Ik denk dat je de leren slippers van Zara bedoelt, de look a like Hermes slippers
Ik heb hem aangevraagd voor de gymopleiding en heb het toen in 1 keer gekregen.
Ja volgens mij is het hard gegaan. Ik heb ze een tijdje geleden gepast maar ze stonden mij niet leuk jammer genoeg. Misschien is dat een troost
Vandaag weer de hele dag in mn klas geruimd en gewerkt. Ik ben al een heel eind. En mn leeshoekje is af Gaat zo leuk worden
@En_17_Anderen Gefeliciteerd
of gewoon de politie bellen?
Heb wel PDB gedaan maar niet bij LOI
Ik heb hier vanmiddag even naar gekeken in de AH en ik denk inderdaad dat hij dit gewoon kan eten Zal maar eens een bakje gaan halen.
Vanavond full moon party!! Ben benieuwd
Ik ga echt slecht op emotionele dingen haha. Ben ik een livevideo van de vierdaagse aan het kijken van 16.55-17.05 en het is zo zielig die mensen die te laat binnen zullen komen. Lig hier echt als een propje met tranen in m’n ogen op bed
Ja ik! Ben blij dat ik het gedaan heb
Pff wat vervelend zeg, ik kan het me helemaal voorstellen… Huur je je woning? Misschien is het dan een idee om de woningbouwvereniging (anoniem) te bellen? Of een briefje waarin je uitlegt wat het met je doet achter te laten?
Nee helaas niet. Heb uiteindelijk wel voor kostencalculatie een boek van convoy gekocht. Heb gehoord dat de examens heel erg lijken op de opdrachten in het boek. De boeken die wij hadden, leek af en toe meer op begrijpend lezen.
Ik heb opeens zo’n hoofdpijn
Hoe werkt dit en hoeveel kost het?
Dat moet haast wel Maar dan nog, dan zou je toch nog banen schaamhaar (of stoppels) moet zien? Ik kan me niet voorstellen dat al die vrouwen (ik zie het best veel) alles weggelaserd hebben.
Als je waxt heb je de eerste 2 weken niets
Als ik scheer zie ik ook de eerste 24 uur niets
misschien zij ook wel?
Ah, waxen zou inderdaad ook nog kunnen. Thanks!
Ah dank voor de tip, lief van je! Maar dan kies ik er toch liever voor om gewoon maar niet in kleermakerszit te zitten in badkleding. Dan maar gewoon keurig mijn benen bij elkaar houden
Ik zit te wachten op 2 pakketjes die 10 minuten geleden er uiterlijk hadden moeten zijn, maar nog niets. En ben dit echt niet gewend van de vaste bezorger, die is altijd binnen het tijdvak.
Ik zat in de trein net en iemand at een broodje rookworst van de Hema oooomg wat stonk dat zeg bah