Wat je even kwijt wilt #2

Omg het regent eindelijk en het ruikt heerlijk
Heb ook alle deuren en ramen open gezet en lig nu als een zeester op bed, lekker m’n oksels laten luchten joe

5 likes

Ik heb net met een vriendin urenlang buiten gezeten en gepraat. Ik kan altijd zooo goed met haar praten en zij met mij, zo fijn en waardevol is dat :heart:

18 likes

Ik ben op zoek naar dit iPhone hoesje. Iemand een idee waar die van is? Dit is een foto van Netflix haha.

Het kan ook nog een meetfout zijn. Kans is waarschijnlijk heel klein, maar het kan een vals positief zijn. Of je hebt nét iets andere antistoffen tegen iets heel gebruikelijks dan de meesten, waardoor het anders opgepikt wordt in de tests. Wel irritant joh, hoop voor je dat het niet is!

Ik was en ben super HP fan! Lees nu weer Deathly Hallows. Misschien moeten we een HP topic openen, zodat we daar kunnen praten! :grin:

4 likes

Ik wil ook regen!

2 likes

Het is zo benauwd hier

Als je zoekt op ‘tartan print iphone case’ zie je vergelijkbare dingen dus ik denk dat ie dan wel te vinden moet zijn!

1 like

Heb een topic aangemaakt! Ben er toevallig de laatste tijd meer mee bezig dus lijkt me leuk erover te kunnen praten!!

1 like

Weet er iemand lekker suikervrij ijs? Iemand die ik ken heeft diabetes en hij zei vandaag dat hij al heel lang geen ijs meer op heeft :pensive: Dus ik wil hem graag ijs geven dat hij ook kan eten.

2 likes

Het kan misschien ook een foutje zijn want bij mij is het vandaag ook ineens te zien terwijl ik het altijd uit heb staan. Vroeg me al af waarom ik het bij anderen zag.

Edit: volgens mij is het 1x per dag mogelijk om te switchen maar ik weet het niet zeker omdat ik dat zelf nooit doe

Leeuk!!

Aankomende vrijdag heb ik een M-party. Iemand een leuk idee voor een outfit met een M?

@Madrid hmm schoonheid misschien? Ik snap wat je bedoelt wel! En sterkte morgen op je werk!
Edit: schoonheid is trouwens wel gelijk een positief woord. Gelaat? Haha. Maar dat gaat dan weer gewoon over het gezicht.

1 like

Sorry ik heb geen tips maar ik vind dit echt heel lief van je

1 like

M&M

2 likes

Al die ‘gezonde’ ijssoorten, zijn die niet suikervrij?

Ik slaap met mijn raam open en de krekels (denk ik?) maken zo’n herrie haha wow, ik ga denk ik maar mijn raam dicht doen want dit is niet te doen

Ik ben zo fucking mad want m’n moeder heeft hun airco aan m’n klapkut van een broer gegeven die met 40 graden gvd altijd nog onder dubbel dekbed sliep hoerenzooi. Ik kan geen 300 euro missen voor zo’n ding en woon ergens waar ik 0,0 kan doorluchten want dat kan qua temp alleen in de nacht en die ramen zitten aan de straat KUTZOOI

Ik heb al wel enkele online bekeken maar het suikergehalte is dan toch nog net te hoog. Het is voor hem volgens mij “veilig” als er 4,5 gram per 100 ml in zit. Meestal is het alsnog rond de 6/7 geloof ik.