Wat je even kwijt wilt #2

Vlecht?

Ja vond ik ook inderdaad, maar goed

@Koekelaar heb niet echt tips voor je ben ik bang. Zou even flink gaan balen, frustratie eruit proberen te gooien zoals @ScrantonStrangler zegt en dan later kijken wat nu je opties zijn. En in je achterhoofd houden dat waar een deur wordt dichtgegooid ook altijd een raam opengaat.

1 like

Klopt, maar meestal, dat is mijn ervaring althans, lieten docenten wel een tijdje van tevoren weten wanneer ze niet meer bereikbaar zouden zijn. Dan wist ik voor mezelf al wat een tussendeadline was, eindproduct opsturen voor de laatste feedback, en dan de harde deadline van de docent zelf zodat ik de beoordeling binnen had voordat hij/zij op vakantie zou zijn. Uiteraard moeten docenten ook gewoon zomervakantie hebben haha

@Amphitrite Hebben ze de laptop eigenlijk al opgehaald of hoe is het er mee afgelopen?

Ik hoop ook echt dat het bijna klaar is met het extreem warme weer. Ik krijg mijn huis ook niet afgekoeld helaas. Eigenlijk wil ik gewoon dat het snel oktober is, dan ga ik lekker verhuizen.

Ik heb bepaalde plekken die heel snel bruin worden . Dan ben ik spier wit met hele bruine voeten en knieën haha

4 likes

Wow volgensmij komt het door de warmte, maar ik kom er net achter dat ik nog niks heb gegeten vandaag :scream: heb niet eens honger. Dit gebeurd mij echt nooit, ben echt een vreetzak normaal.

2 likes

Je was een fijne mod. Leuk je ‘gekent’ te hebben.

7 likes

Jezus, zit echt keihard weg te fikken op mijn balkon. PostNL, kom maar snel. Kan ik ergens ff gaan zwemmen :star_struck::dancer:t4:

Ja, mijn armen en handen worden echt zo bruin, m’n gezicht gemiddeld en benen gemiddeld, m’n borst is gewoon wit en dan weer wel bleke voeten omdat ik vaak sneakers draag.

Als ik met ontbloot bovenlijf m’n armen om mezelf heen sla voor de spiegel is het net alsof iemand anders me vast houdt, zoveel kleurverschil gewoon.

2 likes

Hahahaha dat laatste heb ik ook ja. Ik heb ook nu de helft van mn boobs zijn mooi bruin en de andere helft is super wit.

@Rosalind In het Noorden? Ik hoor er meer mensen over en ik kreeg net ook maar heel langzaam een beetje water uit de kraan.

Ja ik lees het ook net. En de buurvrouw stond al aan de deur. Lekker dannn. :joy:

Dus meteen carpoolen voorstellen!!!

1 like

Maar is het niet zo dat je armen sneller bruin worden omdat die het wat meer gewend zijn voor als je buiten loopt in t-shirt.

1 like

Ik wist dat hij vakantie heeft en daar heeft hij natuurlijk goed recht op. Ik heb zelf teveel risico genomen waarschijnlijk door het pas bij de herkansing in te leveren. Ik dacht oprecht dat het een voldoende waard was dus ik voel me extra dom

Zijn er hier meiden die hun Facebook hebben verwijderd? Ik zit er steeds meer over na te denken. Helemaal nu mijn hele familie (ooms en tantes) op Facebook zit en van die vreselijke dingen posten! :disappointed_relieved:

1 like

Ik heb zin om vanavond lekker buiten te sporten. Alleen heb ik met een vriendin afgesproken dus het gaat hem niet worden.
Morgen gelukkig wel lekker buiten sporten, als het door gaat.

Wow echt?! Is dat ook niet heel uitzonderlijk dan?