Succes!! Hoe laat heb je het?
Sorry ben denk ik de enige, maar vind dit best normaal?! Wij wonen met paar vriendinnen in huis en er worden zo vaak sleutels aan willekeurige mensen gegeven. Vind ik juist gezellig 
Maar word dat van te voren tegen jullie gezegd en overlegd of dat misschien wel goed uit komt op dat moment of niet?
Ik ben vannacht ipv vroeg gaan slapen spontaan gaan chillen en biertjes drinken met een paar vrienden bij iemand thuis en hoe gelukkig ik ervan word kan ik soms echt van schrikken. Ben echt blijkbaar zoveel meer mensenmens dan dat ik van alleen zijn hou (of er is wat anders maar dat merk ik nu niet) en loop echt nu zo breed lachend naar huis om deze leuke spontane avond
️
Er staan hangjongeren (?) voor mijn deur te roken. Al ruim een uur. Ga weg.
Dacht eerst dat ze wilden inbreken. Volgens mij hebben ze het wel over mijn fiets gehad.
Dag vier. 
Ik heb best slecht geslapen.
Mijn vriend had nachtdienst en appt net dat hij migraine heeft. Hij heeft morgen een sollicitatie gesprek en ik zie het nu alweer fout gaat. Omdat hij er morgen dan ook nog last van heeft. Zo niet relaxt.
Was bij de vorige sollicitatie ook al. Ik hou mijn hart vast.
Ik heb net te laat komen op werk geriskeerd omdat ik in de rij stond bij de Starbucks. Heb in de laatste minuut de trein nog gehaald 
Haha ik zeg altijd dat mijn toekomstige vriend moet voldoen aan 2 eisen:
- willen eten in bed
- in het weekend af en toe een ontbijtwijntje (in bed)
Ik zag net je berichtje niet meer vanwege WiFi. Toen ik vloog was het 08:00 en nu 13:00
Veel plezier!!!
Ik wil vandaag in bed blijven chillen, maar ik moet er zo uit om naar t ziekenhuis te gaan 
Nog maar 4x infuus met medicijnen, stelt weinig voor maar ik heb geeeeeen zin. Vooral niet in het prikken, altijd ellende 
Iemand een acceptabel smoesje waarmee ik niet hoef te gaan? 

Wowww ik ben nu ook een regular 

Ik zou ergens om 9uur moeten zijn, ik logde nog voor de zekerheid ff in. Staat er ineens half 11. Word gek van die lui.
Ik heb straks een feedback sessie over mijn thesis en het was zo slecht wat ik heb ingeleverd dat ik het heel eng vind om mijn begeleider onder ogen te komen straks 
Dankjewel!
Ik kan niet in afvaltopic, dus even mn frustraties hier:
Ugghhhh ik eet al 2 weken gezond, rond de 1500 kcal (met uitzondering van 1 keer bbq), ik ben weer begonnen met sporten en ik ben alleen maar 300 gram erbij gekomen!! Ik geloof erg in kcal in-kcal uit, maar dan zou ik toch gewoon resultaat moeten zien
.
Hoeveel meer moet ik in hemelsnaam spammen om regular te zijn 
Oke even wat anders. Ik denk dat die bodypositivity een soort van invloed op me heeft? Ik durf vandaag gewoon een body met een lage rug aan te doen in een spijkerbroek. Had vanmorgen zoiets van fuck it. Dit ligt al 2 jaar in mijn kast en nooit aangetrokken.
Acuut last van geen zin. Succes 
Snap zulke dingen gewoon niet. Waarom sta je voor iemands huis als je er NIKS te zoeken hebt? Waarom 1 uur lang? Ga gewoon ergens heen waar niemand last van je heeft. Of beter ga naar je eigen huis.
Heb jij een pleintje voor je huis of iets dergelijks?