Wat je even kwijt wilt #2

Wejo ik heb 3456 volgers op Instagram

Zo’n mooi getal :dizzy_face:

14 likes

@monkeyslut woow wat kut joh, echt een rare actie van je huisgenoot als je weet dat je twee werkende huisgenoten hebt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu bij voorbaat al opwindt erover, terwijl ze nog niet eens lawaai hebben gemaakt. Sowieso je huisgenoot erop aanspreken en morgenochtend vroeg heel luid doen als ze herrie gaan schoppen. Wel echt een kut situatie, want zoals je al zegt weten die meisjes ook niet dat dit niet overlegd is

1 like

Ja, dit dus. Maar ik ben weer zo dom en te aardig geweest om toch weer met haar af te spreken. Moet er wel bij zeggen dat ze problemen heeft met haar vriend en daarover wil praten. Maar alsnog vind ik het een beetje raar

Ik weet dat t afhankelijk is van een aantal factoren, maar hoe ben ik een Regular. Dat moet echt voornamelijk afhankelijk zijn van leestijd dan

Haha zelf een achtbaan bouwen met een hele hoge baan zegmaar, en die op het hoogste punt dan weer teruggaat naar het beginpunt en dan de snelheid te hoog zetten zodat die achtbaan gewoon crasht. Volgens mij deed ik dat zo. Wauw het lijkt alsof ik een heel sadistisch kind was. Valt mee hoor😅. Maar ik weetniet welke versie je speelt?

2 likes

Ah oke ik ken de app versie niet! Misschien moet ik die ook maar eens downloaden.

Hier wat inspiratie.
6 likes

Is het een Apple? Ik heb dat altijd omdat nachtmodus Netflix niet aan kan en dus gaat het de hele tijd aan en uit! Kan ook op een andere computer zijn dat flux ofzo niet met Netflix om kan!

1 like

Ik heb het een tijdje geleden gegoogled omdat het zo irritant was en het enige wat ik kon vinden is dat heel veel mensen er last van hebben en dat Apple op de hoogte is van het probleem maar ze nog geen oplossing hebben. Ik heb het ondertussen leren wegfilteren haha!

1 like

@monkeyslut morgenochtend gewoon ze eruit flikkeren en eisen dat ze de sleutel aan jou geven.

1 like

Ali Express?

Ik heb zelf ook al wel eens een pdf-afbeelding besteld via Etsy en die dan goedkoop laten drukken. Als je echt een grote poster wil moet je wel checken of de resolutie goed genoeg is.

1 like

Ik was mijn konijn even kwijt, lag ze mooi gecamoufleerd onder de verwarming :upside_down_face:

6 likes

Hmm hoop dat het voor beide wel gezellig is en je niet enkel een soort hulplijn bent voor haar. Maar ik snap heel goed dat je dan toch ja zegt hoor, het voelt ook dramatisch om op je strepen te gaan staan dan.

1 like

Ja, ik dacht ook van ik kan het nu niet maken om er wat van te zeggen. Nouja, ik ben benieuwd hoe het gaat zijn

Nou bbq begon om 17.00 uur en ben net pas thuis. Had van te voren bedacht om rond 20.30 weer naar huis te gaan maar het was echt zó geslaagd! Zo stom dat ik van te voren zo zenuwachtig was, was echt nergens voor nodig.

27 likes

Dus ik heb 3 weken om nog enigszins een “bikinibody” te krijgen (not). Nu wil ik eigenlijk 2x per dag gaan sporten maar ben zooooo lui

1 like

Ik heb sinds kort weer contact met een oude online vriend. Heb hem 12 jaar geleden op Habbo leren kennen hahaha. Maar hij is zo aardig en vindt het niet eens erg om naar mijn gezeur te luisteren :astonished::astonished:. En ik zeur momenteel best veel. Er gaat een wereld voor me open

1 like

“Mijn chilli pepertje”

3 likes

Misschien dat je er haakjes aan kan maken en hem aan het keukedeurtje kan hangen? Net als zo’n kapstok die je over je deur kan hangen als je begrijpt wat ik bedoel

1 like

Haha ik ben naar mijn ouders want daar is de warmte veel beter te doen (zelfs op mijn zolderkamer!) dan in mijn appartementje. Dat is echt een soort sauna en is gemakkelijk 10 graden warmer dan buiten want hele dag zon en een wand is compleet raam.
Ging vandaag even langs om de post op te halen. Even geluncht en toen ook nog maar wat nagellak in mijn tas gegooid. Ik kom thuis en wat ben ik vergeten… de post.

3 likes

Ahhh een Pools Erasmusvriendinnetje stuurde me net een berichtje dat het tijd werd dat we elkaar nog eens zagen en toevallig bedacht ik mij onlangs hetzelfde! Ze stelde voor dat ik weer haar kant zou opgaan, maar ik heb haar maar gezegd dat het nu weer haar beurt is om mij te bezoeken :stuck_out_tongue: Dat zou echt zooo leuk zijn :blush: Toen ik haar 2 jaar geleden voor het laatst ging bezoeken, hadden we elkaar wel 4 jaar ofzo niet gezien, maar er leek echt niks veranderd, zo bijzonder is dat!

13 likes