@ezw is terug?? !!!
Ik hoop het!
Werkt dat echt
Ik ben echt woest om dit filmpje hoe ze bij Dirk van den Broek met mensen omgaan die ook nog eens een beperking hebben.
Ik heb een klacht ingediend. Arme man .
Ik hou echt van de Calvé reclames, deze is ook weer zo leuk en goed
Argh echt soms is mijn brein irritant. Vanavond vloog er hier ongeveer een uur een politieheli over. Nu ben ik alleen beneden en zag ik dat het motion sensor licht in de tuin/garage aan is en hoorde ik een gek geluid. Nu heb ik mezelf ervan overtuigd dat er een gruwelijke seriemoordenaar in huis is geslopen. Slaat nergens op maar dan word ik toch bang terwijl ik weet dat het niet nodig is.
Ik word echt gestoord ik kan wel huilen.
Niet alleen heb ik dus beginnende blaasontsteking waardoor ik elke keer uit bed moet, maar ook extreem onrustige benen en armen. Ik ben er gewoon naar van please stahp:slightly_frowning_face:
Neeee kut m’n vriend ligt naast me te slapen en hij heeft altijd één regel: niet eten in bed
Maar ik dacht ach hij slaapt en ik heb zin in chocolade dus wat kan er nou mis gaan. Ben ik heel voorzichtig chocolade aan het eten, stap ik uit bed om drinken te pakken en wat zie ik, bruine vlekken van gesmolten chocola op het hoeslaken omg
Ben echt in staat om gewoon te zeggen morgen dat ik in m’n slaap in bed gepoept heb (zo ziet het er wel uit namelijk) pfffff dit is echt karma haha
Ah man. Is het net gezakt, vliegt die heli weer rondjes. Echt net boven het huis. Stress man. Moet vet nodig plassen maar durf niet haha
Al 20 uur onderweg. Heel blij dat ik op Bangkok AirPort even plat heb kunnen liggen op een bankje. Nu derde en laatste vlucht van de dag.
Succes!! Hoe laat heb je het?
Sorry ben denk ik de enige, maar vind dit best normaal?! Wij wonen met paar vriendinnen in huis en er worden zo vaak sleutels aan willekeurige mensen gegeven. Vind ik juist gezellig
Maar word dat van te voren tegen jullie gezegd en overlegd of dat misschien wel goed uit komt op dat moment of niet?
Ik ben vannacht ipv vroeg gaan slapen spontaan gaan chillen en biertjes drinken met een paar vrienden bij iemand thuis en hoe gelukkig ik ervan word kan ik soms echt van schrikken. Ben echt blijkbaar zoveel meer mensenmens dan dat ik van alleen zijn hou (of er is wat anders maar dat merk ik nu niet) en loop echt nu zo breed lachend naar huis om deze leuke spontane avond ️
Er staan hangjongeren (?) voor mijn deur te roken. Al ruim een uur. Ga weg.
Dacht eerst dat ze wilden inbreken. Volgens mij hebben ze het wel over mijn fiets gehad.
Dag vier.
Ik heb best slecht geslapen.
Mijn vriend had nachtdienst en appt net dat hij migraine heeft. Hij heeft morgen een sollicitatie gesprek en ik zie het nu alweer fout gaat. Omdat hij er morgen dan ook nog last van heeft. Zo niet relaxt.
Was bij de vorige sollicitatie ook al. Ik hou mijn hart vast.
Ik heb net te laat komen op werk geriskeerd omdat ik in de rij stond bij de Starbucks. Heb in de laatste minuut de trein nog gehaald
Haha ik zeg altijd dat mijn toekomstige vriend moet voldoen aan 2 eisen:
Ik zag net je berichtje niet meer vanwege WiFi. Toen ik vloog was het 08:00 en nu 13:00