Wat je even kwijt wilt #2

Ik had dat laatst ook met een vriendin, we hadden tegelijk besteld en ik kreeg het een week later binnen dan haar?? Zo vreemd

Ik ben vandaag al 4 keer door de zelfde gast gebeld, die een verkeerd nummer heeft. Ik neem elke keer op en zeg dat het niet klopt, en hij blijft maar terugbellen op mijn nummer? Accepteer dat het niet klopt maat. Ik verwacht al een telefoontje deze week, en elke keer ben ik blij omdat ik denk dat dat het is.

1 like

Kun je het nummer niet blokkeren?

2 likes

Ja, zou wel kunnen, maar ik heb nog nooit een nummer geblokkeerd. Hij heeft ook wel vaker dan die 4 keer gebeld, maar telkens zo kort dat ik het dan later pas zag.

Ik zou het gewoon lekker blokkeren hoor. Je hebt al aangegeven dat hij de verkeerde heeft en alsnog blijft hij doorbellen, super irritant. Zeker als je een ander telefoontje verwacht.

Ja, heb hem nu maar geblokkeerd!

1 like

Het is gebeurd :scream:

13 likes

Ik wil heel graag een dutje doen. Maar ik kan beter ff volhouden en dan om half 9 gaan slapen… mmm wat te doen

19

Duur waterpistool maar volgens mij is het een typo. :stuck_out_tongue:

4 likes

Omg dit had ik dus ook een keer! Echt teringmensen daar. Ik had toen ook zo’ n bitch bij de gate haha

1 like

Ik klikte net per ongeluk het ‘Vraag degene onder je’ topic aan maar dit is denk ik wel heet meest oninteressante topic ooit
Wie leest dat??

8 likes

Meh ik vind het echt eng dat we nu zo n droogte hebben en dat het water in Groningen nu op is enzo. Ik ben bang voor hoe de wereld er over tien jaar uitziet.

4 likes

Ik denk dat ik de ventilator op kantoor niet heb uitgezet. Zal ik morgen wel weer iets over te horen krijgen :redface:

2 likes

Maar dat in groningen was toch zo omdat er een pomp kapot wat? niet dat het op was :stuck_out_tongue:

Nee klopt :grin:, maar ik vind de combinatie zo tekenend dat we nu zuinig moeten doen met water enzo.

in ZA is het wel een ander verhaal overigens: https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/16/kaapstad-telt-nerveus-af-tot-de-grote-droogte-a1588521

3 likes

Vind ik niet. Ik snap wel dat je geen eten en drinken mag meenemen in de tram, maar dit vind ik een beetje overdreven aan regeltjes vasthouden. 9 vd 10 x is dit ook prima.

He gets, hopelijk is het mee gevallen

@Elderflower ik vloog ook een keer met Easyjet en toen waren ze ook superstreng wat tassen betrof. Een chick haar koffer paste net niet in dat voorbeeldrek voor handbagage en de werknemer eiste dat ze hem als ruimbagage ging inchecken. Toen heeft ze ter plekke een handvat eraf gerukt zodat hij wel paste en mee mocht. Vond ik wel slim van haar.

15 likes

Herkenbaar. Sterkte! Het ‘normale leven’ IS dan ook gewoon weer wennen! Komt goed!

1 like