Wat je even kwijt wilt #2

Ik was mijn konijn even kwijt, lag ze mooi gecamoufleerd onder de verwarming :upside_down_face:

6 likes

Hmm hoop dat het voor beide wel gezellig is en je niet enkel een soort hulplijn bent voor haar. Maar ik snap heel goed dat je dan toch ja zegt hoor, het voelt ook dramatisch om op je strepen te gaan staan dan.

1 like

Ja, ik dacht ook van ik kan het nu niet maken om er wat van te zeggen. Nouja, ik ben benieuwd hoe het gaat zijn

Nou bbq begon om 17.00 uur en ben net pas thuis. Had van te voren bedacht om rond 20.30 weer naar huis te gaan maar het was echt zó geslaagd! Zo stom dat ik van te voren zo zenuwachtig was, was echt nergens voor nodig.

27 likes

Dus ik heb 3 weken om nog enigszins een “bikinibody” te krijgen (not). Nu wil ik eigenlijk 2x per dag gaan sporten maar ben zooooo lui

1 like

Ik heb sinds kort weer contact met een oude online vriend. Heb hem 12 jaar geleden op Habbo leren kennen hahaha. Maar hij is zo aardig en vindt het niet eens erg om naar mijn gezeur te luisteren :astonished::astonished:. En ik zeur momenteel best veel. Er gaat een wereld voor me open

1 like

“Mijn chilli pepertje”

3 likes

Misschien dat je er haakjes aan kan maken en hem aan het keukedeurtje kan hangen? Net als zo’n kapstok die je over je deur kan hangen als je begrijpt wat ik bedoel

1 like

Haha ik ben naar mijn ouders want daar is de warmte veel beter te doen (zelfs op mijn zolderkamer!) dan in mijn appartementje. Dat is echt een soort sauna en is gemakkelijk 10 graden warmer dan buiten want hele dag zon en een wand is compleet raam.
Ging vandaag even langs om de post op te halen. Even geluncht en toen ook nog maar wat nagellak in mijn tas gegooid. Ik kom thuis en wat ben ik vergeten… de post.

3 likes

Ahhh een Pools Erasmusvriendinnetje stuurde me net een berichtje dat het tijd werd dat we elkaar nog eens zagen en toevallig bedacht ik mij onlangs hetzelfde! Ze stelde voor dat ik weer haar kant zou opgaan, maar ik heb haar maar gezegd dat het nu weer haar beurt is om mij te bezoeken :stuck_out_tongue: Dat zou echt zooo leuk zijn :blush: Toen ik haar 2 jaar geleden voor het laatst ging bezoeken, hadden we elkaar wel 4 jaar ofzo niet gezien, maar er leek echt niks veranderd, zo bijzonder is dat!

13 likes

@ezw is terug?? !!!

Ik hoop het!

2 likes

@Madrid hoe gaat het nu?

Hebben anderen haar nog gesproken?

2 likes

Werkt dat echt

Ik ben echt woest om dit filmpje hoe ze bij Dirk van den Broek met mensen omgaan die ook nog eens een beperking hebben. :face_with_symbols_over_mouth:

Mensonterend dit!!!

Ik heb een klacht ingediend. Arme man :pensive: .

4 likes

Ik hou echt van de Calvé reclames, deze is ook weer zo leuk en goed :heart:

8 likes

Argh echt soms is mijn brein irritant. Vanavond vloog er hier ongeveer een uur een politieheli over. Nu ben ik alleen beneden en zag ik dat het motion sensor licht in de tuin/garage aan is en hoorde ik een gek geluid. Nu heb ik mezelf ervan overtuigd dat er een gruwelijke seriemoordenaar in huis is geslopen. Slaat nergens op maar dan word ik toch bang terwijl ik weet dat het niet nodig is.

Ik word echt gestoord ik kan wel huilen.
Niet alleen heb ik dus beginnende blaasontsteking waardoor ik elke keer uit bed moet, maar ook extreem onrustige benen en armen. Ik ben er gewoon naar van please stahp​:slightly_frowning_face::slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:

1 like

Neeee kut m’n vriend ligt naast me te slapen en hij heeft altijd één regel: niet eten in bed

Maar ik dacht ach hij slaapt en ik heb zin in chocolade dus wat kan er nou mis gaan. Ben ik heel voorzichtig chocolade aan het eten, stap ik uit bed om drinken te pakken en wat zie ik, bruine vlekken van gesmolten chocola op het hoeslaken omg

Ben echt in staat om gewoon te zeggen morgen dat ik in m’n slaap in bed gepoept heb (zo ziet het er wel uit namelijk) pfffff dit is echt karma haha :sob:

32 likes

Ah man. Is het net gezakt, vliegt die heli weer rondjes. Echt net boven het huis. Stress man. Moet vet nodig plassen maar durf niet haha

Al 20 uur onderweg. Heel blij dat ik op Bangkok AirPort even plat heb kunnen liggen op een bankje. Nu derde en laatste vlucht van de dag.

3 likes