Ik heb toestraks een was gedaan, terwijl ik al 2 wassen had gedaan, en ik niet genoeg droogrekken heb voor 3 wassen. Ik dacht, hmm ja komt vast wel goed. Maar nu is de 3e was klaar en kan ik dus het grootste deel daarvan inderdaad niet kwijt. Echt, wat dacht ik 2 uur geleden?! Iemand tips voor onconventionele plekken waar je goed je natte was kan drogen?
Alle deuren, raamkozijnen (als schoon) over lades, stoelen, kastdeuren en deuren van keukenkastjes. Ik doe dit echt veel te vaak hahah
De Verbouwing!
Hahah goede actie! Kan je geen touwtje spannen ergens?
De stang van je douchegordijn of een handdoeken rekje in de badkamer.
en @GroenTakje @Melman Bedankt voor de tips! Heb inmiddels alles wat op een hangertje kan aan verwarmingsbuizen (bovenaan de muur), onderbroeken nog op halve vrije stangen van het droogrekje, en sokken aan de raamklink
Het viel gelukkig nog wel mee om plekjes te vinden haha
Ik wil chillen in bed, oke ik chill al in bed. Moet alleen eigenlijk eerst douchen en mn bed opdekken. Zoooo geen zin in
ik zou eigenlijk voor ronde 2 in de club gaan vanavond maar ben zoooo moe ik ga denk ik gewoon een wijntje en een salade halen en dan om half 9 slapen
Ik had het de Kroaten meer gegund dan de Fransen
Waaaa hoe oud zijn deze mensen
ik kan dit oprecht gewoon niet geloven?! HOE KAN DIT JE WEET TOCH WEL 1 LAND?!
Het zit je volgens mij niet mee de laatste tijd. Veel beterschap, sterkte en een dikke knuffel
Ze laten natuurlijk vooral de domste reacties zien maar ik heb zo vaak Amerikanen domme dingen horen zeggen m.b.t. de geografie van Europa (o.a. Nederland is een deel van Duitsland??? en Nederland ligt naast Denemarken???). Als je in the greatest country of the world woont, schijn je op veel scholen alleen de staten te hoeven leren.
Maar niet eens hun eigen land ook
En afrika en Azië benoemen als land…
Dankjewel. Erg lief!
Same.
Gelukkig hoeft Putin niet zelf z’n paraplu vast te houden
Ik heb het gevoel dat ik echt suuuper verliefd ben, maar ik weet niet op wie??? Er zijn hier zooveel leuke mannen
Hahah krijgen we de Linus Loveshow: WIE KIEST LINUS?!
vertel es dan??? heb je getongd met een paar?