Wat je even kwijt wilt #2

Dit heb ik ook, zo irritant!! Als ik geen vakantie heb denk ik de hele tijd “oh had ik maar vrij dan hoefde ik niks te doen”, maar ik merk nu dat ik van niks doen alleen maar lui en tegelijk onrustig word.

Maar ik weet op dit moment ook niet zo goed wat ik wel kan doen met deze hitte.

1 like

mn vriend moest nog even naar de supermarkt zonet, dus ik zeg; neem je even ijs mee. zit vervolgens met smart te wachten tot ie terug komt, komt ie terug, ik snel in de tas kijken… geen ijs? dus ik vraag ernaar, zegt ie ‘oh ik dacht dat je een grapje maakte’
??? ???

:cry:

21 likes

Ik kijk ranking the stars en die royalty deskundige marc is er ook, die 115 kilo is afgevallen. Ik vind het zo gaar dat hij zo geheimzinnig doet over dat afvallen. Ik verdenk hem er gewoon van dat hij zo’n maagverkleining heeft gedaan hoor

11 likes

Carwash waar ik heb gewerkt (en vele anderen) hebben een eigen water recycling en zuivering staan in het pand.

4 likes

Ooh ik ben daarvoor juist jaloers op mensen die gaan verhuizen! Met een schone lei beginnen en alle rommel buiten. :smiley:

1 like

Is dit herhaling of heb ik wat gemist??:scream:

Zo een 90% wordt weer opgevangen en gezuiverd. Het lukt niet altijd om alles weer op te vangen, maar bij ons werd alles wat we konden opvangen, opgevangen en weer gezuiverd tot ‘drinkbaar’ water. (Als zou ik dat niet doen!)

1 like

Volgens mij alleen een herhaling van een paar dagen geleden, maar dit is wel het nieuwe seizoen! Het is nu op 3

:frowning: Nou, ik denk niet dat de pakketbezorger nog komt vandaag. Hele avond zitten wachten.

Nou idd. Ik heb zelf even een emmertje en sop gepakt om ‘m schoon te maken. Wasstraat heeft echt geen zin. De week erop is ie weer stoffig!

Jongens SOS ik begin blaasontsteking te ontwikkelen volgens mij en nog nooit gehad. Kan ik dat nog voorkomen? Water drinken? Cranberrysap?

Veel water drinken sowieso ja, dan spoelt het lekker door haha en ben je het hopelijk nog voor. Als je echt klachten van pijn oid krijgt zou ik wel even naar de HA voor een kuurtje, des te sneller ben je er dan vanaf.

1 like

Uuuuuuuuuuuuh hell NO. Wtf, disrespectloos! Ik zou echt fakking boos zijn.

4 likes

zullen we een spelletje doen? ‘Wie het eerst op de kast zit’. Ohhhh je zit er al.

5 likes

Wow, dat is wel echt heel veel :open_mouth: Wel heel knap ook.

Uuuuh echt superaso van je huisgenoot

2 likes

Hoeveel heb je er al laten verdrinken of uit de achtbaan laten knallen? Was mijn hobby. Ik ging ook gewoon dan zoeken op wie het meest boze hoofd had en die gooide ik dan in het water. En dan kreeg je een bericht met “persoon 364 is verdronken” oid.

9 likes

@Filia nou ja zeg, wat uit de hoogte om de hele zomer niet met jou te willen afspreken om ruimte te houden voor spontane afspraken… echt niet oke! Alsof jouw hele wereld om haar draait en je dan maar wacht op een teken dat ze wil afspreken.

Nou ja, ik vind het alsnog knap hoor. Vond mijn 19 kilo al veel.

Ik wacht dus op 2 pakketten van PostNL. Komt net een pakketbezorger (niet mijn vaste) de straat inrijden, brengt iets bij de buren en rijdt weer weg? :expressionless: En mijn pakketjes dan?

Juniqe ben je al bekend mee? Of Etsy?