Waar ik woon is er niet echt zoiets helaas, kan wel eens aan mijn moeder vragen. Zij is leerkracht, maar wel maar op de lagere school. Hebben die kinderen tegenwoordig een laptop nodig? Geen idee eigenlijk!
Dat begrijp ik wel, wat mij betreft kunnen we het nu ook afsluiten als dat voor jou ook oké is!
Geen idee misschien is er wel een gezin bij haar op school die al kinderen op de middelbare ofzo heeft.
Ja of ik kan ook een leerkracht van mijn middelbare school proberen te contacteren! Bedankt voor het idee
Buurvrouw is bevallen met 42 weken en het kindje is alsnog zo klein <3 Daarstraks vastgehouden en nu heb ik echt klapperende eierstokken
Ja dat snap ik, misschien even inbeelden dat je 10 jaar verder bent? Zou je dan (willen) denken “Wat goed dat ik het toch nog geprobeerd heb (ongeacht het resultaat)” of eerder “Goed dat ik toen heb besloten om het los te laten”?
Is er in jouw gemeente niet zoiets als Stichting Leergeld? Ik dacht dat elke gemeente wel zo’n stichting had, de grotere in elk geval sowieso.
Die stichting helpt ouders met het betalen van schoolgeld en uitstapjes voor op school, maar bijvoorbeeld ook de contributie van een sportvereniging. Contact met gezinnen die het niet breed hebben, hebben ze dus in elk geval.
Morgen begin ik aan mijn derde week. Qua uren valt het echt reuze mee, ik werk maar 3 dagen dus ben meer vrij dan dat ik werk wat behoorlijk luxe is naar mijn mening maar toch, die 3 dagen kunnen me soms zo benauwen en maken dat ik niet eens kan genieten kan vrije tijd.
Nog 3 weken werken en dan heb ik vakantie 3 weken, dus hopelijk gaat het daarna allemaal weer wat beter voelen :), thanks voor je reactie.
Wat een hoop 3en trouwens in dit bericht haha.
Heel de bovenverdieping ruikt naar verf (stinkt dus), omdat mn vader de deuren heeft geschilderd
Kun je high worden van verflucht ?
Als ik straks rare berichtjes ga sturen dan weten jullie waar het van komt he
Altijd als ik misselijk ben besef ik me pas hoe chill sommige drinken is. Een glas limonade met ijsblokjes is best wel nice.
Ik woon in België, heb nog nooit van zo’n stichting gehoord. Ik weet wel dat een deel van de leerkrachten op school ermee bezig was en daarom heb ik een bericht naar een oud-leerkracht gestuurd om te vragen of ze zoiets met een laptop kunnen doen!
Heeft iemand enig idee hoe lang je ingevroren maaltijden (zelf gekookt en het restant dan ingevroren) kan bewaren in de vriezer? Sommige dingen liggen er al ruim 3 maanden, is dat nog te nassen als ik dat vd week ontdooi?
Vandaag 3 uur rond gehangen in IKEA, maar zoveel inspiratie opgedaan voor de inrichting straks. Wel heel erg fijn allemaal. We gingen alleen voor de inrichting van de Pax kast.
Ik denk altijd dat de diepvries een soort tijdmachine is dat alles voor eeuwig goed blijft. Zolang het er niet raar uitziet of vreemd ruikt eet ik alles op!
Ik ben slecht in trillers lezen. Net de thriller van Saskia Noort “uitgelezen”, vond het zo gruwelijk worden dat ik op 5/6e deel maar het laatste hoofdstuk heb gelezen. Gelukkig komt alles goed hahaha
Mocht het niets uithalen dan kan je altijd een azc, leger des heils, evt via het netwerk van de voedselbank proberen! Of even goed rondvragen aan je kennissen zoals je nu ook al doet met je leraar natuurlijk Via via kun je denk ik een hoop mensen bereiken die het goed kunnen gebruiken! Heel lief van je dat je hem weg wil geven en er zo overna denkt
@Ohappyday gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en veel geluk!
@flwhrs wat een rot nieuws Veel sterkte en hopelijk ziet het er snel wat posotirver uit voor jou en je familie! Mocht je er over willen praten mag je me altijd pben
Licht eraan per product ofzo. Maar 3 maanden kan nog best. Als het niet raar ruikt of er nog goed uit ziet kan je het gewoon nog eten.
Jaaa ik snap je! Ik maak altijd ranja aan in flessen omdat dat ijskoud ook veel lekkerder is
edit; sorry mijn post heeft niets met misselijkheid te maken… werd gewoon ff heel enthousiast van limonade & ijsblokjes
Ik krijg op zondagmiddag altijd al stress van de werkweek en nu wil m’n man dat ik nog een extra dag vrij vraag voor onze vakantie over twee weken. Daar krijg ik alleen maar meer stress van.
Welk boek is dit? Ik hou ervan