Lof dit soort vogel filmpjes
Ugh ik moet morgen het eerste hoofdstuk van m’n scriptie inleveren en ik heb welgeteld nul woorden op papier staan. Het helpt ook niet dat hij niet heeft gezegd hoe lang het moest zijn, “als het maar goed is”. Ja, daar heb ik veel aan. Thanks.
We hebben ook geen tijd afgesproken dus ik denk dat ik zo maar gewoon naar bed ga en dan morgen kijk wat ik in elkaar kan flansen… En verder is het ook geen harde deadline, meer een tussen check-in fase. Maar ik ben gewoon zo fucking zenuwachtig en bang om het verkeerd te doen dat het me dus helemaal niet lukt. Word helemaal gek van mezelf.
Goede nieuws: ben wel aangenomen voor een redactiestage bij een uitgeverij, dat maakt deze klotestudie een heel stuk draagbaarder
Ik heb ijs besteld en het kan elk moment bezorgd worden. Mijn man weet van niks, ik zit de hele tijd te zeuren dat ik zin heb in ijs en nu heeft hij ook zin. Maar hij heeft dus geen idee dat hij zo echt krijgt. Ik vind dit leuk.
Ik heb de WK poule gewonnen van al mijn broers en neven haha. Mijn doel was niet laatste te worden en look at me now. En ook nog 120eu
Wat heftig, sterkte
Ooooo die piekaboo doet! ️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️
Succes! En gefeliciteerd!
Ik heb morgen mijn eerste dag bij mijn nieuwe baan en ik ben zenuwachtig.
Heel veel sterkte
Succes!! Heb je er ook wel een beetje zin in?
Vanavond even lekker ontspannen en dan morgenochtend knallen. Zeker in de eerste fase is alles waar je feedback op krijgt goed. Dan kun je daarna weer verder.
Als je eenmaal bent begonnen, zit je hopelijk snel in de juiste flow!
Je kunt het <3
getverderrie morgen 32 graden
Neeeee… meen je dat. Oke dan doe ik geen make up op naar zomerfeesten want dat smelt eraf haha. #nofilter.
Veel succes!
Ik heb morgen toevallig ook mijn eerste dag bij m’n nieuwe baan en heb er heel veel zin in.
Ja echt kut, heb ook echt geen idee wat ik aan moet naar werk
En ik vind het zo irritant dat ik de enige in mijn omgeving ben die deze temperaturen haat, mensen denken meteen dat je “zo’n Nederlander bent die altijd klaagt over het weer”, NEE ik hou gewoon van winter
Ik ook! Herfst en winter zijn <3 <3
Ik moet morgen lekker 2 uur reizen met het ov om op kraambezoek te gaan, lekker dus.
Ik hou echt zielsvel ( hahahaha) van de zomer maar op een gegeven moment ben ik het zat haha.
Wat een naar nieuws… Heel veel sterkte gewenst! <3
Ik ben net terug van vakantie met een vriendin en we zijn net echt zo verschrikkelijk onbeschoft behandeld door een easyjet medewerker bij de gate, gewoon omdat onze hoofden hem niet aanstonden. We zijn pas aan boord gelaten toen we allebei stonden te trillen van de paniek en ik helemaal in tranen was, en dat alles om een minitasje handbagage ‘extra’ waar onze paspoorten inzaten en waar hij 50 pond voor wilde rekenen p.p. of we mochten niet mee. Ik heb echt de halve vlucht zitten huilen, half vanwege de stress en paniek en half omdat ik zo blij ben dat we uiteindelijk het vliegtuig in zijn gekomen en weg waren daar. Echt, nooit meer easyJet voor mij