Tijd om te emigreren naar de Noordpool.
Ik heb precies hetzelfde op mijn telefoon!
Even weerklagen hoor.
Het is hier nu al 29 graden en ik word er helemaal gek van. Ga de rest van de middag met ijsjes voor de ventilator zitten denk ik
Ik draag nooit dingen van leggingstof maar ik had net zo’n broek aan van die stretchy dunne stof en even een momentje van ‘mijn benen zijn eigenlijk best lang en sexy’ ondanks ik een hobbitlengte heb.
Alsjeblieft niet. Dan wil ik de zomervariant van ijsvrij
@Lentex Hmm dat vind ik ook niet zo klantvriendelijk van ze, het is ook echt maar 15% en als op het bordje niks staat over in welke periode de actie loopt, dan zou ik het netjes hebben gevonden als ze je die korting hadden gegeven en dan meteen het bordje weghalen.
@Oprah Oh mijn god, zo warm!? Ik zie nu nog 25 graden staan en ik dacht van oké dat is wel fijn, maar 40 graden is echt teveel…
@Koekelaar Ik vind het echt bizar dat je begeleider opeens met vakantie gaat en je dan pas in september weer verder kan! Ik zou verwachten dat een begeleider dan in ieder geval al verder van tevoren laat weten wanneer hij/zij weg is, nu kon je er helemaal geen rekening mee houden… Ik weet niet precies wat je eindproduct is, buiten je geschreven werk?, maar misschien kan je het toch inzetten om een stageplaats te zoeken. Dat je aangeeft dat je daar nu mee bezig bent en het in september afrondt? Hmm nou ja hier heb je waarschijnlijk ook niks aan, maar in ieder geval succes en ik hoop dat het toch lukt met de stageplek.
@Briseis @BaguetteMeNot @ScrantonStrangler bedankt voor jullie lieve reacties
Op zich zou ik de vakantie doorwerken om nog een laatste product van mijn scriptie af te maken, dit product gebruiken om te solliciteren en in januari met stage starten. Zodat ik nog een paar maanden rustig kon werken en wat vrije tijd had. Nu voelt het echt alsof het harde werk voor niets is geweest en ik weet niet hoe ik zonder begeleiding verder moet…
Pff wil alleen maar janken en dronken worden, iemand tips om op een gezonde manier met deze teleurstelling om te gaan?
@Koekelaar Kan je wel een stukje verder met de feedback die je nu hebt gekregen? En is er misschien een andere docent nog niet met vakantie die er naar zou kunnen kijken? Of misschien als je iemand kent die in het vakgebied zit? Het is ook echt kut, je mag best even toegeven aan die teleurstelling en de tranen. Dronken worden, zou ik niemand adviseren, maar ik begrijp wel dat je een uitlaatklep nodig hebt. Heb je dingen die je graag doet? Misschien kan je de frustratie er even uit gooien met sporten of met een vriendin bellen om je hart te luchten.
Vlecht?
Ja vond ik ook inderdaad, maar goed
@Koekelaar heb niet echt tips voor je ben ik bang. Zou even flink gaan balen, frustratie eruit proberen te gooien zoals @ScrantonStrangler zegt en dan later kijken wat nu je opties zijn. En in je achterhoofd houden dat waar een deur wordt dichtgegooid ook altijd een raam opengaat.
Klopt, maar meestal, dat is mijn ervaring althans, lieten docenten wel een tijdje van tevoren weten wanneer ze niet meer bereikbaar zouden zijn. Dan wist ik voor mezelf al wat een tussendeadline was, eindproduct opsturen voor de laatste feedback, en dan de harde deadline van de docent zelf zodat ik de beoordeling binnen had voordat hij/zij op vakantie zou zijn. Uiteraard moeten docenten ook gewoon zomervakantie hebben haha
Ik hoop ook echt dat het bijna klaar is met het extreem warme weer. Ik krijg mijn huis ook niet afgekoeld helaas. Eigenlijk wil ik gewoon dat het snel oktober is, dan ga ik lekker verhuizen.
Ik heb bepaalde plekken die heel snel bruin worden . Dan ben ik spier wit met hele bruine voeten en knieën haha
Wow volgensmij komt het door de warmte, maar ik kom er net achter dat ik nog niks heb gegeten vandaag heb niet eens honger. Dit gebeurd mij echt nooit, ben echt een vreetzak normaal.
Je was een fijne mod. Leuk je ‘gekent’ te hebben.
Jezus, zit echt keihard weg te fikken op mijn balkon. PostNL, kom maar snel. Kan ik ergens ff gaan zwemmen
Ja, mijn armen en handen worden echt zo bruin, m’n gezicht gemiddeld en benen gemiddeld, m’n borst is gewoon wit en dan weer wel bleke voeten omdat ik vaak sneakers draag.
Als ik met ontbloot bovenlijf m’n armen om mezelf heen sla voor de spiegel is het net alsof iemand anders me vast houdt, zoveel kleurverschil gewoon.
Hahahaha dat laatste heb ik ook ja. Ik heb ook nu de helft van mn boobs zijn mooi bruin en de andere helft is super wit.