Wat je even kwijt wilt #2

@Rosalind In het Noorden? Ik hoor er meer mensen over en ik kreeg net ook maar heel langzaam een beetje water uit de kraan.

Ja ik lees het ook net. En de buurvrouw stond al aan de deur. Lekker dannn. :joy:

Dus meteen carpoolen voorstellen!!!

1 like

Maar is het niet zo dat je armen sneller bruin worden omdat die het wat meer gewend zijn voor als je buiten loopt in t-shirt.

1 like

Ik wist dat hij vakantie heeft en daar heeft hij natuurlijk goed recht op. Ik heb zelf teveel risico genomen waarschijnlijk door het pas bij de herkansing in te leveren. Ik dacht oprecht dat het een voldoende waard was dus ik voel me extra dom

Zijn er hier meiden die hun Facebook hebben verwijderd? Ik zit er steeds meer over na te denken. Helemaal nu mijn hele familie (ooms en tantes) op Facebook zit en van die vreselijke dingen posten! :disappointed_relieved:

1 like

Ik heb zin om vanavond lekker buiten te sporten. Alleen heb ik met een vriendin afgesproken dus het gaat hem niet worden.
Morgen gelukkig wel lekker buiten sporten, als het door gaat.

Wow echt?! Is dat ook niet heel uitzonderlijk dan?

Heb voor nu mijn account gedeactiveerd! Kijken hoelang ik het volhoud. Volgende stap is verwijderen! :slight_smile:

6 likes

Ah iedereen maakt wel eens een inschattingsfoutje. Als je ervan overtuigd was dat het zo goed moest zijn, dan is het gewoon pech als het nog niet voldoende blijkt te zijn. Kan je wel wat met de feedback die je hebt gekregen?

1 like

Ja ik! En ben er nog steeds blij mee

Ik typte eerst nog wel eens automatisch Facebook in m’n browser vanuit gewoonte, maar heb het geen moment echt gemist

1 like

Eindelijk mijn H&M bestelling binnen… Maar twee jurkjes passen niet goed en een ander jurkje zit er helemaal niet bij? Naja met de tas ben ik wel blij.

Ik ben daar gister ook even geweest en het viel me zo tegen dat je daar muntjes moet halen voor eten/drinken, verder wel een leuke sfeer enzo

Jaa i know super irri.

Ugh ik vind dit ook helemaal niet chill. Ik ga over een paar weken weer richting Stockholm en als ik 30 graden had gewild, had ik wel een andere bestemming uitgezocht.

Maar ik zal niet teveel klagen, ik ben gelukkig niet hoogzwanger :stuck_out_tongue: Hou je het nog een beetje vol?

1 like

Zaterdag heb ik familiedag en een ander feestje en zit me nu al druk te maken over wat ik dan aan moet trekken. Irriteer me aan mezelf

Ik kan echt wel janken. Op mn nieuwe werk heeft m’n bazin heeft gevraagd of ik zwanger ben. Wat ik dus niet ben. Ze zag me zogenaamd ‘apart’ lopen maar ik heb vandaag een strak jurkje aan met horizontale streepjes. Dus 1+1 is 2. En ok m’n buik is hierin wel aanwezig maar toch. Ik was al superonzeker over m’n buik en nu wil ik gewoon naar huis en onder de douche huilen

4 likes

Wat een sufkut! Iedereen weet toch dat je dat alleen mag vragen als diegene op ontploffen lijkt te staan. Probeer je er niks van aan te trekken, zoveel mensen hebben een buikje in zo’n strak jurkje en daar is helemaal niks mis mee. Hopen dat ze hiervan leert en voortaan beter nadenkt voordat ze zoiets vraagt.

4 likes

Het gaat echt om schrappen en beter schrijven maar daar moet ik hulp inroepen van anderen. Vind dat een beetje lastig wanneer iedereen vakantie probeert te vieren. Ik ga het waarschijnlijk wel vragen aan een paar vrienden die al afgestudeerd zijn

1 like

Best wel een groot bedrijf maar zeg maar de hoogste baas vroeg het aan me. Ze vroeg het ivm als het zo zou zijn ze snel iets moesten regelen voor de bezetting. Mijn baan is namelijk best wel belangrijk, zonder mij loopt alles qua planning in de soep. Dus enerzijds snap ik dat ze het wilt weten maar aan de andere kant zij begaat een vet grote blunder en ik voel me er superkut over