Haha ja echt he. Kreeg nu een mail waar alleen ‘straks om half 1!!’ in stond. Hoogopgeleide vrouw, maar uit de communicatie zou je dat niet afleiden. (en ik krijg altijd de kriebels van mensen die twee uitroeptekens gebruiken, gebruik er één, óf drie als je echt vind dat één niet genoeg is)
Ok sorry voor mijn hulp. In mijn ervaring veranderen dit soort bedrijven de regels om de haverklap als ze denken meer geld te kunnen verdienen, dus ik zou altijd uitgaan van de website, want ervaringen van anderen zijn waarschijnlijk al weer verouderd.
Je moet je alsnog aan de handbagageregels houden staat er, dus het mag niks wegen en er mag bijna niks in, plus dat je eerder aanwezig moet zijn om op tijd je koffer in te leveren en langer moet wachten bij aankomst bij de bagageband, blijkbaar kunnen ze geld verdienen door mensen die nadelen af te laten kopen. Voorheen vlogen ze ook bijna geheel zonder ruimbagage, maar betaalde niemand daarvoor, nu verdienen ze een paar euro aan iedereen die z’n koffertje in de buurt wil houden.
Ik ben zo van streek nu, ik heb net een bericht gekregen dat mijn scriptie onvoldoende is en dat mijn docent gestaakt is met nakijken. Ik zou deze zomer mijn laatste dingen afmaken maar ik wil gewoon opgeven en het in september weer oppaken. Maar dat zou mijn hele planning verneuken voor het komende jaar.
Ja precies en ik moet idd overstappen dus betaal liever 6 pond extra om hem bij me te kunnen houden
Kijk eens of er een mobiele fietsenmaker in jouw stad is. daar zijn er steeds meer van!
Pff het is weer maandagochtend hoor. Het bedrijf waar ik werk is vergeleken met toen ik er kwam werken best wel gegroeid qua personeel. En daardoor is het ook echt hierarchischer geworden. Nu krijg ik soms dingen via mijn leidinggevende te horen waar ik eerst altijd direct bij betrokken was. Vind ik echt heel erg vervelend. Dat en dat er een groepje een beetje aan het samenklitten is geeft me echt een beetje een middelbare school gevoel.
Wat kut. Ben je heel hard toe aan vakantie? Is het heel vervelend voor je als je planning moet veranderen?
Oh nee! Wat kut! Heeft je begeleider een voorstel gedaan qua nu verder of in september? Misschien kan je het even laten bezinken en dan face to face bespreken?
Best wel, ik wilde het eindproduct gebruiken om een stage plaats te zoeken.
Nu weet ik niet hoe ik me kan onderscheiden van andere sollicitanten
Nope, mijn begeleider neemt zijn vakantie en ik kan wachten tot het weer september is
Het kan best door de warmte komen, hoor. Ik had een paar weken terug een geklapte binnenband, waarschijnlijk door de warmte. En collega van me heeft al 4 keer een lekke band gehad in de afgelopen twee weken (waarschijnlijk ook door de warmte).
Ik ben zaterdag dus echt knetterhard tegen een bloempot gelopen en er is alleen een vage blauwe plek te zien, maar het doet zoveel pijn als ik het maar aanraak. Zelfs mijn half hoge docs erom heen doen zeer. Zal wel een innerlijke blauwe plek hebben ofzo.
En dezelfde stage een half jaar later gaan doen, is dat een optie?
Ik ga morgen even naar het stadseiland ( Nijmegen) helemaal leuk maar die trap daar is zo eng. #hoogtevrees.
Nee dat slaat nergens op idd.
Oh balen dat het zo ingewikkeld is…
Oh ik was net bij de hema. Stond daar een bord met dat je 15% korting krijgt bij aankoop van 20 euro. Ik had voor 19 euro vast, dus ik zoek er nog wat bij voor een euro (wat ik eigenlijk niet nodig heb,maarja korting he).
Kom ik bij de kassa,wordt de korting niet verrekend. Dus ik vraag hoe dat zit. Haalt dat meisje er haar bedrijfsleider bij, die zegt:" ja moeten wij nog veranderen, dit was vorige week" en ze loopt weg… uh oké.
Ja prima als je dat vergeten bent, maar echt netjes is dit niet. In de winkel waar ik werkte moesten we de korting dan alsnog geven, want dit is niet de fout van de klant.
Dus toen wilde ik dat extra ding van een euro ook niet meer natuurlijk. Weigerde mn pinpas het de 1e keer nog. Die rij achter me was wel aan het zuchten.
OMG!
Haha dit wilde ik net komen posten, ik hoop dat het meevalt
Ja dat bedoelde ik ook! Denk dat we door elkaar heen praten
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van zulke weersvoorspellingen. Daar gaat onze aarde.
Ik vind het ook bizar maar nog bizarder dat we werelwijd eigenlijk maar weinig maatregelen treffen. Het staat nu toch echt wel vast dat door het toedoen van de mens het nog is een keer flink verkeerd gaat.