Wat je even kwijt wilt #2

Ik denk dat ik de ventilator op kantoor niet heb uitgezet. Zal ik morgen wel weer iets over te horen krijgen :redface:

2 likes

Maar dat in groningen was toch zo omdat er een pomp kapot wat? niet dat het op was :stuck_out_tongue:

Nee klopt :grin:, maar ik vind de combinatie zo tekenend dat we nu zuinig moeten doen met water enzo.

in ZA is het wel een ander verhaal overigens: https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/16/kaapstad-telt-nerveus-af-tot-de-grote-droogte-a1588521

3 likes

Vind ik niet. Ik snap wel dat je geen eten en drinken mag meenemen in de tram, maar dit vind ik een beetje overdreven aan regeltjes vasthouden. 9 vd 10 x is dit ook prima.

He gets, hopelijk is het mee gevallen

@Elderflower ik vloog ook een keer met Easyjet en toen waren ze ook superstreng wat tassen betrof. Een chick haar koffer paste net niet in dat voorbeeldrek voor handbagage en de werknemer eiste dat ze hem als ruimbagage ging inchecken. Toen heeft ze ter plekke een handvat eraf gerukt zodat hij wel paste en mee mocht. Vond ik wel slim van haar.

15 likes

Herkenbaar. Sterkte! Het ‘normale leven’ IS dan ook gewoon weer wennen! Komt goed!

1 like

Mijn vriend heeft 80 pakken Crystal Clear gekocht i.v.m. 1+1 gratis actie. :thinking:

Hij drinkt er wel elke dag eentje leeg met zijn werk hoor en ik drink het af en toe.

36 likes

Ik voel me zo vies met dit weer

3 likes

Same.

1 like

Ik ging normaal met 2 vriendinnen naar de Gentse feesten gaan vanavond.
Beide hele dag niks laten horen.
Nu vraag ik aan beide waar we zouden afspreken, zegt de ene dat ze ziek is en de ander dat ze net niet ging komen (maar wel aan het overwegen is omdat de eerste vriendin heeft afgezegd).
Like??? Kunnen jullie me dan gewoon geen berichtje sturen :confused:

1 like

Dit is een nieuwsbericht van januari he haha.

Idd, ben je net uit de douche, kun je er eigenlijk alweer onder.

lol ja maar day zero is gewoon nog steeds een ding? is niet opeens opgelost

2 likes

Kijk even wat youtubefilmpjes - zelf een band plakken of verwisselen is goed te doen!

Ik ben in Zweden op vakantie want ik haat hitte, maar nu in Gällivare (Lapland) ook gewoon 27 graden - huilennnnn.

5 likes

Dat vroeg iemand me dit weekend ook tijdens uitgaan. Ja ik ben inderdaad zwanger en sta wodka lime te tanken jongen.

Wou dat je sommige mensen gewoon kon deleten.

1 like

Oh neen, zo kut van uw vriendinnen! Wat heb je geantwoord?

Een vriendin heeft haar laatst gezien op WhatsApp uitgezet maar nu zag ik net wel gewoon een tijd
en nu weer niet
Kun je dat steeds aan en uitzetten dan? Valsspelen :roll_eyes: