Ik vind het echt lief dat mn ex mij vandaag een berichtje stuurde, beetje privacygevoelig maar ik had gewoon echtniet verwacht dat hij daar aan zou denken. Zo’n type is het namelijk niet en helaas laten enorm veel mensen hem koud dus ergens vind ik het wel bijzonder en lief van hem (stiekem vind ik hem nu weer een heel klein beetje leuk).
Ik heb net even 20 minuutjes gefietst en omg het is zo warm. En ik zweet me kapot pfff
Ik wil in de vriezer gaan wonen. Heb het he-le-maal gehad met die hitte.
Ik ben aan de ene kant super blij dat ik nu vakantie heb. Maar ik mis nu al structuur in mijn leven. Het niks ‘moeten’ voelt zo raar! Laatste weken ook hele dagen gestudeerd en nu val ik in een soort zwart gat en kan ik stiekem ook niet wachten tot het weer september is
Pffff ik ben niet zo dol op honden, tenzij ze gewoon rustig zijn zeg maar. Nu heeft onze buurvrouw, waarmee we de uitgang naar buiten delen dus een hond die dat absoluut niet is. Blaft, gromt en rent op je af, vreselijk vind ik het dus. Ze zit hier vaak mee buiten (gezamenlijke buitenruimte aan de voorkant). Nu ging het de laatste tijd goed dus mijn angst voor deze hond begon te zakken. Totdat ik net terug naar binnen wil lopen en dat beest opeens op me af springt en keihard gromt en blaft. Ben me echt kapot geschrokken, stond binnen echt te shaken en janken van angst. Nu moet ik dus zo weer naar buiten en ik zie er zo tegen op… Kan wel janken bij het idee alleen al.
Ja, nu 4 (of 5?) jaar geleden. Geen seconde gemist!
Woah ik heb echt een vreselijk onderbuikgevoel, zo’n onbestemd gevoel dat er echt iets heel erg mis zal gaan maar je weet niet wat. Ik word er heel onrustig van
Hoe gaat het met jou en de baby?
Ik had dat laatst ook met een vriendin, we hadden tegelijk besteld en ik kreeg het een week later binnen dan haar?? Zo vreemd
Ik ben vandaag al 4 keer door de zelfde gast gebeld, die een verkeerd nummer heeft. Ik neem elke keer op en zeg dat het niet klopt, en hij blijft maar terugbellen op mijn nummer? Accepteer dat het niet klopt maat. Ik verwacht al een telefoontje deze week, en elke keer ben ik blij omdat ik denk dat dat het is.
Kun je het nummer niet blokkeren?
Ja, zou wel kunnen, maar ik heb nog nooit een nummer geblokkeerd. Hij heeft ook wel vaker dan die 4 keer gebeld, maar telkens zo kort dat ik het dan later pas zag.
Ik zou het gewoon lekker blokkeren hoor. Je hebt al aangegeven dat hij de verkeerde heeft en alsnog blijft hij doorbellen, super irritant. Zeker als je een ander telefoontje verwacht.
Ja, heb hem nu maar geblokkeerd!
Het is gebeurd
Ik wil heel graag een dutje doen. Maar ik kan beter ff volhouden en dan om half 9 gaan slapen… mmm wat te doen
Duur waterpistool maar volgens mij is het een typo.
Omg dit had ik dus ook een keer! Echt teringmensen daar. Ik had toen ook zo’ n bitch bij de gate haha
Ik klikte net per ongeluk het ‘Vraag degene onder je’ topic aan maar dit is denk ik wel heet meest oninteressante topic ooit
Wie leest dat??
Meh ik vind het echt eng dat we nu zo n droogte hebben en dat het water in Groningen nu op is enzo. Ik ben bang voor hoe de wereld er over tien jaar uitziet.