Ik had duidelijk andere verwachtingen. Zoals gezegd bij vorige werkgever was de functie uitgebreider dan dat het bij deze werkgever dus heel beperkt is. Ik heb al voorzichtig gevraagd naar wat meer uitdaging maar uit de reactie was wel op te maken dat dat er niet in zit. Gelukkig is het een tijdelijke functie (alleen voor de zomer) en aangezien ik momenteel geen werk had heb ik wel ‘ja’ gezegd op de baan.
Ah balen. Nouja, dan maar aftellen tot je klaar bent en hersenloos werken…
Ah ik kijk steenrijk straatarm en een van de koppels bestaat uit twee mannen, ontzettende homo’s. Dat zijn de rijke. En ik dacht ohnee, dit wordt een drama, die gaan alles kut vinden. Maar ze zijn zo enthousiast over alles in het ‘arme’ huis, zo lief 
Helaas geen proeftijd omdat het een tijdelijke baan is. En het ziet er naar uit dat uitbreiding niet mogelijk is. Leidinggevende was vandaag voor het laatst aanwezig want hij gaat op vakantie.
Jaaaa zij zijn zo leuk!
Ze hebben ook een eigen programma!
Ja, je hebt gelijk inderdaad verstand op nul. Ik baal gewoon een beetje en vooral ook even mijn ei kwijt. Maar iedereen sowieso bedankt voor het meedenken.
die ene heeft wel een rare dweil op zn hoofd
Dank je! Heb nu pas weer tijd om te forumgenoten haha zo vol zat mijn hoofd van de eerste dag. Maar het was heeeel leuk!
Ah wat fijn, goed om te horen! 
Jaaa wat een leukerds inderdaad. Ik zit met een big smile te kijken ook.
Dit heb ik ook, zo irritant!! Als ik geen vakantie heb denk ik de hele tijd “oh had ik maar vrij dan hoefde ik niks te doen”, maar ik merk nu dat ik van niks doen alleen maar lui en tegelijk onrustig word.
Maar ik weet op dit moment ook niet zo goed wat ik wel kan doen met deze hitte.
mn vriend moest nog even naar de supermarkt zonet, dus ik zeg; neem je even ijs mee. zit vervolgens met smart te wachten tot ie terug komt, komt ie terug, ik snel in de tas kijken… geen ijs? dus ik vraag ernaar, zegt ie ‘oh ik dacht dat je een grapje maakte’
??? ???

Ik kijk ranking the stars en die royalty deskundige marc is er ook, die 115 kilo is afgevallen. Ik vind het zo gaar dat hij zo geheimzinnig doet over dat afvallen. Ik verdenk hem er gewoon van dat hij zo’n maagverkleining heeft gedaan hoor
Carwash waar ik heb gewerkt (en vele anderen) hebben een eigen water recycling en zuivering staan in het pand.
Ooh ik ben daarvoor juist jaloers op mensen die gaan verhuizen! Met een schone lei beginnen en alle rommel buiten. 
Is dit herhaling of heb ik wat gemist??
Zo een 90% wordt weer opgevangen en gezuiverd. Het lukt niet altijd om alles weer op te vangen, maar bij ons werd alles wat we konden opvangen, opgevangen en weer gezuiverd tot ‘drinkbaar’ water. (Als zou ik dat niet doen!)
Volgens mij alleen een herhaling van een paar dagen geleden, maar dit is wel het nieuwe seizoen! Het is nu op 3
Nou, ik denk niet dat de pakketbezorger nog komt vandaag. Hele avond zitten wachten.
Nou idd. Ik heb zelf even een emmertje en sop gepakt om ‘m schoon te maken. Wasstraat heeft echt geen zin. De week erop is ie weer stoffig!