Wat je even kwijt wilt #2

Ik heb als ‘t goed is mijn tentamen gehaald (computer based MC en voorlopig cijfer 6, 12 fout en mocht er 13) EN IK KAN WEL JANKEN ZO BLIJ BEN IK

35 likes

woo ik heb mn extra vak volgend jaar :sunglasses::sunglasses: Lekker ambitieus weer

9 likes

Ik heb sinds gisteren een nieuwe baan en het valt echt mega tegen en nu weet ik niet wat ik moet doen :frowning:

1 like

Kruidenkastje ophangen aan de muur. Sommige mensen hebben de pannen ook aan de muur hangen, maar daar ben ik zelf niet zo fan van (want wordt vettig of stoffig). En alles wat je niet gebruikt in de kelder/berghok of wegdoen.

Even de tijd geven? Wat valt er tegen?

Diegene blokkeren en bericht verwijderen. Ik reageer niet eens meer op zulke mensen.

1 like

Pfffft ik heb “vakantie” en ik word beetje gek? Ik mis de structuur in m’n leven en het voelt alsof ik niet mag genieten omdat ik niet nuttig bezig ben. Ik word helemaal naar van de gedachte dat ik vandaag niet iets “nuttigs” heb gedaan. Ben ik gek ofzo? Haha

6 likes

Zowel het werk als de collega’s. Het werk heb ik ergens anders ook gedaan maar toen was het een onderdeel van mijn werk, in deze baan is het het het enige wat ik doe. Dit betekent dat ik negen uur op een dag exact hetzelfde doe. En volgens mijn collega’s is het heel ingewikkeld werk maar dat is het dus niet. Ze hadden ook verwacht dat ze zeker een week nodig hadden om het mij aan te leren maar ik was al na een ochtend volledig zelfstandig aan het werk.

Ah balen. Wist je niet dat dit je werk zou worden? Anders misschien vragen om extra ander werk, voor meer afwisseling?

Wat balen!
Kun je dit (misschien na een week) aangeven bij je leidinggevende? En inderdaad vragen om meer uitdaging?

En anders… de eerste maand heet niet voor niets proeftijd :slight_smile:

Ik had duidelijk andere verwachtingen. Zoals gezegd bij vorige werkgever was de functie uitgebreider dan dat het bij deze werkgever dus heel beperkt is. Ik heb al voorzichtig gevraagd naar wat meer uitdaging maar uit de reactie was wel op te maken dat dat er niet in zit. Gelukkig is het een tijdelijke functie (alleen voor de zomer) en aangezien ik momenteel geen werk had heb ik wel ‘ja’ gezegd op de baan.

1 like

Ah balen. Nouja, dan maar aftellen tot je klaar bent en hersenloos werken…

2 likes

Ah ik kijk steenrijk straatarm en een van de koppels bestaat uit twee mannen, ontzettende homo’s. Dat zijn de rijke. En ik dacht ohnee, dit wordt een drama, die gaan alles kut vinden. Maar ze zijn zo enthousiast over alles in het ‘arme’ huis, zo lief :heart:

4 likes

Helaas geen proeftijd omdat het een tijdelijke baan is. En het ziet er naar uit dat uitbreiding niet mogelijk is. Leidinggevende was vandaag voor het laatst aanwezig want hij gaat op vakantie.

Jaaaa zij zijn zo leuk!
Ze hebben ook een eigen programma!

Ja, je hebt gelijk inderdaad verstand op nul. Ik baal gewoon een beetje en vooral ook even mijn ei kwijt. Maar iedereen sowieso bedankt voor het meedenken.

1 like

die ene heeft wel een rare dweil op zn hoofd

2 likes

Dank je! Heb nu pas weer tijd om te forumgenoten haha zo vol zat mijn hoofd van de eerste dag. Maar het was heeeel leuk!

3 likes

Ah wat fijn, goed om te horen! :blush:

1 like

Jaaa wat een leukerds inderdaad. Ik zit met een big smile te kijken ook.