen en ik gok dat 't uiteindelijk een ontstoken oog wordt
iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Oogontsteking is zo vervelend.
Washandje in een bakje met gekookt water, als het wat afgekoeld is, je oog daarmee regelmatig schoonmaken.Verder geen make-up, geen lenzen etc. Als het erger wordt, naar de huisarts voor antibiotica (chlooramfenicol o.i.d.). Hoop dat het weg gaat, voordat het erger wordt.
Dankje! Ik ga donderdag ook op vakantie dus ik hoop dat het niet erger word. Waterkoker gaat nu aan 
Aaah wat super fijn!
Wat goed dat je die eerste stap hebt genomen! En fijn dat het weer goed is/komt 
Ik heb net met lactacyd doekjes mn tietzweet weggeveegd. Ik hoop dat je niet boos bent @quantum ik krijg eczeem van andere reinigingsdoekjes. Ik zal ze niet voor mn kut gebruiken. Ik moest gewoon weer denken aan je opmerking in het “je moet kiezen” topic. Hahahaha
Volgens mij wil mijn vader heel graag dat er allemaal bromvliegen in huis komen (die ik juist allemaal verjaagd heb de afgelopen week), want hij laat de hele dag de buitendeur wagenwijd openstaan? 
Nee hebben we niet… denk dat ik idd nog maar even afwacht zoals @Rozevarken zegt. Kans is ook nog aanwezig dat ie me gewoon negeert.
Wil je echt graag weer contact met haar. En denk je dat het je goed zal doen dan gewoon doen. En als je denkt dat er niks goeds uit zal komen dan niet.
Je kent haar goed. Denk je dat zij iemand is die iemand waar zij ooit heel veel om heeft gegeven (en misschien nog steeds) belachelijk zou maken wanneer diegene vraagt hoe het gaat? Lijkt mij dat heel weinig mensen zoiets zouden doen. Dus het ergste wat er naar mijn gevoel zou kunnen gebeuren is dat je het op een moment stuurt dat zij veel aan haar hoofd heeft en denkt ‘dat kan ik er nu even niet bijhebben’. En dan? Dan heb je toch geprobeerd, jammer dat ze het niet wilt, maar echt erg is het ook weer niet. Volgens mij heb je dus niets te verliezen. Het kan even pijnlijk zijn, maar daar geraak je wel over! 
PS: het feit dat zij vond dat je vroeger niet vaak genoeg om haar vroeg, geeft aan hoeveel waarde ze daaraan hecht. Lijkt me raar dat ze dat dan nu ineens alleen maar vervelend zou vinden ipv lief!
Ik zou haar een berichtje sturen, maar daarin niet te veel verwachtingen uiten of spreken over herstel van jullie vriendschap. Maar gewoon dat je aan haar dacht en je afvraagt hoe het met haar is oid. Dan kan zij reageren, of niet, en dan merk je vanzelf of er ruimte is om het contact weer te verdiepen.
Als ik zelf zo’n berichtje zou krijgen zou ik dat alleen maar leuk vinden!
Mijn moeder doet dit ook! Ik ben 30 haha
Ooh wat erg dat ze dat toen gedaan heeft! Ik kan mij niet inbeelden hoe kwetsend dat moet zijn dat ze je vertrouwen ook zo beschadigd heeft! Dan denk ik inderdaad dat je er niet op kan rekenen dat ze op een bepaalde manier gaat reageren, maar dan is het echt een kwestie van afwegen of het het waard is voor jou! Wil je liever jezelf beschermen of wil je liever een risico nemen?
Ik heb hier uiteraard niets mee te maken, maar ik vind dit wel jammer. Ik vond jouw vorige bericht echt goed, omdat je duidelijk een grens aangaf zonder de andere persoon zwart te willen maken. De tweede reactie voelt een beetje als een trap na en haalt je eerdere reactie onderuit.
Niet dat ik denk dat het jou kan schelen wat ik ervan vind, maar ik ben zelf iemand die dingen niet los kan laten en dan altijd achteraf nog iets wilt zeggen en daardoor juist mijn punt onderuit haaldus daarom dat ik hierop reageer.
Oké daar denken wij dan anders over! Ik interpreteerde jouw reactie in ieder geval als aanvallend en ik denk dat de kans groot is dat de persoon in kwestie dat ook zal doen.
Reactie op jouw edit: nee dat moet je helemaal niet zomaar goed vinden, daarom dat ik ook aangaf dat ik jouw eerste reactie goed vond omdat die duidelijk aangaf dat je het niet oké vond dat dit hier werd gevraagd!
Waarom wil je nog contact met iemand die zo tegen je heeft gedaan?
Nee dat zeg ik helemaal niet. Maar als iemand haar punt al heeft overgebracht op een rustige manier en daarop ook bevestiging krijgt van verschillende mensen, dan vind ik het wel jammer dat er uren later toch nog een andere reactie komt die veel ‘aanvallender’ lijkt, maar zoals hierboven gezegd is dat mijn interpretatie van die reactie en zegt @Madrid zelf dat het geen aanval is.
Omdat het haar toch pijn heeft gedaan en ze er dus nog mee zat . Dan zou je later dus toch nog die vraag kunnen stellen. Of die vraag nou aanvallend is of niet dat doet er niet toe.
Ik vind dat dat er wel toe doet, want voor mij klonk het niet als een vraag, maar als een belediging. En ik zeg toch niet dat ze niet meer mocht reageren? Deze specifieke reactie (aka in mijn ogen belediging) vond ik gewoon jammer, maar dat is mijn probleem.
Ik heb het 1e bericht geliked omdat het op mij overkwam als een goed/lief bedoeld bericht naar iemand toe die wel eens op het forum post dat het ietsje minder met diegene gaat. Het woord psychotisch was wellicht onnodig - maar de rest van het hele bericht kwam op mij over als goed bedoeld (vandaar mijn like). Ik was mij er niet van bewust dat zulke berichten juist niet helpen… Deze discussie is misschien minder fijn maar ik heb er nu wel iets van geleerd.
Ik kan mijn like niet verwijderen @Madrid maar ik begrijp nu dat die like misschien wel kwetsend was. Mijn excuus