Wat je even kwijt wilt #2

Ah als je nog maar 3 weken bezig bent, is het logisch dat je nog moet wennen. In ieder geval succes met de laatste weken en dan daarna lekker op vakantie!

1 like

Nee maar ik wil met 24

2 likes

haha MANNEN in totaal? zijn er hete boyz?
ben jelly

Egel doet de groetjes!

18 likes

Groetjes terug aan Egel! Ik mis haar :frowning:

Waarom doet ze die niet zelf? Niet vervelend bedoeld.

4 likes

Ik kan toch geen groetjes terug doen als ze hier geen account heeft.

@TantePollewop @Nivi @Alpacamybags Egel komt zich waarschijnlijk binnenkort hier aanmelden als ze wat meer tijd heeft!

13 likes

Ik moet morgen naar de bloedbank omdat ik me aangemeld heb als donor. Ze gaan dan buisjes afnemen om waardes te bekijken ofzo. Het duurt ongeveer 60 minuten en het is om fucking 8 uur ‘s ochtends op mijn eerste vakantiedag.

Ik ben nu toch ook een beetje bang en erger me aan mezelf dat ik hier voor gekozen heb. Ik twijfel om morgenvroeg af te bellen maar dat kan ik eigenlijk ook niet maken en ik wil niet voor niets donor worden.

Irritante ik.

1 like

Zoo ik ben lekker op t strand geweest vandaag :heart_eyes: was echt chill

7 likes

Ooooh ik heb nu vakantie en het voelt zo heerlijk dat ik nu niet in de trein richting Amsterdam zit, maar gewoon lekker op de bank bij m’n ouders thuis. :heart:

8 likes

Echt een food coma hier, ik lig op m’n bed rustig af te sterven. Mijn buik is zo opgezwollen ook, niet normaal. Spijt. Spiiijt.

3 likes

Jaaa groetjes terug! En een komkommer!

5 likes

Hoi Egel! :kissing_smiling_eyes:

Beter komt ze gewoon hierheen ja!

Ik zit hier echt in mijn allerlelijkste zondag outfit, mijn haar is ontploft en ik heb geen make up op en nu appt mn broer dat hij met zijn nieuwe vriendin over 10 minuten komt om kennis te maken (wij kennen haar nog niet) duuuude moet dat nu??? Ook echt ineens? :expressionless: echt geen zin in sorry not sorry

Dan zeg je toch nee? Of woon je bij je ouders (dan snap ik dat het niet aan jou is om nee te zeggen)?

Ik ben gisteren niet op komen dagen op m’n werk (gewoon echt straal vergeten) en ze hebben me ook niet gebeld ofzo.

Zul je net zien dat ik morgen een boos telefoontje krijg met dat ik dat altijd doe en daarom ontslagen moet worden. Zoals weleens eerder voorgekomen is maar dan met andere dingen.

En ik hoop dat het ook zo is want dan kan ik ze de wind van voren geven.

1 like

Ja ik woon bij mijn ouders en die reageren echt heel enthousiast want zij willen haar graag zien maar ja ik had het leuker gevonden om het tijdens een etentje ofzo te doen ipv dit :weary:

@floreales Even snel douchen en omkleden! Maar ik snap het wel, ik heb ook wel eens gehad dat iemand zei ‘ik ben er over 10 minuten’ en dat ik op dat moment in m’n pyjama met vet haar op de bank zat.

1 like