Wat je even kwijt wilt #2

PostNL heeft met een best grote storing moeten kampen afgelopen week, mogelijk heeft het daar mee te maken?

1 like

Volgens mij krijg je nog geen track en trace code als dat pakket überhaupt nog niet bij PostNL is. Ik krijg altijd pas een code als een pakket er al is, maar dit bijv. nog niet is gesorteerd/aangemeld.
Is 't met afterpay of iets? Dan zou ik gewoon zeggen: ik hoef 't niet meer en mogelijk op een later tijdstip opnieuw bestellen als je 't nog graag wilt hebben.

1 like

Misschien heeft het met de storing te maken dat er staat dat het pakket nog niet bij postNL is, maar is het daar eigenlijk wel?

1 like

Ik wil 'm kopen nu.

1 like

Ik ben het wel met je eens hoor. Dat mensen zich zorgen maken vind ik lief. Maar om dan zo openbaar te vragen of je niet iets psygisch ( ja ik schrijf dat vast verkeerd boeit me niet) hebt vind ik een beetje te. Ik zelf zou daar in een pb wat makkelijker antwoord opgeven dan zo in een topic wat iedereen kan lezen.

6 likes

Aahw sneu veel sterkte voor jou en je vriend :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik ben aan het wachten totdat ik het sociaal acceptabel vind om een pakje bij buren op te halen op een zondag #nog15minuten

5 likes

Heeft iemand een iPhone 7 bij een abo genomen die verkocht mag worden? Ich habe interesse. Een zwarte, glans aub.

Mijn linkeroog is weer aan het prikkelen en ik gok dat 't uiteindelijk een ontstoken oog wordt :frowning: iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Oogontsteking is zo vervelend. :face_with_head_bandage: Washandje in een bakje met gekookt water, als het wat afgekoeld is, je oog daarmee regelmatig schoonmaken.Verder geen make-up, geen lenzen etc. Als het erger wordt, naar de huisarts voor antibiotica (chlooramfenicol o.i.d.). Hoop dat het weg gaat, voordat het erger wordt.

Dankje! Ik ga donderdag ook op vakantie dus ik hoop dat het niet erger word. Waterkoker gaat nu aan :grin:

Aaah wat super fijn!:grin:

Wat goed dat je die eerste stap hebt genomen! En fijn dat het weer goed is/komt :grin:

1 like

Ik heb net met lactacyd doekjes mn tietzweet weggeveegd. Ik hoop dat je niet boos bent @quantum ik krijg eczeem van andere reinigingsdoekjes. Ik zal ze niet voor mn kut gebruiken. Ik moest gewoon weer denken aan je opmerking in het “je moet kiezen” topic. Hahahaha

9 likes

Volgens mij wil mijn vader heel graag dat er allemaal bromvliegen in huis komen (die ik juist allemaal verjaagd heb de afgelopen week), want hij laat de hele dag de buitendeur wagenwijd openstaan? :triumph:

1 like

Nee hebben we niet… denk dat ik idd nog maar even afwacht zoals @Rozevarken zegt. Kans is ook nog aanwezig dat ie me gewoon negeert.

Wil je echt graag weer contact met haar. En denk je dat het je goed zal doen dan gewoon doen. En als je denkt dat er niks goeds uit zal komen dan niet.

2 likes

Je kent haar goed. Denk je dat zij iemand is die iemand waar zij ooit heel veel om heeft gegeven (en misschien nog steeds) belachelijk zou maken wanneer diegene vraagt hoe het gaat? Lijkt mij dat heel weinig mensen zoiets zouden doen. Dus het ergste wat er naar mijn gevoel zou kunnen gebeuren is dat je het op een moment stuurt dat zij veel aan haar hoofd heeft en denkt ‘dat kan ik er nu even niet bijhebben’. En dan? Dan heb je toch geprobeerd, jammer dat ze het niet wilt, maar echt erg is het ook weer niet. Volgens mij heb je dus niets te verliezen. Het kan even pijnlijk zijn, maar daar geraak je wel over! :slight_smile:

PS: het feit dat zij vond dat je vroeger niet vaak genoeg om haar vroeg, geeft aan hoeveel waarde ze daaraan hecht. Lijkt me raar dat ze dat dan nu ineens alleen maar vervelend zou vinden ipv lief!

1 like

Ik zou haar een berichtje sturen, maar daarin niet te veel verwachtingen uiten of spreken over herstel van jullie vriendschap. Maar gewoon dat je aan haar dacht en je afvraagt hoe het met haar is oid. Dan kan zij reageren, of niet, en dan merk je vanzelf of er ruimte is om het contact weer te verdiepen.

Als ik zelf zo’n berichtje zou krijgen zou ik dat alleen maar leuk vinden!

3 likes

Mijn moeder doet dit ook! Ik ben 30 haha

1 like