Jaa dat kan. Superhandig:see_no_evil:
Oh ok dan weet ik dat dus alleen wanneer het hen uitkomt ff kijken
ja
een techniek die vaak wordt toegepast als je wacht op een antwoord van je date
Het regent
Echt!? waar woon je?
Hoe bewaren jullie jullie mooie/goede lingerie?
In zakjes of gewoon in een mandje? Of op een andere manier?
Ik zit op de trein in de buurt van Gent!
Regen?!?! Ik zou willen dat het hier regende voor m’n gevoel is het al 40 graden vandaag.
(ik vind dit niet heftig genoeg voor psychisch praattopic dus dan hier)
Ik heb eindelijk de diagnose adhd en ben daar zo blij mee. Eindelijk kan ik grijpen naar handvatten om mijn leven wat gestructureerder in te richten en die medicijnen (dex) werken ook echt als een tierelier. Het is wel wennen die rust maar zo fijn
Smiecht!!!
Nou mijn “gewone” ondergoed heb ik ook zo.
Ik heb mijn mooie lingerie nu ook zo, maar ik vroeg me af of er een andere manier was zodat het lang mooi bleef.
Door dit warme weer word ik echt een kluizenaar. Had zoveel plannen om af te spreken met vriendinnen en lekker te gaan shoppen maar dit weer staat me echt tegen.
Maar chaoten zijn ook cool
Kreeg ook de tip dat ik mijn vriend er heen moest sturen, hij is net als ik maar dan 100 keer zo erg :’)
Kun je niet op een koopavond shoppen?
Ik ben een keer in de zomer naar de dokter geweest. En toen had hij een leuk tshirtje aan met olifantjes. Misschien zou je dat kunnen dragen?
In een mandje en in een la.
Dat snap ik, maar het wordt door de context geplaatst alsof dit letterlijk nu gebeurt? Natuurlijk is daar nog steeds veel droogte en is dit een groot probleem (en met de jaren mogelijk nog erger tot de voorspelling ooit mogelijk uitkomt), maar day zero is toen niet gekomen.
Ik zit nog op m’n werk, omdat we hier airco hebben en het zo godvergeten heet is in mijn huis dat ik geen zin heb om naar huis te gaan. Terwijl ik echt superveel zin heb om lekker op de bank te liggen.
Ik ben zo klaar met dit weer, kan er ook echt slecht mee dealen. Heb denk ik (oprecht) een soort zomerdepressie. Word best wel ongelukkig als ik in mijn weerapp kijk en zie dat het de komende weken nog zo blijft
/klaagzang
Ik heb mezelf inmiddels aangeleerd dat ik eerst 4x m’n spullen moet checken oid of ik ze allemaal heb en dan ga ik pas lopen. Wel kom ik meerdere keren terug omdat ik van alles vergeten ben :’)
Heb er eigenlijk geen last van bij hem, behalve als ie teveel energie heeft en mij lastig gaat vallen met 20 random zinnen en ik overprikkeld ben. Maar voor de rest een topgozer
Nah ik bedoelde gewoon dat er daadwerkelijk een redelijk ontwikkeld land is waar de kans groot is dat de hoofdstad binnenkort waarschijnlijk zonder zit (en de leidingen dicht gaan) en de mensen op water rantsoen zijn gezet als gevolg van heftige droogte!