Wat je even kwijt wilt #2

Lief dat je het vraagt. Ja hij was veilig, maar toonde zich daarna wel een enorme eikel

1 like

Kijk eens op chesterfieldbags.nl

2 likes

Gisteren is mn vogeltje overleden en ik ben er echt goed naar van. Het voelt echt alsof ik een blauwe plek op mn hart heb, ik voel me helemaal leeg. Elke keer als ik een foto van haar langs zie komen en ik zie die lieve oogjes dan zit ik al weer te janken. Nu ook weer ;(

foto want ze was te lief

10 likes

Ah wat kut zeg. Heel veel sterkte!

2 likes

Wat rot voor je zeg :slightly_frowning_face: Ze ziet er echt lief uit. Hoe oud is ze geworden?

1 like

Ah wat een poepie :disappointed: heel veel sterkte

1 like

Aahww heel veel sterkte

1 like

ik vind jullie allemaal zo lief he, echt fijn hier :heart:

@Torquay 4 jaar maar…

3 likes

@Haai heel veel sterkte! Ze heeft het vast super gehad bij je en je herinnering aan haar neemt niemand je meer af :heart:

2 likes

Ja maar ze zijn wel gemeen tegen mij
Maar dat vnd ik ni meer erg
Hun loss

Waar gaat dat persoonlijk gesprek dan over? :face_with_raised_eyebrow:
Ik ben benieuwd. Ik ga wel in elk geval!
Moet ik ook ontbijten: dat doe ik normaal nooit haha!

Zoiets is altijd zo rot :frowning_face: Sterkte.

1 like

Over het formulier wat je hebt ingevuld (of je ziel bent geweest, recent medicijnen hebt geslikt, risico seks hebt gehad, in het buitenland bent geweest, dat soort dingen). En ze prikken je ijzer en meten je bloeddruk.
Je hoeft niet nuchter te zijn. Ze raden bij doneren zelfs aan om vantevoren goed te eten, vooral goed te drinken en goed uitgerust te zijn.

1 like

Nee dat is niet netjes idd. Hebben jullie ook betaald?
En contact opnemen als jr thuis bent, om evt. Een klacht in te dienen.

Blurren ze nou serieus dat joekel van een Ralph Lauren logo op het shirt van Marc van der Linden bij Ranking the Stars?

Nee, is nu echt helemaal onherkenbaar

Aah wat een schatje <3 Ik vind vogels zo leuk!
Was ze ziek dat ze niet zo oud is geworden?

1 like

Ik vreet altijd boter maanden over datum en ik leef nog. Als het niet raar ruikt en niet lang buiten de koelkast heeft gestaan kan dat gewoon. Als je altijd twee uur ontbijt en dan de boter uit de koelkast laat zou ik het niet doen.

3 likes

ze had legnood. Had samen met het ei iets anders mee naar buiten geperst, weet niet hoe het bij vogels heet maar bij ons zou het de baarmoeder zijn haha. Maar dat was al helemaal verdroogd dus de dierenarts kon het er alleen maar af snijden en hopen dat het goed zou komen.
Het leek even beter te gaan maar toen is ze alsnog overleden

Ik vond t al zo’n rare vlek op zn shirt :joy: Zo goed ben ik aan het kijken duss

1 like

Ik heb het hele WK niet gevolgd maar het was wel grappig om te zien hoe Fransen aan het dansen waren in de Hofplein fontein, haha.

1 like